Part 1

1.7K 80 10
                                    

-Da li si sigurna da ti je sve to potrebno?
-pitala je moja majka gledajuci me kako bezuspesno pokusavam da zatvorim kofer .
-Apsolutno.-
Rekla sam i ustala sa kofera.Shvatila sam da ne vredi muciti se i da mi treba jos jedan kofer.
-Gde je drugi kofer?-
-U crnom ormaru.-
rekla je i izasla iz sobe. Ponekad ume da bude bas naporna ali je od jutros fina . Verovatno jer me nece videti celo leto.
Dosla sam do ormara i otvorila ga.
-Ooo covece ,mrzim ovaj miris!-
ustajala garderoba. Fujj. Nije mi jasno zasto ne damo ove stvari nekome kad ih vec niko godinama ne nosi.
-Ee tu si !-
Uzela sam veliki braon kofer iz ormara i spustila ga na krevet. Otvorila sam ga i unutra videla samo nekoliko listova starih novina.
-Nemam vremena sada ovo da sklanjam.-
rekla sam i nagurala sve preostale stvari unutra. Uzela sam kofere i posla dole niz stepenice.
-Mama, idem ja.Javicu ti se kad stignem.-
Provirila je glavu iz kuhinje i mahnula.
-Lepo se provedi i slusaj baku.-
-Naravno !-
Posla sam polako ka autobuskoj stanici . Idem kod bake za letnji raspust . Divota . Baka je inace najzanimljivija od svih. Sa njom mogu da pricam o svemu . Nije kao da sa majkom ne mogu ali je baka nekako opustenija. Mama sve shvata za ozbiljno. Bas je toplo napolju . Primetila sam da je vreme uglavnom onako kako se ja osecam hahahah verovatno slucajnost. Srecna sam . Jedva cekam da je vidim i da joj ispricam sve sta mi je na pameti ovih dana ,dugo se nismo videle. Usla sam u autobus i dosla do vozaca da kupim kartu.
-Oo Tessa vidi koliko si ti porasla. Dugo te nisam video . Ides kod bake?-
rekao je vozac Mike ,fin covek. Zna me jos kad sam bila mala. Uvek je meni i mom bratu davao bombone.
-Zdravo Mike .Aha,moji nisu tu za vreme leta pa ja moram do bake. -

Rekla sam ,kupila kartu i zauzela poslednje mesto u autobusu. Stavila sam slusalice u usi i naslonila glavu na prozor. Pogled je nekako uvek bio isti. Slike su se smenjivale na svakom kilometru ,a ja sam polako tonula u san.

×××××××××××××××××××××××××××××
Ovo mi je prvi ff,kao i kod vecine prvi part je dosadan.Trudicu se da ne bude basic. Ocekujte svasta i nastavite da citate. ✌
×××××××××××××××××××××××××××××

FlashbackWhere stories live. Discover now