Sedim vec sat vremena i gledam u jednu tacku. U soku sam i ne mogu da se osvestim.Toliko sam izbombardovana informacijama odjednom i cini mi se da nista ne mogu da pohvatam . Jungkook je samo nestao i ostavio me izbezumljenu. Kako je ovo uopste moguce . Kako sam uspela da vidim duha?Sta on radi ovde ? Ali zar duhovi ne postoje?Mada sam poprilicno sigurna u ono sto sam videla malocas.Razmisljanje mi prekida bljestava silueta koja me sada nije toliko preplasila . Vratio se ,a lice mu je bilo prekliveno cudnim osmehom . Izgledao je tako sigurno .Dosao je do stola i pokazao je prstom na neku knigu .Ne razumem sta hoce . Valjda mu je moja faca govorila vise od hiljadu reci pa mi je rukom pokazao da pridjem. Dovukla sam se do njega jos uvek u nekom soku i on je prstom prelazio preko naslova "recnik".
-Aaa razumem sta hoces. - rekla sam i uzela recnik u svoje ruke . Otvorila sam ga i Jungkook je paljivo trazio reci koje mu trebaju . Pokazao mi je rukama broj 18 . Okrenula sam slovo "O" . Verovatno je to ono sto trazi.Bila sam ponosta jer sam ukapirala sta trazi pa sam ponavljala "o ,o,o" On zasmejao i izgledao je vrlo glupo posto se smejao bez zvuka .Pocela sam da mu se smejem jer je prizor bio urnebesan . Zaustavio se i namrstio pa sam i ja stala sa svojim smejanjem. Trazio je neko vreme ,pa mi je prstom pokazao na rec "ormar".
-Sta ormar? - pitala sam i on je pokazao na ormar u mojoj sobi.Dosla sam do ormara . Pokazao je prstom gore.
-Na ormaru?- Nasmejao se i klimnuo . Nije bilo sanse da dohvatim ista odozgo pa sam dovukla stolicu i popela se na nju. Na ormaru je bilo samo veliki notes . Uzela sam ga ,obrisala prasinu sa njega i sisla.
-Dobro ,sta sada?Je l su tu odgovori? - rekla sam i okrenula se ali ga nije bilo . Uvek samo nestane . Sela sam na krevet i otvorila notes . Ovo je zapravo dnevnik.Pocela sam sa citanjem.
"17.02.1989.
Dragi dnevnice ,
previse sam lenj da bih ti stalno pisao ali cu se potruditi da to cesce radim u narednom periodu.Danas cemo se useliti u novu kucu.Svi smo bas uzbudjeni.Napokon cemo imati zasebne sobe i necemo se vise gurati.Jedna soba od onih koje sam video kada smo obilazili kucu mi je bas zapala za oko . Jednostavna je i skromna.Ima i veliko ogledalo . Planirao sam da cim uzmemo kljuceve otrcim u nju i zauzmem je, jer je Namjoon vec planirao za sebe. "
××××××××××××××××××××××××××××××××
Evo i sestog dela.Nadam se da vam se svidja✌ vote
××××××××××××××××××××××××××××××××
VOCÊ ESTÁ LENDO
Flashback
FanficO smrti sedmorice momaka se nakon 25 godina ponovo prica.Da li ce misterija napokon biti resena?