JUNGKOOK
Cujem galamu ispred zgrade. Majmuni su vec stigli. Ustao sam iz lezeceg polozaja i stavio noge na sto.Poceli su da ulaze jedan po jedan i seli na kauc. Isprepletao sam svoje prste i pogledao ih cekajuci da neko od njih progovori .
-Sta je bilo ono?-Jin me je gurnuo u rame i nasmejao se.
-Izlivi ljubomore.-rekao je V dok je spustao svoju glavu na Namjoon-ova kolena.
-Ljubomora nema apsolutno nikakve veze sa ovim. -ustao sam i pozicirao se na centar prostotije kako bi me lakse videli.
-Da ste dosli pola sata ranije sve bih vas pobio ,ali sam imao vremena da razmislim. Ne zelim da je povredim ,zasto niko od vas ne shvata? Ako je nateramo da se zaljubi u mene i uspemo sa nas vratimo u 1991.promenicemo buducnost i rizikovati njeno rodjenje . Mozda nikada i ne postane ovo sto je sada ...kako ne razumete. -Oci su pocele da me peckaju.
-Mislio sam da smo ti mi najbitniji-Jimin me je gledao sa nevericom.
-I jeste ,ne brini. Odlucio sam....uradicu to....samo se ne mesajte vise ...molim vas. -izao sam iz zgrade i krenuo ka njenoj kuci.
***********************************TESSA
Nije dolazio vec 3 dana. Zvala sam ga uporno ,ali ne dolazi. Pokusavala sam i da ga sanjam ,ali nesto me sprecava i odmah se probudim .Baka je otisla na dva dana do svoje sestre koja se razbolela. Sama sam kod kuce tek 15 minuta,a vec bih se samospalila od dosade.
Posto Jungkook-a nema ,provodila sam vreme sa bakom,a sada ni ona nije tu.Obukla sam svoju dugu belu majicu i crni sorc. Vezala sam kosu u visoki rep i polako krenula u kuhinju. Skuvala sam sebi kafu i pustila tv.Šetala sam kanale...kao i inace nista mi nije privuklo paznju. Mrzim televiziju. Pustaju gluposti . Stala sam kad sam naisla na crtani,ali se program nakon par minuta prekinuo i pojavila se susteca slika. Ustala sam da bih videla sta se desava ,ali su mi crna slova igrala pred ocima.
"Da sam na tvom mestu bilo bi me sramota.Imas 18 godina.Razmislicu da li da uopste provodim vreme sa tobom ,ali za sada ......na spavanje"Citala sam glasno dok se osmeh na mom licu sirio.S obzirom da su mi se u poslednjih mesec dana desavale mnogo cudjije stvari,nije me brinulo sto je slika odmah nestala i vratila se na crtani.
-Glupi,glupi decace-prosaputala sam sebi u bradu i nasmejala se. Vratila sam se na kauc i nastavila sa crtanim.Da li on stvarno misli sa moze da se ne pojavi 3 dana ,a da ga ja odmah poslusam cim mi nesto naredi .
"Tessa odmah!"
Slika se opet izgubila.
"Prekini Jungkook,zelim da gledam crtani.Cekaj me veceras."izdrala sam se i ispred mene se stvorio namrsteni hologram . Ignorisala sam ga i nastavila sa buljenjem u Tv. Stajao je tu dok nije ukapirao da ga izbegavam ,a onda otisao.××××××××××××××××××××××××××××××××
Delite ff✌vote
××××××××××××××××××××××××××××××××
YOU ARE READING
Flashback
FanfictionO smrti sedmorice momaka se nakon 25 godina ponovo prica.Da li ce misterija napokon biti resena?