-JUNGKOOK-
-Odlicno,odlicno!-J-hope se smejao i zatvorio pravilnik spasenja.Bacio ga je cak na kraj sobe.Svi su podrzali njegov pokret glasnim smejanjem.
-To nam vise nece trebati.-Suga je rekao i duboko uzdahnuo.Zavalio se na kauc i zatvorio oci.Ne mogu da verujem da je to to.Gotovo je.Najteze je obavljeno ...dok je sva u oblacima lako ce mi priznati svoja osecanja i vratiti nas u zivot.Shvatio sam kako mi se na licu pojavljuje glupavi osmeh.Uskoro cu osetiti kucanje svog srca .U zgradi se oseca neka lagodnost od jutros,ali ne smem jos da se opustam....moram jos neko vreme da drzim njenu paznju.
-Moram do nje.-ustao sam i mahnuo im.
-Vec mu nedostaje.-Jimin je provocirao.Samo sam se nasmejao i odmahnuo glavom..ali kad bolje razmislim, mozda mi i nedostaje.
-TESSA-
Od jutros ne mogu da prestanem da se smejem. Vrlo orno sam ustala sa kreveta i otrcala niz stepenice. Brzo sam se obula,zakljucala i stavila kljuc ispod saksije.Krenula sam laganih hodom niz ulicu,ali me je nesto iznutra teralo da potrcim.Dvoumila sam se dok sam polako ubrzavala svoje korake.Pustila sam svoje misli da odlutaju i brzo se sjurila niz ulicu.Kucanje srca mi se ubrzavalo.....nikada do sada se nisam osecala ovako slobodno.Sada shvatam o cemu je Jungkook pricao.Zaustavila sam se ispred pijace sa velikim kezom na licu.Pokusavala sam da regulisem svoje disanje .Nakon par sekundi sam krenula ka standu sa cvecem. Ovoga puta nisam lutala vec pravo otisla do zene koja mi je proslog puta prodala kale.
-Zdravo,treba mi 7 kala.-nasmejala sam se.
-Zao mi je ,ali imam samo jednu.-Rekla je i pokazala na jedinu preostalu kalu.
-Ohh okej,uzecu je svakako.-rekla sam joj i pruzila novac.Uzela sam kalu i krenula nazad ka kuci.Bas sam maler,kad se nameracim da kupim kale njih nema.
----------------------------------
Otvorila sam vrata dnevne sobe kako bih uzela vazu u kojoj su ranije stajale moje kale.Hologram je vec bio tu. Nasmejao mi se ,pa sam i ja njemu.
-Zdravo Jungkook -uzela sam staklenu vazu koja je stajala na stolu i krenula u kuhinju po vodu. Nije mi vise cudno sto je stalno u mojoj kuci....nekako sam se navikla.
-Zdravo Tess.-ukopala sam se u mestu i cvrsto stisla vazu koja mi je za malo ispala iz ruku.Okrenula sam se i zatekla izbezumljenog Jungkook-a.Pokusala sam da kazem nesto ,ali bukvalno nista nije uspelo da izadje iz mene.Jungkook je stavio svoju ruku na usne jos uvek u soku.
-Tessa...je l si me cula?-pitao je i krenuo ka meni.
-Da.-nisam se mrdala sa svog mesta.Prisao mi je i pruzio mi ruku.Pokusala sam da ga uhvatim ,ali je moja ruka samo propala kroz njegovu.
-Sta se desava?-
-Nemam pojma.-rekao je izgubljeno....odlutao je negde.
-Tess ..moram da idem,vidimo se veceras...vazi?-samo sam klimnula i hologram je nestao.
×××××××××××××××××××××××××××
Hvala mom bratu koji je kucao.
Delite ff ✌vote.
×××××××××××××××××××××××××××
ESTÁS LEYENDO
Flashback
FanficO smrti sedmorice momaka se nakon 25 godina ponovo prica.Da li ce misterija napokon biti resena?