Part 4

927 72 10
                                    

- Tessa?!
- Da?- Baka me bukvalno prepala i naterala me da prekinem da razmisljam o novinskom clanku koji sam procitala sinoc.
- Tri puta sam te zvala. Gde si odlutala? -
-Ne znam ni ja .
Nasmejala sam se . Zasto sam je slagala?Tacno znam gde sam odlutala . Nije mi jasno zasto ne mogu da izbacim ove gluposti iz glave . To je bilo pre 25 godina ,ja nemam apsolutno nikakve veze sa tim . Nesto iznutra me je kopkalo da saznam vise.
Popela sam se na sprat i usla u svoju sobu . Otvorila sam laptop i pocela da trazim nesto vise o nesreci na internetu.

Pretrazila sam "nesreca 1991."
Nisam bila iznenadjena kad mi je bas ono sto trazim izaslo na ekran. Pocela sam da otvaram sajtove jedan po jedan.

"SRUSIO SE PLAFON STARE ZGRADE I UGASIO SEST MLADIH ZIVOTA"

"CEO GRAD JE U ZALOSTO ZBOG MLADIH SREDJOSKOLACA"

"SAHRANA CE SE ODRZATI U CETVRTAK "

"NAJBOLJI PRIJATELJ POGINULIH SE PREDOZIRAO LEKOVIMA I PREMINUO"

"TRAGEDIJA SE NASTAVLJA"

Sta? Jos jedan ? Kliknula sam velika slova na ekranu . Otvorio mi se novi prozor sa slikom mladom decka . Bas je bio lep . Pocela sam da citam tekst ispod slike.

"Jeon Jungkook (1973-1991) ,kako saznajemo ,najbolji prijatelj poginulih mladica ,pronadjen je 03.09.1991. samo 2 dana nakon svog osamnaestog rodjendana mrtav . Obdukcijom je utvrdili da se mladic predozirao lekovima i tako sebi oduzeo zivot."

O Boze ! Buljila sam u ekran jos uvek u cudu. Mora da ih je mnogo voleo cim se usudio na tako nesto.
. Bila sam na neki nacin zadivljenja njegovim gestom ali ga nisam opravdavala. Sta god da se desi nije vredno toga da sebi oduzmes zivot.

Zelim da saznam vise o njemu ali mi internet to ne dozvoljava. Ne nailazim ni na sta posebno. Samo ime i datum rodjenja. Setila sam se da je tata ranije uzimao stare novine iz bibliokete.Mozda tamo mogu da nadjem jos starih novina ili nesto o njemu. Uzela sam svoju jaknu i sisla dole.

-Bako idem do biblioteke po neku knjigu. Postalo je dosadno samo sedeti za kompijuterom.
Nasmejala sam se
-Dobro . Zakljucaj kad izadjes.
Zalupila sam vrata za sobom ,zakljucala sam i stavila kljuc ispod saksije. Izvadila sam telefon iz dzepa i okrenula majku. Nakon par sekundi se javila.

- Halo?
-Halo mama ,kako si?
-Dobro duso ,pakujemo
se polako za put . Tata stize jos malo sa posla pa cemo ranije da legnemo,da bismo bili odmorni za sutra. Kako je tamo ? Je l se lepo slazes sa bakom?
- Naravno mama. Idem sada do biblioteke po neke knjige pa cu kuci . Cujemo se sutra ,vazi?
-Vazi ,cujemo se.

Spustila sam slusalicu i polako koracala do biblioteke. Ovoga puta nisam brojala kocke jer mi je u glavi bila samo jedna stvar.

Otvorila sam vrata i usla unutra. Nije bilo nikoga sem mlade prodavacice.
Zamolila sam je da mi da sve novine koje su izasle septembra i oktobra 1991.
Ljubazno me zamolila da sacekam dok ode da ih nadje . Odlucila sam da malo prosetam i pogledam kakve sve knjige imaju po rafovima.

Polako sam pocela prstima da prelazim preko knjiga. Primetila sam da je svaka druga bila plava. Izvukla sam prvu knjigu "Pratim te." Vratila sam je polako na svoje mesto . Na sledecoj plavoj knjizi je pisalo "Tu sam."

-Tu sam!- knjiga mi je ispala iz ruke kada sam iza sebe cula glas prodavacice. Okrenula sam se i videla je kako stoji i drzi veliku hrpu novina .
-O prepala sam se. - rekla sam podizuci knjigu sa poda i vracajuci je na svoje mesto. Prisla sam joj i uzela novine .
- Vraticu vam ovo sutra.Hvala.

Nasmejala sam se i izasla napolje.

**************
-Gluposti !! Zasto nista ne mogu da nadjem !?
Gundjala sam za sebe dok sam sedela u svojoj sobi na krevetu ,trudeci se da nadjem nesto o Jungkook-u. Krilo prozora je lupilo i otvorilo se . Ustala sam da ga zatvorim . Jos par sati pa ce da svane , a ja nista nisam nasla.
Zatvorila sam prozor i sela ponovo na krevet. Motala sam stranice ali nista novo. Sve sam ovo vec procitala. Vetar je jako dunuo i pobacao mi listove.

-Sta je sa ovim prozorom vise???- pocela sam da frkcem i da se nerviram . Ustala sam da bih ga opet zatvorila ,ali je bio zatvoren.
Sta? Kako je ovo moguce? Sakupila sam papire sa poda i posla da ih stavim na krevet . Jedan je vec bio tamo . Uzela sam ga i procitala ,a ono sto sam procitala je ucinilo da se svi pokupljeni papiri opet razlete.

Kim Namjoon/kestenova 7
Kim Seokjin/kestenova 7
Min Yoongi/kestenova 7
Jung Hoseok/kestenova 7
Park Jimin/kestenova 7
Kim Taehyung/kestenova 7
Jeon Jungkook/kestenova 7

FlashbackWhere stories live. Discover now