Part 13

703 70 3
                                    

--JUNGKOOK--

Seo sam pored V-ja na kauc i zagrlio ga.

-I kako je bilo? - pitao je i pogledao me sa sirokim osmehom. Provocirao me je pomeranjem svojih obrva.
-Odlicno!-
-Znaci rekao si joj.- spustio je ruku na moju butinu.
-Ne.- rekao sam i ustao.
-Kad planiras da joj kazes ?-
-Dao sam joj dnevnik,kad bude zavrsila recicu joj.-slagao sam . Necu joj reci.
-Dokele je stigla.-
-Do juna 1990. -
-Znaci jos malo.-
-Aha.- rekao sam i uzeo "pavilnik spasenja". Vratio sam se pored njega i otvorio vec dobro obelezenu stranu.
-Lepa je i simpaticna ,to ce ti olaksati posao.-

--TESSA--

Sedela sam sa bakom i gledala Tv .Ustala sam da bih sebi skuvala kafu.
-Je l hoces kafu?-
-Moze- rekla je i klimnula.
Usla sam u kuhinju i izmerila vodu za dve kafe. Stavila sam dzezvu na riglu i ukljucila spored. Upotrebila sam svoje ruke da se podignem i sednem na radni sto u kuhinji. Bez ikakvog "ranijeg upozorenja " se stvorio hologram . Ovoga puta nije bio svetao.
Uspanicila sam se jer nisam znala da li baka moze da ga vidi. Pokazao je prstom na nju i pomerao glavu levo-desno.
-Okej-sapnula sam.
-Sta trazis ovde?- bilo mi je drago sto ga vidim ,ali nisam zelela da to pokazujem. Slegnuo je ramenima i stavio ruke u dzepove. Zasto ne svetli? Mozda jer je dan.
Voda je pocela da vrije pa sam sisla sa radnog stola da zakuvam kafu.Uzela sam veliku kutiju sa kafom i stavila dve kasicice. Promesala sam i vratila dzezvu na ringlu. Okrenula sam glavu na kratko i videla Jungkooka koji mi je bukvalno stajao odmah iza ledja. Sebnula sam se i ispustila kutiju sa kafom. Sekundu pre nego sto je dotakla pod Jungkook je odmahnuo rukom i kutija se ponovo nasla u mojim rukama. Kako je uspeo ovo?? Pogledala sam ga zacudjeno na sta se on samo osmehnuo i mahnuo. Nakon toga je nestao.

--JUNGKOOK--

-Stikliraj **pomoc u nevolji**.Rekao je J hope dok smo sva sedmorica sedeli na kaucu u nasoj zgradi.
-To nije bila nevolja.- dodao je Suga i pazljivo citao "pravilnik spasenja".
-Ona ni ne moze da bude u nevolji kad je stalno u sobi i cita njegov dnevnik. -Jimin je pokazao prstom na mene i ostali su se zasmejali.
-Ne lupaj Jimin - rekao sam i izasao iz zgrade ostavljajuci ih da smisljaju moj scenario za dalje.

--TESSA--

Obukla sam svoju jaknu i sisla dole da se javim baki i da se obujem . Moram da odem do zgrade ,obecala sam Jungkook-u.Uzela sam starke i posla u dnevnu.Sela sam na krevet i pocela da pricam .

-Icicu da se prosetam .Nigde nisam izlazila.Dosadno mi je.-Nekako se moj odnos prema njoj promenio .Ne pricam joj bas sve ,a i ne mogu.

-Je l hoces da ja podjem sa tobom?Nismo dugo setale zajedno.-

-Neka ,idem sada sama sutra cemo zajedno.Ajde samo dodji da zakljucas.-

-Dobro.-

Posle smo ka vratima,okrenula sam se i poljubila je .

-Cao-Izasla sam napolje i duboko udahnula.Dok sam silazila niz stepenice pazljivo sam posmatrala sve detalje u dvoristu.Najezila sam se kad sam stigla do kucice.Brzo sam zatvorila kapiju i posla putem koji mi je Jungkook pokazao.Vreme je bilo oblacno i nekako neobicno,tesko.Ne secam se da sam nekada videla ovakve oblake.Nastavila sam dalje ali mi je put postajao nepoznat.Trava je bila ogromna ,rukama sam je sklanjala da bih stigla do zgrade. Posle par minuta izborila sam se sa travom i ispred sebe naisla na veliko nista.Samo rusevine.Od zgrade i sklonista nije ostalo nista.Ostala sam bez teksta.Prizor me je potresao.Jedini opis za ono sto sam videla je 'nista' . Koliko je u mom snu bila puna zivota i pozitivne energije toliko je sada bila prazno,napusteno djubre.

FlashbackTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang