Kızgınlığım artık nefrete dönüşmeye başlamıştı artık başka bir psikolog bulmaya başlamıştım bu yüzden Londra'nın en iyi psikologlara baktım. Fakat Benjamin Anders daha çok biliniyor ve beğeniliyordu. Bir süre daha beklemeye karar verdiğimde bir mesaj geldi.
Mesaj da ise;
London Heathrow Airport uçak biletiniz alınmıştır. Londra'dan Amerika'ya.
Bu mesajda neydi böyle diye şaşırdım ve birkaç dakika sonra tekrar mesaj geldi.
Mesaj da; Maria; Şuan Amerika'dayım buraya gelmeni istiyorum biletini aldım ama sakın psikologun gelmesin.
Buna daha çok şaşırmıştım bu yüzden Maria'yı aradım;
Ben; Benim neden gelmemi istiyorsun?
Maria; Şuan telefonda sana anlatamam ama güçlü bir avukata ihtiyacım var.
Ben; Henry Williams'a ne oldu?
Maria; Amerika'ya gelmiyor ve eğer gelirsem ücretinin iki katını ödersin diyor. Sana her şeyi anlatacağım ama buraya gelmen gerek.
Ben; Peki neden Benjamin Anders gelmemeli?
Maria; Onun işi vardır o yüzden dedim.
Ben; Bana tuzak hazırlamıyorsun dimi? Eğer öyleyse buna çok pişman olacaksın Maria.
Maria; Hayır ben o kadar zalim değilim Annabel. Bunu düşünmen bile beni çok üzdü. Sana her şeyi anlatacağım diyorum. Lütfen buraya gel.
Ben; Peki tamam geliyorum.
Birkaç elbise ve ayakkabı bavuluma koyup ve gardırobumdaki kasadan paralarımı alıp havalimanına gittim. Benjamin ise oradaydı. Benim bavulumu gördü ve bağırmaya başladı;
Benjamin; Nereye gidiyorsun böyle, Annabel?
Ben; Senin buraya ne işin var?
Benjamin; Maria seni çağırdı dimi? Amerika'ya gidiyorsun.
Ben; Bunu nereden biliyorsun?
Benjamin; Ona inanamıyorum bide seni mi çağırıyor?
Ben; Ne diyorsun sen bir türlü anlamıyorum. Açıklayıcı olur musun?
Benjamin; Lütfen gitme Annabel. Gittiğine pişman olacaksın.
Ben; Eğer bana gitmemem için bir sebep söylemezsen gideceğim.
Benjamin; O zaman seni durduramam.
Bu konuşmadan sonra Maria'nın yanına gitmek üzere uçağa bindim 7.5 saat içinde ulaşmıştım. Maria beni New York'taki John F. Kennedy havalimanında bekliyordu ve beni görür görmez sarılmaya başladı. Ve söylenmeye başladı.
Maria; Çok özür dilerim. Her şey için özür dilerim. Beni affedebilecek misin?
Ben; Bende özür dilerim Maria. Asıl sen beni affedebilecek misin?
Maria; Seni çoktan affettim Annabel.
Havalimanındaki bir kafeye oturduktan sonra Maria psikolog Benjamin Anders'in geldiğini ve bulunduğu yere doğru yürüdüğünü gördü. Ve Annabel'e sesini yükselterek; Hani o gelmeyecekti, sen mi çağırdın?
Ben; Sakin ol Maria beni havalimanında gördü sanırım buraya kadar peşimden gelmiş olmalı.
Maria; Peki o zaman be-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Annabel Moore
No Ficción18 Ağustos 1982 yılında İngiltere'de doğdu. Annesi İrlandalı babası ise İngiliz'di. İyi bir çocukluk geçiren bu kadın ilk evliliğinden ayrılıp, ikinci evliliğinde ise ihanete uğradı. Avukat olan Annabel yardımsever kişiliğiyle çok sevilen ve sürekli...