1. O prima vedere

351 19 1
                                    

Este vineri. Imediat vine vacanta de vara si de-abia o astept.. Ca oricare dintre noi. M-am îmbrăcat cu niste colanti si un tricou, azi am sport. Ajung la scoala. Vineri s-au adunat toate orele plictisitoare si usoare din program, probabil special pentru a te face sa adormi.

Domnu profesor de religie vine spre mine. M-a băgat la Olimpiada de religie si nu am refuzat. Mereu ma duc la toate Olimpiadele posibile. Imi face placere.

- Ora urmatoare mergi la etajul 2 si facem pregătiri pentru Olimpiadă. O sa te invoiesc de la urmatoarea ora.

El pleaca. Ma gândesc oare in ce clasa ma duce. Si ce copii sunt acolo. Nu sunt populara sau ceva. Ii cunosc pe mulți, dar doar din vedere.

- Imi e frica. Oare cn e acolo? De fapt imi e rusine.

- Si mie mi-ar fi, dar nu trebuie.

Ceea ce tocmai a spus cea mai buna prietena a mea nu ma face sa ma simt mai bine.

Ajung sus, vine profesorul si intrăm. Spunem toți rugăciunea. E cls a 6-a, cu un an mai mare. Am ajuns in clasa unde sunt câteva cele mai cunoscute persoane din scoala. Perfect..

Imi iau un scaun din fundul clasei si parca drumul spre catedra e kilometric. Simt toate privirile atintite asupra mea.

Ajung in sfarsit acolo.

- Deschideți la pag 22 si copiați lectia. Sa nu va aud pe niciunul.

Băiatul din prima banca, din fata catedrei nu are nimic la el. Decat un amărât de pix. Pana la urma il lasa in pace.

Incepe sa imi pună intrebari, dar eu nu stiu nimic. Baiatul brunet din fata tot ridica mana. Pare Ca stie, insa cand il pune le greseste pe toate.

Sunt o fata discretă si nu incep sa rad de el. Sunt cuminte si la locul meu. Sa rad de el mi s- ar parea o dovadă de inteligenta scăzută si nu vreau sa ajung vreodata acolo.

Dupa ce vede ca este deranjat, profesorul ii scoate in fata pe rand pe toți băieții care fac galagie si le pune cate o intrebare. Nu stiu răspunsul, asa ca le da 4. Cu exceptia brunetului căruia ii zice ca e un băiat bun si ii da 7. Asa e la religie. Trebuie sa fi bun. Mi-a rămas acum in minte ca fiind un băiat destept, daca a zis profesorul.

Cat timp profu ii trece nota, eu il studiez. As fi putut sa ma uit in catalog sa vad cum il cheamă, dar nu m-am gandit. M-am gandit doar ca ar fi nepoliticos sa fac asta.

In sfârșit se termina ora. Plec si ii spun celei mai bune prietene despre acel băiat. Ea pare impresionată de ce aude. Oricum noi doar spunem despre băieți ca sunt drăguți. Nu avem relatii sau alte aventuri.

Salut! E prima oară cand scriu. Stiu ca la inceput o sa va plictisiți, dar daca aveti răbdare, o sa devină totul mai interesant. Ca orice alta poveste. Sper sa va placa!

Dragostea Nu Are Vârstă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum