3. Piedică

204 16 1
                                    

E marți. Iar la scoala. Hai odată vacanta!!

E pauza. Stau cu o prietenă din scoala, cu un an mai mare. E foarte drăguță si mica de înălțime ca si mine. Eu sunt cea mai mica fata.

Ma plimbă prin scoala, se aude soneria, dar nimeni nu o baga in seama. Asa e la noi. Numa dupa 4 minute incep sa se strângă in clase. Si nici atunci nu toti.

Dupa vreo 5 minute dupa ce s-a sunat, eu si acea prietenă decidem ca trebuie sa mergem. Dau sa urc scările si ma striga:

- Stai! Nu te-am luat in brate.

Fata asta e genială. Ma ia mereu in brate si daca ne vedem de 2 ori intr-un minut. E super drăguță. Vine la mine si ma ia in brate. Pentru asta a urcat acele 2 scări pe care eu le urcasem deja. Ne luam adio. Ma uit dupa ea cum pleca, caci are clasa la parter si dau sa urc urmatoarea scara, cand paf! Pic jos in genunchi si sprijinită pe coate.

Se aud râsete în jurul meu. Mai mult ca sigur cineva mi-a pus piedică cand ma uitam dupa prietena mea miniona, altfel nu as fi cazut. Ridic privirea si constat cu uimire ca acel cineva este chiar brunetul meu. Ma rog, nu e al meu, dar se intelege ce am vrut sa zic.

E cu niste băieți din clasa de vis-a-vis de mine. Si ei sunt tot a 5-a, dar sunt foarte înalți. Mai înalți decat el.

Ma scutur si merg inainte zâmbind. Mai am un Pic si plâng pentru ca am fost umilită, dar chiar nu are rost. Asa ca decid sa urc demnă cu capul sus restul scărilor, pe care si acei băieți le urca din pacate pentru mine, mai multa umilinta.

Brunetul meu (ii tot zic asa pentru ca nu stiu cum il cheamă si nici nu am de gand sa aflu), vine dupa mine si ma tot bate pe umăr :

- Ma ierti? Da ma ierti? Zi, ma ierti?

- Da. Stai calm.

- Nu te-ai suparat? Ma ierti?

- Nu si da.

Si tot asa pana am ajuns la etaj. Desi nu erau multe scări, el asa a facut sa para. Când sa plec in clasa a mai încercat sa imi pună o piedică, dar nu a mers. Am încercat sa ii dau un cot. Dar cred ca am dat pe langa.

Ajung acasa. Stau pe facebook. Primesc un mesaj:

"Mai esti suparata?"

Mi-am dat seama de la cine e. Dar tot am verificat poza de profil. Ca sa fiu 100% sigura. El era. Ma uit la nume: Silvio. Scrie ca e din Italia. Dar pe facebook oricine isi pune ce vrea. Am vazut multe prostii de genul. Nu ma gândeam ca si el face din astea.

Intr-un final ii raspund:

"Nu si nici nu am fost"

Imi răspunde rapid, semn ca vorbeste doar cu mine, sau ignora alte conversații ca sa vorbească cu mine.

"Mai aveai un pic si plangeai. Aveai ochii rosii"

"Ti se pare"

"Nu e adevarat. Zi mai esti suparata?"

"Ti-am zis ca nu. Si eu as fi ras de mine. A fost doar o gluma si inteleg"

"Dar totusi ai inceput sa plângi"

"Ba nu"

Nu mai stiu ce am vorbit, dar tot legat de acest subiect. In orice caz, Nu am mai vorbit mult.

Dragostea Nu Are Vârstă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum