14. Un plan salvator

100 8 0
                                    

Ma simt oribil. El tine secret relația si e bine pentru ca nu vreau sa afle nimeni din clasa mea. Sa vorbească cu părinții si sa se trezească vreun părinte sa vorbească cu mama. Dar pe de alta parte, nu putem face nimic. Oricum nu facem, adică nu stiu ce vreau de la el. Ma întâlnesc pe hol cu prietena care m-a sunat ieri. Ii mărturisesc ca suntem împreună si ca nu stiu de ce nu vrea sa spună. Ii povestesc chiar si despre ieri. Ma ia in brate. E atât de inalta. Si eu atât de pitică. Ma acoperă toata cu îmbrătisarea ei.

Vin si alte fete si stam de vorba cu ele. Acum ea ma ține in brate de la spate. Eu pun mâna la ochi si ma gândesc la el. Ea ma pupa pe obraz ca si cand as fi copilul ei. Deodată il zăresc urcând scările si strang si mai tare mâinile la ochi. Mai am putin si plâng si nu stiu de ce. Ce asteptări am de la el? Ma victimizez intenționat ca sa vad ce face. Nu stiu ce vreau sa facă. Dar nu ma asteptam sa vina la mine, mai ales cand eram in brate la prietena mea inalta.

- Ce ai pățit?

Ma intreaba cu o voce care sa-mi arate ca-si face griji. Vorbeste cu mine ca si cand ar vorbi cu un bebelus.

- Nimic.

Spun in timp ce strang mai tare mâinile ce-mi acoperă fata, in timp ce mâinile lui le atinge pe ale mele. Imi da mâinile la o parte. Si ma sărută dulce. Atât de dulce. Nu s-a vazut foarte bine datorită faptului ca părul meu a ținut loc de paravan. In timp ce se îndepărtează prietena mea striga:

- Ce a fost asta? Parca nu erați împreună!

El zambeste. Apoi isi vede linistit de drum.

- V-ati sărutat?

- Da

- Eram sigura ca ma minte. Spune prietena inalta catre mine.

In alta pauza, ma duc cu Clara in corpul B. Si acolo mai e o clasa de a 6-a. Pe ei i-au mutat in corpul B cu motivul ca in corpul A nu mai erau locuri. In corpul A sunt romanii si in B maghiarii. Deci in B e mai liber.

Ajung la ei in clasa. Aleargă si fac prostii ca de obicei. Nici nu ma mai mir cand intru in clasa. Ma asez si vorbesc cu fetele. Vin si băieții cand un băiat pe care l-am placut in a V-a si care încă imi este simpatic spune:

- Esti cu Silvio?

- Da

Din acel moment toata lumea a spus cate ceva; vizibil revoltați:

- Poftim?!

- Serios?!

- Dar te foloseste. Alt băiat nu ai mai gasit? Nu e de tine! Esti prea buna pentru el! Spune băiatul de care mi-a placut.

- Stiu oarecum. Dar merita sa incerc.

- Desparta-te de el pana nu e prea tarziu! Spun toți in cor.

- Pai si eu dupa cu cine mai sunt?

Am pus întrebarea asta pentru ca inainte chiar mi-l doream pe acest băiat brunet care vrea sa ma despart de iubitul meu. A fost o intrebare pusa mai mult la mișto. Ca sa vad daca m-ar vrea.

- Cu Erik! Striga toți.

- Fi cu el!

- Cu mine! Zice el si am rămas surprinsă. Oricum Silvio o sa te însele. O sti pe fata din a VIII-a cu care a fost?

- Da

- Si-a batut joc de ea.

Si toti au inceput sa-mi dea niste exemple ca sa imi arate cat de dobitoc e al meu iubit. Pana la urma zic:

- Bine, ma despart de el.

Chiar o sa o fac. Chiar daca il iubesc. Ei au dreptate si nu vreau sa fiu ca celelalte. Plus ca deja din a 2-a zi s-a despărțit de mine. Nu vreau sa ajung ca celelalte iubite ale lui, cărora le-a facut o imagine proasta.

- Si vei fi cu Erik!

Zâmbesc. Apoi plec cu Clara inapoi in A.

Dragostea Nu Are Vârstă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum