Ziua III: Ma gândesc si incerc sa tin minte ziua in care eu si Raphael ne- am combinat. O prietenă e născută in aceeasi zi, asa ca nu mi-a fost greu sa rețin data de 14 octombrie. Plec la scoala.
Silvio ma invita pana la magazinul din corpul B si eu accept surprinsă de faptul ca a jucat in picioare acel mesaj in care spunea sa-l las in pace.
- Sti ca Raphael nu te place?
- Poftim?
- Ii place de alta. Ii spune numele, dar nu rețin
- Oricum nici eu nu il plac.
Nu pot sa cred ca ii recunosc asta.
- Nu?!
Se uita uimit si satisfăcut in acelasi timp la mine.
- Nu.
- Si atunci de ce esti cu el?
- Pai mi-era mila de el. Nu stiam cum sa il refuz. Acum am un motiv.
- Ok. Deci te desparti de el?
- Da. Chair acum. Spun hotărâtă.
- Haide.
L-am vazut afara pe Raphael, dar urc la etaj pentru ca mi-e rusine sa-i zic eu si ii spun prietenei din clasa cu Silvio care de altfel ne-a si combinat sa-i spună ca ne despărțim.
Silvio ma ia pe sus. Vrea sa ii spun in fata. El nu l-a vazut afara. Ma tin de pereti si pana la urma ma lasa. Ii spun acelei prietene de despărțire. Si ii dau si detalii in legătură cu motivul de la Silvio. Nu spun ca stiu ca ii place de altcineva de la Silvio pentru ca m-a rugat sa nu zic.
Urmatoarea pauză, ma rog, se sunase de intrare, dar noi mai stam si dupa. Stau jos pe scări cu Clara, prietena din clasa cu Silvio sta in picioare in fata noastra, iar Silvio se asează langa mine. Cobor o treapta, vine si el, mai cobor una. Zici ca sunt un copil mic.
- Uita-te la ea! Zice Silvio catre colega lui.
- Sterge praful de pe scări cu curul. Spune ea
Zâmbim toti. Ei decid ca trebuie sa meargă la ora. Urca scările spre etajul 2. Eu rămân cu Clara pe scări. Când colega lui Silvio striga in timp ce isi continua drumul:
- Daria! Silvio te place!
El face semne ca nu. Dupa ce mai urca niste trepte si nu se mai vad, zic si eu:
- Si eu il plac. Am spus-o destul de tare.
Nu stiu cum o sa se interpreteze. Daca El a glumit, atunci zic ca am glumit si eu.
A sosit vremea sa plec acasa. Silvio ma prinde de ghiozdan:
- Nu pleca!
- Trebuie sa ajung acasa!
- Mai stai!
- Nu mai pot!
- Bine, atunci intra in seara asta pe facebook.
- Bine. Pe la 19
- Sa intri! Repeta de vreo 5 ori
- Dada. Parca ai zis sa " imi vad de viata mea personala si sa te las pe tine in pace"
- Da. Eram suparat. Scuze. Stiu ca tu ma ierti.
Ii zâmbesc. Trebuia sa o zic si pe aia.
- Intri, da?
- Da.
CITEȘTI
Dragostea Nu Are Vârstă
Storie d'amore"Dragostea se naste cu un suras, creste cu un sarut si se Termina cu o lacrimă " Din plăcerea participării la diferite olimpiade, la o pregătire, Daria întâlneste un băiat de care se îndrăgosteste la prima vedere. Ajung sa fie împreună, dar nu e del...