E Vineri si am ora cu clasa lui Erik. Eu joc fotbal cu ei. Zilele astea nu au fost chiar asa roz. Silvio s-a luat de Erik pe motiv ca vrea sa ne despartă. Mai ca il lua la bătaie, dar doar l-a împins cu pieptul. Imi pare super rau ca l-am pus pe Erik in situatia asta. M-am dus la el sa ii cer scuze si mi-a zis:
- Mie imi place de tine.
- Serios?
- Da
- Si mie mi-a placut de tine in a V-a
- Serios?
-Da.
- Si mie mi-a placut de tine. Semestrul 2. Eram cu Moris de la mine din clasa. Clasa voastră juca fotbal si ati aruncat mingea in copac. A rămas înțepenită in niste crengi. Ne-ati chemat pe noi sa va ajutam. Mi-a zis Moris ca te holbai mai mult sau mai putin subtil la mine..
- Nu ma holbam!
Sincer ma mai uitam din cand in cand, dar nu ma holbam. Plus ca voiam sa vad daca are pătrățele in momentul cand si-a dat tricoul jos. El zambeste si trece mai departe.
- Asa a spus Moris. Dupa tu si prietena ta ne-ati multumit si Moris mi-a spus ca esti frumoasa si sa fiu cu tine, sa incerc. Si de atunci imi place de tine. Dar nu stiam cum sa incerc. Pari altfel.
Ma simt extraordinar. Mereu am vrut sa fiu altfel fata de celelalte fete. Si faptul ca Erik o recunoaste, ma face sa ma simt specială. Totusi ma surprinde faptul ca el isi mai aminteste ziua aia pentru ca eu nu prea mi-o mai amintesc si deobicei fetele tin minte zile ca astea.
- Cum de mai sti?
- A fost o zi specială pentru mine, cand te-am vazut. Si imi amintesc totul foarte clar.
Zâmbesc, chiar imi pare foarte rau de el. Dar il iubesc pe Silvio. Totusi, daca eram cu Erik eram 100% sigura ca nu isi bate joc de mine.
- Dar pana acum ai mai avut iubite
- Pai nu imi place singur.
Serios? Ma face sa rad. Mi s-a zis asa si de Silvio ca cică "ii e urat singur si de aceea ia fetele la rand".
Silvio e foarte gelos si posesiv. Sincer, imi place. Ma asigura ca nu vrea sa ma piardă.
Erik imi complimenteaza alegerile vestimentare. Stilul meu sărăcăcios nu e chiar de lăudat si ii spun si lui asta. Totusi Silvio nu ma complimentraza niciodata. Dar nu e nimic de complimentat la mine. Silvio e mult mai frumos ca mine.
La fotbal, tocmai sunt fundas. Ma uit la ceilalți ce frumos joaca. Deodată unul din clasa cu Erik da un sut, care vine ca o rachetă spre mine. Si ca fundas, am aparat-o. Cu fata.. mi-a spart obrazul pe interior, mi-a curs doar putin sânge. Dar e bine. Sunt mândră ca am aparat-o. Ce sa zic si eu. Am acceptat scuzele. Toți erau in jurul meu de parca eram in comă si trebuia sa fiu dusă la spital. Mi s-au inrosit ochii si mi-au scăpat câteva lacrimi, dar am inceput sa rad ca proasta.
O fata normală si cuminte ar fi plecat in clasa la sfarsitul acestei ore, dar eu m-am dus la Erik in clasa. A venit si Clara cu mine. Iubesc clasa lor. Pun muzica si începem toti sa dansăm. Eu, Clara, Erik, Moris si încă un băiat ajungem sa dansăm pe băncile care erau puse toate la perete pentru a avea loc in mijlocul sălii de clasa. Ma simteam foarte bine.
O parte din mine voia totusi sa meargă in corpul A, sa stea cu Silvio, dar ma distram si ma simteam extraordinar. Se sunase si noi încă dansam.
Ei aveau matematica si profa lor ne-a prins pe mine si pe Clara la ei in clasa. Am salutat-o, am zâmbit si am fugit la ora, la propriu. Am intrat dupa profesor, dar asta e.
In alta zi, Silvio m-a înselat cu Tania. Ne-am despărțit si am zis ca nu vreau sa mai aud de el. Dar s-a intamplat asa? Nu! O prietenă mai mare cu un an, l-a adus in parcul din fata blocului. Când m-am uitat pe geam, sa mor! Cred ca nu vad bine, dar nu! El este. E si fratemiu si ceilalti prieteni. Cine l-a adus aici?!
Deodată si Silvio si fratemiu imi scriu sa ies afara. E întuneric si nu m-ar lasa mama, asa ca zic nu. Totusi, ei insista. Asta e. Avea un tricou care ii avantaja patratelele. Si freza lui.. E frumos chiar si vazut de la etajul 2.
A plecat in sfarsit. Ne-am împăcat prin mesaje. Nu pot sa stau fara el. Il iubesc mult si faptul ca a venit imi arata ca ii pasa.
CITEȘTI
Dragostea Nu Are Vârstă
Romance"Dragostea se naste cu un suras, creste cu un sarut si se Termina cu o lacrimă " Din plăcerea participării la diferite olimpiade, la o pregătire, Daria întâlneste un băiat de care se îndrăgosteste la prima vedere. Ajung sa fie împreună, dar nu e del...