Pana la sfarsitul lunii februarie am păstrat distanta fata de Silvio. In perioada asta mi-am ascultat doar mintea, desi inima tanjea dupa el. De ceva timp am un telefon nou, cu un număr nou pe care nu i l-am dat. Cu toate astea, mai intru din cand in cand si pe WhatsApp-ul de pe numarul vechi.
De 1 Martie (Mărțișor), vin la mine Zamfir si Erik. Amândoi tin mâinile la spate. Sunt foarte surprinsă ca nu mai sunt supărați pe mine. Zamfir pentru ca m-am despărțit de el si Erik pentru scandalul cu Silvio. Imi ofera martisoarele. La noi in scoala băieții dau martisoare doar cui vor. Deci chiar ma simt specială. Ii iau in brate fericita. Ei pleaca la ei in clasa.
Ma striga Silvio. Sta în fața usii clasei mele. Nu, nu imi da niciun mărțișor (v-am mai zis ca nu e tandru). Ma uit la el fara sa spun nimic.
- Vino sa vorbim. Zice el
M-as duce, dar cum inima mea e bolnavă din cauza lui, mintea preia comanda. Asa ca ma întorc si imi vad de treaba mea, ignorandu-l total.
Intr-o zi vorbeam pe Whapp cu Perrie, fata care mi-a zis ca Silvio ma place cand stăteam pe scări (E cu el in clasa). Deodată, primesc un mesaj pe numarul vechi. De la Silvio....
"Ce faci?"
Ii răspund. Vorbim putin despre una, despre alta. Faza e ca aterizat iar in subiectul intitulat "noi".
"Vrei sa fi cu mine?"
Ma intreaba deodată. Nu prea stiu ce sa fac. Se pare ca inima si-a revenit si domina din nou in mine.
"Da"
"Glumeam doar. Voiam sa vad daca ma mai iubesti. Hahaha"
Am iesit de pe Whapp si am inceput sa plâng. Am fost cea mai mare proasta. Cred ca si-a dat seama ca plâng sau cel putin ca sunt supărată deoarece imi tot trimitea mesaje. Dar nici nu bag in seama sunetul notificarilor.
M-am mai linistit putin si am intrat pe Whapp, pe numarul nou. Pe celalalt nu aveam tăria necesara. Perrie mi-a scris:
"A zis Silvio sa intri pe Whapp."
"Sunt pe Whapp."
Dada. Nu stie el de numarul nou.. Am intrat pe cel vechi si am citit mesajele, toate de la el:
#1: "Daria"
#2: "Iubire"
#3: "Hai mai iubire nu sti de gluma?"
#4: "Răspunde"
#5: "Te rog"
Sunt sigura ca e nervos. Nici nu stiu cum sa ii raspund..
"Da.."
"Mda. Ce sa spui si tu. Nu sti de gluma?"
Acum tot el e nervos. Dar tot el imi zice mie ca sunt dificilă. Oricum, am ajuns împreună iar. Dupa o luna de pauza..
"O condiție insa. Vi tu la mine si ma pupi."
"Bine. Dar doar daca ma saluți tu primul."
De ce chestiile astea? Ei bine pentru ca am avut discutii pe tema faptului ca eu "Nu stiu sa salut". I-am explicat destul de clar ca băieții trebuie sa salute primii. Intr-un final a inteles. Numai ca are pretenția sa nu facă el mareu primul pas, adică sa ma mai duc si eu la el. Greu de noi...
*La scoală"
Ma striga, sta de vorba cu Perrie. In momentul acela, ea pleaca. Ma apropii de el si ne sarutam.
- Nu va mai sarutati in mijlocul holului!!
Striga Perrie in timp ce coboară scările. Ideea e ca ne-a mai spus de vreo 100 de ori si nu numai ea, dar nu ne pasa.
Urmatoarea pauză constat ca Andra....
*Andra. Colega mea de clasa si prietena cu care mai fac prostii. Intr-o zi am lipsit cu ea de la geografie si am facut striptis in baie cu o colega din clasa cu Silvio. Prietena de "cuplu". (Fata a fost obsedată de Zamfir Si el nu o plăcea de loc si a trecut greu peste el). Si a trecut gardianul si a inceput sa rada. Alt gardian tipa la noi, dar el ne este prieten. Faza e ca si Andra este cu un băiat cu un an mai mare, din clasa cu Caitlyn, Pompeye (porecla). Eu ma inteleg bine cu Pompeye. Ca sa o cucereasca pe Andra, i-a lasat in banca un trandafir si o brățară foarte frumoasa. *
Deci urmatoarea pauză constat ca Andra si Pompeye se evita si sunt supărați. Si Silvio constată asta. Pompeye sta pe scări
(Scările astea cred ca sunt magice). M-am asezat langa el.P.S. L-am observat pe Pompeye pentru ca ne sarutam langa el si el privea trist spre usa clasei mele.
- Probleme cu iubita?
Intreaba Silvio ca si cand el o duce bine.
- Da..
- Ce s-a intamplat? Întreb eu.
- Nu vezi ca ma ignora?!
- Ai salutat-o si nu ti-a răspuns?
- Nu. Dar ea de ce nu ma saluta? Mereu eu?
Am inteles. Ei aveau aceeasi problema ca a noastra. Băieții ăstia chiar nu inteleg.
- Băiatul saluta primul. Asa e regula. Spun eu
- Si cand o salut, imi răspunde si pleaca pur si simplu.
- Ii e si ei rusine de persoanele cu care vorbesti. Sunt totusi cu un an mai mari. Si poate vorbesti ceva important. Nu poate pur si simplu sa se bage. Trebuie sa o chemi la tine.
- Da bine fratee...
- Da.
In tot acest timp Silvio stătea acolo. Nu stiu daca Pompeye s-a mai calmat sau a inteles ce am zis, dar l-am sărutat pe Silvio si am plecat in clasa sa discut putin si cu Andra.
In urmatoarea pauză, Silvio nu a mai fost asa de tandru ca de obicei, asa ca i-am luat locul. Totusi se vede clar ca nu mai merge între noi. Degeaba tot incercam noi...
Pana la urma ne-am despărțit. Faza e ca Silvio a rămas gelos si din orice chestie ma face in toate felurile. Nu inteleg de ce cand te desparti de cineva trebuie sa fi asa, adică acea persoană a însemnat cândva mult prea mult pentru tine ca sa o jicnesti. Asta e..
S-a îndrăgostit cică de o fata dintr-a 5-a. Culmea, a fost cândva cea mai buna prietena a mea pentru ca sta vis-a-vis de mine. A aruncat vina pe mine ca eu o influentez pe fata si ii spun sa nu fie cu el.
I-am dat numarul meu nou de telefon pentru ca nu mai avea rost sa am 2 numere. Mi-a scris la un moment dat:
"Si cu machiaj si fara tot urâtă esti"
Nu, nu ma machez. Si nici nu arat bine, dar va dati seama cat de nesimțit este.
Nu stiu ce treaba a avut intr-o zi cu mine, dar nu eram la scoala. Eram la înmormântarea strabunicii. Dumnezeu sa o odihnească in pace. A intrebat-o pe Clara de mine.
Si asa m-a terorizat pana la sfarsitul anului.
CITEȘTI
Dragostea Nu Are Vârstă
Storie d'amore"Dragostea se naste cu un suras, creste cu un sarut si se Termina cu o lacrimă " Din plăcerea participării la diferite olimpiade, la o pregătire, Daria întâlneste un băiat de care se îndrăgosteste la prima vedere. Ajung sa fie împreună, dar nu e del...