11. Amintire

102 8 2
                                    

Ma tot gândesc la o zi despre care am uitat sa specific ceva. M-am împrietenit cu domnisoara cu care vorbea Silvio la premiere, inainte de vacanta de vara si cu încă o fata. Amandoua sunt de la el din clasa. Stau in curte si ma cheamă si pe mine. Vorbim si apoi cand se suna decidem sa mergem.

- Daria! Ce faci? Strigă Silvio de pe terenul de fotbal.

- Bine, tu? Zic in mers si el nu mai are timp sa raspunda ca intru in scoala.

Inainte sa mergem la ore, intrăm in baie, asa suntem noi fetele.

- Sa sti ca daca nu eram noi, nu te saluta. Il cunosc si zice ca imi face in ciuda pentru ca nu am vrut sa fiu cu el. E un nesimțit! Zice acea fata.

- Nu stiu ce sa zic, deobicei ma saluta. Zic deloc sinceră cu mine.

- E un nesimțit, o sa vezi.

Si plecam la ore. In gand ii dau dreptate. Adică ma saluta de cele mai multe ori, dar cand joacă fotbal, e atât de concentrat ca nu saluta pe nimeni. Asa am observat. Plus ca imi zboară gândul la ziua premierii. Ce zice ea, pare a fi 70% adevarat. Ii spun si Clarei. Se vede ca nu are experienta si nu stie ce sa zică. Dar eu ma descarc cand ii spun.

Apoi a facut pe suparatul câteva zile. Nu mai stiu ce am facut. E mai rau ca un copil mic.

Merg cu Clara la etajul 2. Dau de Silvio si merge pe langa mine atât de aproape încât mai are putin si ma baga in perete. Vrea sa imi pună piedică, dar ii dau una. Le vad pe cele 2 fete despre care am vorbit mai sus, de la el din clasa. Fac stanga dupa ce le salut.

Când termina Clara ce avea de facut, vrem sa plecăm, dar Silvio ne ține calea. Pe Clara o lasa sa plece. Eu ma alint zicând sa ma lase. Deodată ma ridica in sus. Si ma învârte prin fata acelor fete si ma pupa neîncetat pe obraji si pe frunte. Asa usoara sunt? E atât de drăguț. Dar ii zic sa ma lase jos, sa termine.

Fetele acelea ma intreaba daca suntem împreună sau daca imi place de el. Nu ma sinchisesc sa răspund si plec in clasa. Iubesc etajul asta. Nu e deloc lumina. E intuneric. Un geam e in capătul holului lung, dar nu face lumina. Niciun profesor nu sta de serviciu aici. Doar de dimineata. Si la parter e mai intuneric, dar nu la fel + E direcțiunea si gardienii si doamnele de serviciu.

Termin cu amintirea acelei zile care a devenit preferata mea. E 18:43 si decid sa deschid calculatorul. La 19 a zis Silvio sa intru ca sa vorbim. Sunt constientă ca va avea loc o alta conversatie penibilă de genu: "Ce faci?"/"Bine, tu?"/"Bine", dar iubesc sa vorbesc cu el. Deschid pagina de facebook si o alta pagina cu jocuri. Daca intra părinții, dau pe acea pagina si spun ca ma joc. Nu vreau sa vada ca vorbesc cu el. Mi-ar pune 1000 de intrebari. E deja 19:10 si încă nu a intrat. Imi doresc atât de tare sa intre. Azi e vineri si in weekend nu avem cum sa ne vedem. Nici weekend-urile nu- Mi mai plac. M-as duce non-stop la scoala ca sa stau cu el. As dormi acolo. Brusc mii de imagini imi împînzesc capul. Sunt intr-o transa totala. E 19:26. Ies de pe facebook. Si seara tot asa imi apar imagini in cap... Nu pot sa adorm. Ce mi-a facut mie băiatul asta!

Poza de sus e cea cu "Zodiile si judecata preoților ". Compatibilitatea dintre Silvio si Daria.

Dragostea Nu Are Vârstă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum