6. Mi-e dor

124 10 0
                                    

E vacanta. Sunt la tara la bunici. Vacanta pe care am asteptat-o atât de mult. Vreau sa se termine. Imi tot zboară gândul la brunetul meu, care e al Taniei. Probabil ea i-a zis sa nu mai vorbească cu mine si de aceea nu ma mai baga in seama.

Mi-am luat telefonul si i-am scris pe facebook. E a 2-a oară cand scriu prima. Ce se intampla cu mine? Imi e prea dor de el si oricum nu am nimic de pierdut. M-am rugat sa nu rămână repetent. Nu stiu de ce, dar asa mi-a venit.

"Ce faci?"

"Bine, tu?"

"Bine si eu"

Ma uit la mesajele vechi in care planuisem sa ne întâlnim. Pur si simplu acum mi se pare ca am fost super penibilă. Zici ca sunt disperată. Ma uit pe profilul lui. Ziua lui e in august. Sa nu uit sa ii zic la mulți ani. Momentan e iulie, mai e.

Supa câteva zile, rămân fara net pe telefon, l-am consumat pe tot. In fiecare seara ma gândeam la el si cum ar fi daca ar fi al meu.

Mergem la cealalta bunica, pe niste câmpii. E august acum. O apelez pe cea mai buna prietena. Răspunde.

- Ce faci?

- Bine, tu?

- Bine, sunt pe niste câmpii. Asculta, stiu ca pare o nebunie, dar vreau sa iti cer o favoare.

- Spune.

Prietena mea nu are facebook. Nu o lasa părinții. Nu acum.

- Instaleaza-ti facebook.

- Nu ma lasa

- Stai sa-ti zic. Il instalezi. Iti dau parola mea si te uiți la Silvio si imi spui pe ce data e nascut. Ca am uitat.

- Ok. Care e parola?

- Sa nu râzi!

- Nu.

Ii spun parola mea patetica. Eram mica cand mi-am facut facebook si nu mai schimb parola, chiar daca e penibilă.

Peste câteva minute, ma suna:

- Alo?

-Da?

- E pe 9 august.

- Mersi.

9 august?! Cacat! A trecut.. azi mi-am adus aminte.. a fost acum 2 săptămâni! Totusi i-am trimis un mesaj.

"La mulți ani!! Scuze pentru întârziere, nu se va mai repeta. La anul o sa fiu pe faza. Promit! Daria"

M-am semnat pentru ca el nu avea numarul meu de telefon.

Nu mi-a răspuns. Nu stiu ce sa cred. Oricum acum de-abia astept sa înceapă scoala.

Gasesc prin biblioteca unchiului meu: Zodiile si judecata preoților". Mereu am fost obsedată de zodii. Stiu ca Silvio e leu. Citesc tot despre el si despre cum l- As putea cuceri. Apoi ma uit la compatibilitate. Leul si fecioara nu se potrivesc. Ăstia nu ne dau sanse. Ii cred. Simt si eu asta. Aici scrie ca putem avea o relație de durata, dar nimic mai mult. Eu ma asteptam sa imi gasesc iubirea si sa fim împreună pana la adânci batraneti. Dar nu e asa. Citesc si la mine si tot ce scrie e adevarat. Pun cartea la loc. Ea era bine ascunsă si probabil nu trebuia fi descoperită.

Dragostea Nu Are Vârstă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum