18. Trandafirul

66 6 1
                                    

E dimineata. Vorbesc cu iubi. Te iubesc si din astea. Deodată spune:

"Vrei sa-ti iau un trandafir?"

Serios? Nu stiu cum sa ii răspund. Daca zic da, sa nu înțeleagă ca vreau sa ii cheltui banii sau ceva. Eu nu astept cadouri, ci doar iubire. Totusi mi-ar place sa primesc acel semn al iubirii lui. Doar ca nu stiu cum sa ii spun. Trebuia sa il aducă pur si simplu. Nu sa ma întrebe. Si apoi vad ce fac cu el cand ajung acasa si ma gândesc cum sa nu il vada mama.

"Vrei sau nu?"

"Te iubesc"

Răspunsul meu e unul discret, daca pot sa zic asa. Cred ca a inteles.

"Si eu"

*inimioare*

"La 10:50-11:00 sa vi in curte"

"De ce?"

Sincer nu inteleg de ce la 11, cand el are ore de la 12. Si nu inteleg de ce trebuie sa vin eu la el si nu el la mine.

"Ca joc fotbal"

Asa si? Mori 2 minute? Totusi am raspuns afirmativ. Nu am chef de ceartă.

Ajung la scoala. Am la etajul 2. Când am venit nu l-am vazut in curte. Am constatat ca e cam frig afara. Mi-am lasat lucrurile si am stat de vorba cu Roxana (zis Rexona). Asteptam totusi ca iubi sa vina la mine.

Deodată, vine Andra. Ea trebuia sa vina cu Clara, dar Clara nu e.

- Tuu. Silvio i-a dat Clarei un trandafir.

SERIOS?! Murea daca il aducea el? Atunci vine Clara si imi da trandafirul.

- Ia. De la Silvio.

- Da, stiu.

O iau pe Clara si ma duc sa ii multumesc lui Silvio. Ies din scoala. El ma vede si se apropie. Sar in brațele lui. El are geacă, dar mie vântul imi străbate toata pielea si imi ravaseste parul. Nici ca mi-ar pasa.

- De ce?

Fac referire la trandafir. El se prinde si imi răspunde foarte repede.

- Pentru ca meriti

- Te iubesc

- Si eu te iubesc

Si ne sarutam continuu. Domnul gardian ne stie si se uita la noi. El încă ma confunda cu Tania, dar nu mai dau importanta. Ma duc in clasa. Multa lume m-a intrebat de la cine e, dar nu a trebuit sa răspund. Toți stiau ca e de la el.

Începe ora. Ii spun dirigintei ca e de la niste prieteni. "Ca e pentru ziua mea. Nu,nu e ziua mea. Dar deobicei asa fac ei, imi fac cadouri in cele mai neasteptate momente, ca sa ma surprindă." Minciună mai mare exista?

M-a trimis diriga pana la cancelarie si la usa am dat de Silvio si tiganusul acela. Il întreb pe Silvio ce face si ii spun ca ma întorc. Când ma întorc ii spun ca vin imediat.

O iau pe Clara si un pachet de servetele si ii spun dirigintei ca ma duc la baie. Ies, Silvio se ridica. Ne sarutam. Il conving cu greu sa vina la baie. Era ocupat cu un joc pe telefon. La baie ne sarutam in oglindă, iar Clara se prosteste si ea in aceeasi oglindă si rade. As rade cu ea, dar sunt ocupată cu buzele lui.

Iesim din baie si un băiat imi ia servetelele. De ce? Ca sunt mica de înălțime si ii face placere sa ma vada cum incerc sa ajung la ele. Silvio si Clara se uita zâmbind. Oricum nici Silvio nu ajunge la acest baiat inalt. Silvio e aproape cat mine. Clara e mai inalta decat el. Iau servetelele si ma întorc spre ei:

- Nu imi lasi putin timp cu Clara? Spune Silvio, iar Clara zambeste.

Ma uit urat.

- De fapt in tot acest timp mi-a placut de Clara si am stat cu tine ca sa ma apropii de ea. Spune el

Chiar continua cu asta? Stiu ca glumește. Mi-a dat trandafirul, mi-a zis ca ma iubeste si tocmai ce ne-am sarutat. Plus ca el daca voia se dădea la ea fara nicio problema. Si nu se mai poate abtine din ras. Eu totusi nu rad. Vreau ca el sa zică ca era o gluma.

- Vezi ca ea chiar crede. Zice Clara râzând.

Atunci el ma ia dupa gât si ma sărută.

La sfarsitul orelor, profa de muzică ne cheamă la cor, in clasa la Silvio. Ajung acolo si ma asez langa niste prietene. Ma inteleg bine cu fetele astea. Pun trandafirul pe banca si sper sa nu ma pună sa cânt singura. Ma uit la Silvio din cand in cand. E in celalalt capăt al clasei.

Scot portofoliul in care tin toate cântecele si o prietenă din clasa cu Silvio observa un desen facut de mine cu doua mâini tinandu-se si pe care scrie: I PROMISE.

- Ce frumos e! Zice ea

- Ti-l dau tie.

Sunt cu Roxana pe strada pe care stau. Deodată il vad pe Silvio cu încă vreo 2-3 băieți. Inima imi bate de 1000 de ori mai repede deoarece pe partea cealalta o vad pe mama. Ce face? Unde se duce? Ce sa fac?

- Sarumana! Strig si traversez neregulamentar strada spre mama. Ea se întoarce si merg dupa ea.

- Daria! Zice Silvio. Si traverseaza strada.

Mor. Ii zâmbesc. Sunt foarte speriată. Mama ma intreaba cine e; ii zic ca e un coleg de la scoala. Am noroc ca Silvio nu ma opreste.

Acasa, primesc mesaj de la el:

"Ai aruncat trandafirul"

"Ba nu"

Intr-adevăr nu il aveam in mana, dar nu il aruncasem. Ii rupsem din coada sa fie mai mic si il băgasem in ghiozdan, sa nu il vada mama. I-am trimis o poza cu trandafirul, cât ținea coada lui cea scurtata si i-am spus ca poate nu a vazut el bine. Se pare ca am scăpat.

Primesc mesaj de la acea prietenă căreia i-am dat desenul.

"I-am dat lui Silvio desenul"

"De ce?"

Sunt supărată. Nu voiam sa ajungă la el. Oare ce zice?

"Ca e iubitul tau si acolo ii e locul. I-am zis ca e de la tine"

Dragostea Nu Are Vârstă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum