7. Revedere

127 10 0
                                    

A inceput scoala. In sfarsit! Inainte voiam vacanta si avum ma bucur ca a inceput scoala. Ma tot uit dupa el, dar nu il vad. Nu a venit la deschidere. Poate il vad maine.

Mâine: De-abia astept sa il vad! Chiar sunt disperată. Ajung la scoala si ies pe hol si imi vad prietenii si ii iau in brate. Eu si prietena mea cea mai buna,dar si cu prietena miniona, urcam treptele spre etajul 2. La ultimele trepte, apare si el. Tot la fel de înalt ca mine.

-Daria!

Imi zâmbește, ii zâmbesc si ma ia strâns in brate.Ma pupa pe obraji. Oare cu Tania ce a facut? I-au si celelalte fete in brate care sunt acum a 7-a, cu un an mai mari. Dupa ce termin cu inbratisarile, el zice catre mine:

- Dar pe mine nu ma iei in brate?

- Te-am mai luat o data, dar bine.

Il mai iau o data, imi face o deosebita placere. Nu imi reprosează nimic in legătură cu mesajul meu de la multi ani întârziat. Nici eu nu vreau sa incep acest subiect. E putin rusinos. 2 saptamani intarziere e ceva. Oricum, el nu mi-a zis mie la mulți ani, desi am tot asteptat pe 6 septembrie. Imi fine...

In alta pauza, constat ca încă mai e cu Tania. Sunt dezamăgită. Dar asta e. M-a băgat profa de muzică la cor. O sa ma duc numai ca sa imi dea 10. Ca altfel ma asculta. Si cine invata la muzica?

Zilele astea sunt ciudate rau. Adică nopțile ma gândesc la el si ziua ma multumesc cu faptul ca îl vad si e bine. El vine dupa ce se suna. Si stiu ca trece pe la etajul 1 ca sa ajungă la 2. Asa ca stau cu cea mai buna prietena de vorba pe hol, in speranta ca il voi vedea. Câteodată întârzie prea tare si nu il mai vad pentru ca intru la ora.

Intr-o zi, eram cu prietena miniona, si tot asa ne- Am despărțit, ea avand clasa tot la parter. Si vine el deodată, ma striga si sar in brațele lui de pe treptele deja urcate. Ma strânge tare si stam asa mai bine de 3 minute, apoi rupe îmbrățișarea. Nu ne zicem nimic si eu ma duc la ora. El ramane tot la parter. Ar fi putut urca cu mn.

In alta zi, era cu băiatul care anul scolar trecut m-a intrebat daca sunt Tania. Eu coboram scările spre etajul unu, el voia sa le urce cand ma striga si eu sar la el in brate. Arunca ghiozdanul si ma învârte. Cred ca acum băiatul ala e si mai confuz in legătură cu răspunsul la intrebarea: "De cine ii place lui Silvio?"

In zilele Când stau pe langa teren, ma roagă sa-i aduc mingea. As zice ca e indragostit de mine,dar e clar ca nu e.

Vorbesc cu o fata de la el din clasa pe facebook. E foarte drăguță. Imi trimite la un moment dat un link. Il deschid si vad ca un coleg din clasa cu Tania i-a fotografiat in timp ce se sarutau si i-a pus pe facebook. M-am uitat la comentarii. Majoritatea băieților o făceau in toate felurile pe Tania. Iar al ei iubit ii lua apărarea, certandu-se cu toti. Dau like la toti cei care fac comentarii răutăcioase la adresa iubitei lui. Ce rea sunt.

Dragostea Nu Are Vârstă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum