19. Iar cu Tania

62 6 0
                                    

Trece timpul si noi tot împreună. Ne arătăm dragostea peste tot pe holurile scolii, ba chiar si in curte. Fiecare atingere la etajul 2, fiecare sărut la colt si fiecare intalnire pe scari la întuneric ma fac sa tresar si sa retraiesc tot.

M-a facut el sa plâng, dar tot nu ii gasesc defecte. Când mi-e rau, ma intreaba ce am pățit si ma ia in brate. Cum de dupa ce ma ia in brate dispare orice durere?

In fine. Vreau sa zic ca am inceput sa învăț sa sărut. Doar ca am un obicei care pe Silvio il enervează la maxim: inainte sa il las sa ma sărute, cand se apleacă dupa mine, eu ma las pe spate. Mi se părea amuzant pana zilele astea cand... tot asa, m-am lasat pe spate cand el s-a aplecat sa ma sărute (deobicei ma ține bine), dar m-a scăpat. Mai avea putin si cădea si el peste mine. Am rămas întinsă acolo. Mi se părea jenant. El imi zicea sa ma ridic. Prietenii mei voiau sa sune la salvare. Credeau ca mi-am spart capul, dar m-a ridicat Silvio si am inceput sa rad, chiar daca ai mei prieteni se speriase si erau îngrijorați. De atunci nu ma mai las pe spate.

E decembrie apropo. Mereu am mers dupa el in corpul B cand a avut ore acolo si mereu ne sarutam apăsat prin baie. Ma pupa in fata clasei lui Erik in semn ca el m-a castigat.

Toate bune si frumoase. Asa ca azi plec iar la scoala ca de obicei. Stau evident cu Silvio.

Mai am o ora si plec acasa: sport. Ma duc la etajul 2, unde ma întâlnesc cu Silvio. Se ofera sa ma ajute cu ghiozdanul, dar refuz. Acolo mai erau si Tania si încă o prietenă de la ea din clasa. Nu am nimic cu Tania, nu o mai consider o amenințare.

- Eu ma duc. Spun

- Nuu, mai stai. Spune Silvio

- Dar e tarziu.

- Hai in clasa la Tania.

Tania scăpase de ore, clasa ei e goală. Nu stiu de ce ea si prietena ei au mai rămas la scoala.

- Nu. Eu ma duc

- Da mai stai o ora

- Pai am sport

- Aa. Am inteles eu gresit. Atunci du-te.

Ma duc la sport. Observ ca el pleaca in clasa la Tania. Acest lucru ma nelinisteste.Ma îngrijorează. Ce sa facă el acolo cu Tania si cealalta colega? Normal ca face prostii cu Tania..

Ii tot spun Clarei. Se termina ora de sport. Eu am cor. El a zis sa îl astept. Numa îl vad venind cu Tania..

- Tuu. Asta e cu Tania. S-au împăcat. Iti spun eu

- Nu tu.

- Ba da. E evident. Si ii mai povestesc odată Clarei cum a ales sa meargă in clasa Taniei.

- Mda.. Nu stiu ce sa zic. Poate nu.

El se apropie. Se opreste. Tania pleaca. Dau sa il îmbrățișez si spune:

- Ne despărțim.

- Poftim? De ce?

- Sti tu bine.

- Vreau sa stiu doar de ce.

Dar il striga Tania si el pleaca dupa ea. Eram sigura. Am avut dreptate. Nu pot sa cred. Am inceput sa plâng. Si la cor am povestit fetelor. Am mai si cântat "Pe langa plopii fara sot" care m-a facut sa nu ma mai pot opri din plans.

E dimineata. Intru pe facebook.

"Ce faci?"

Silvio.. Ce vrea?

"Bine, tu?"

"Bine.Vezi ca Tania voia sa ne despartă. Mi-a zis mie cat am stat la ea in clasa ca încă ma mai place"

"Stiam eu. Deci bănuiam"

"Hai sa nu o lăsăm sa ne strice relatia"

Mda.. De parca eu sunt cea care o las. In orice caz, ne-am împăcat. La scoala am auzit ca a si sarutat-o pe Tania ieri la ea in clasa. Se pare ca nu mi-a spus tot.

Ma neliniștește faptul ca e decembrie si incepe sa ningă. Sper doar sa nu imi iau baie. Nu imi place iarna! Dar nimeni nu se atinge de mine din cate am observat, iar daca o face ma apara Silvio. Drăguț din partea lui.

A fost si bazarul anul in care se vand dulciuri. Clara a vândut mini pizza, iar eu am stat cu ea si am mai mâncat cate una. Dupa am coborât si m-am intalnit cu Silvio. L-am sarutat. Era dulce, cred ca a mâncat ciocolată. A vrut sa imi ia ceva, dar eu nu ma omor dupa ciocolată. A trecut astfel si bazarul. Foarte dulce pot sa adaug.

Apropo, am inceput sa vorbesc cu un băiat din clasa cu Erik, Zamfir. E de treaba si are grija de mine cand nu e Silvio. E ca un frate. Din cate am inteles, a fost in clasa cu Silvio si a rămas repetent. Nasol de el. Zamfir ma conduce pana acasa, mergem împreună si de dimineata. Mai e un băiat din clasa cu Silvio cu el, dar e de treaba si nu ma deranjează. Vad ca ei nu il prea inghit pe iubitul meu. Dar le dau dreptate.

Dragostea Nu Are Vârstă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum