Se apropie ziua premierii. Dupa ziua asta, oficial incepe vacanta.
In zilele precedente nu s-a mai intamplat nimic intre mine si acel băiat, care acum are iubita. O cunosc pe fata. Mi se pare inganfata, cu nasul pe sus. Nu pare deloc genul lui. E mai inalta ca el. In loc sa se ridice ea si el sa se coboare pentru a ajunge unul la altul, e invers. Zilele trecute i-a adus si flori. Un buchet foarte frumos. Era foarte mare agitatie pe hol. Nu aveai cum sa nu observi. Toate astea au cam distrus toate ideile prietenelor mele care ziceau ca ma place si de aceea se comporta ca un tâmpit. Nu e asa. Chiar e un tâmpit. Cu toate ca in zilele le astea, alergăm spre clasa mea si el alerga spre clasa lui (fusese la Tania) si cand am luat coltul, am intrat puternic unul in altul. Constiinta mea imi tot spune ca e destinul, care ne vrea împreună.
Am tot fost confundată cu fata asta. Un băiat dintr-o clasa mai mare cu un an vine si ma intreaba:
- Tu esti Tania ?
- Nu
- Si atunci de cine ii place lui Silvio?
- De unde sa stiu?
Am plecat putin suparata. El chiar o place pe fata aia. Si nu stiu de ce, dar ma tot confunda lumea cu ea. Nu prea semănăm. Si daca am semăna la fata, totusi corpul e total diferit. Ea e mai inalta, are forme mai mari. Eu sunt opusul. Nu stiu daca sunt doar geloasă, dar de cand e cu ea, nu m-a mai băgat in seama. Nu mi-a mai zis sau facut nimic. Nici pe facebook nu mi-a scris. Am decis sa ii scriu eu, supărată de faptul ca ma tot confunda lumea cu iubita lui.
"De ce toata lumea imi zice Tania? De ce ma opreste lumea pe hol sa ma întrebe daca sunt Tania? De ce ma intreaba pe mine de cn ii place lui Silviu?"
Vreau explicatii. Probabil de asta mesajul meu suna putin răstit. Am scris Silviu dupa ce m-am gandit vreo 2 min daca pana la urma e cu "u" sau e cu "o". Nu stiu de ce l-a pus cu "o". Nu baga in seama faptul ca am scris cu "u", ceea ce ma face sa cred ca daca era cu "o", ma corecta.
"Nu stiu ce sa spun"
"Imi spui tot"
"Ne întâlnim?"
"Când?"
"Azi"
"Unde?"
"In parcul de langa scoala"
De fapt parcul "de langa scoala" e la vreo 3 străzi distanta.
"La ce ora?"
"Nu stiu, dupa amiaza"
"Hai acum. Inainte de premiere."
"E 9!"
"Si?"
"Si nu vin la 9."
"Atunci dupa premiere."
"Ok. Uite numarul meu, in caz ca nu ne găsim".
Imi da numarul, eu nu il dau pe al meu.
"Ne întâlnim in parc. Sa nu intarzii!"
"Ok. Nu întârzii"
"Bine pa. Sa nu intarzii!"
"Pa. Nu întârzii"
M-am îmbrăcat si am plecat la premiere. Eram toata îmbrăcată in roz. Mi-am luat gentuta si balerinii si am plecat. Ma tot gândeam cum sa fac sa ma întâlnesc cu el. Trebuia sa imi conving vreo 2 fete sa vina cu mine. Nu as risca sa ma duc doar eu. Plus ca ar afla mama ca am venit mai tarziu. Si nu vreau sa aflu cum va reacționa cand ii voi zice ca am fost la 3 străzi distanta de scoala, m-am intalnit cu un băiat. Abia ma lasa sa traversez strada.
In fata scolii, era chiar el. De fapt era multa lume, dar el e special. Am vrut sa vorbesc cu el, dar era ocupat cu alta fata, alta decat iubita lui. Fata era îmbrăcată in rochie, iar el lejer, cum e îmbrăcat in fiecare zi.
- Da! Lasa-ma, frate! Du-te la Tania! Spune fata.
Probabil si ei ii place de el sau nu stiu. El părea ca vrea sa o împace. Nu am mai vorbit cu el. La premiere, Tania era îmbrăcată in alb. L-am zărit si pe brunet alaturi de ea, la inceput. Probabil cand i-a venit iubita, a lasat-o pe cealalta domnisoara. O însoțea mândru. Dar apoi a plecat. Ciudat..
Mi-am ridicat diploma. Locul 1. Media 9,96. Am avut o medie de 9 in sem 1, ca altfel iesea 10. Am păsit in fata tuturor, e atât de rusinos. Parca intru toata in pământ. Nici sa merg nu mai stiu.
A terminat rapid, in jumatate de ora. Eu stiam ca se termina la 14. Dar e deabia 12:30. Trebuia sa ma întâlnesc cu băiatul brunet peste 1 ora si jumatate. Nu am luat in calcul ca festivitatea se termina dupa ce premiază toate clasele din toata scoala. Si cum a terminat cu a 5-a repede, a 5-a e liberă sa plece. Incerc sa imi convin prietenele sa vina cu mine in parc. Acolo aveam sa îl sun sa ii zic ca am terminat mai repede, dar ele nu au vrut si am plecat acasa. Oricum incidentul cu fata aceea care părea usor nervoasă mi-a displăcut.
Oare el m-a asteptat? Adică am insistat atât de mult sa nu întârzie.....
CITEȘTI
Dragostea Nu Are Vârstă
Romance"Dragostea se naste cu un suras, creste cu un sarut si se Termina cu o lacrimă " Din plăcerea participării la diferite olimpiade, la o pregătire, Daria întâlneste un băiat de care se îndrăgosteste la prima vedere. Ajung sa fie împreună, dar nu e del...