I-am povestit prietenei mele despre conversatie. Ce tot zic? Am povestit intregii clase despre faptul ca mi-a scris. Ciudat era faptul ca îl aveam la prieteni, dar nu ne cunosteam. Probabil Asa e pe facebook. Inca nu inteleg de ce nu si-a pus simplu: Silviu. Adk, de ce cu "o"? Imi fine, nu contează asta.
Iar e pauza si ies afara cu prietenele si ma saluta. Il salut si eu.
Ma cam dispera sincer. E atât de enervant.
Urmatoarea pauză, vine si ma udă toata cu apa infecta de la robinetul scolii. Apa asta e uleioasa, scarboasa. Mai bine nu te speli pe mâini. Sau folosesti dezimfectant. Sau servetele umede. Unii beau apa asta! Scarbos! Am atâția nervi, nici nu stiu cum sa reactionez. El pare ca se amuză.
- De ce ai facut asta?
- E vara.
Plec furioasă în clasa. Trântesc usa, asa fac cand am nervi. Povestesc fetelor ce s-a intamplat.
Urmatoarea zi, acelasi băiat, coboară de la etajul 2, ma striga si ma pupa pe obraz. Deodată picioarele au inceput sa imi tremure. Nu pot sa cred! Probabil a facut-o din greseala. Daca a facut-o din greseala nu ii pot reprosa nimic.
Merg in clasa trantind usa. Povestesc fetelor.
Ies cu cea mai buna prietena si cu cealalta prietena miniona in curte, la plimbare. Vine si brunetul, Silviu sau Silvio daca vrea el.. Ma ia in brate si nu imi mai da drumul. Dau sa scap, dar e mai puternic decat mine. Prietenele mele se uita ca la cinema. Ma pupa puternic pe obraz de câteva ori, ceea ce ma face sa cred ca ce s-a intamplat inainte nu a fost greseala.
- Lasa-ma! Tot tip de ceva timp.. dar nu ma lasa
- Las-o ma! Zice prietena miniona
- Ce? Vrei si tu?- Nu
Cum adică "vrei si tu"? Asa face la toate?
Pana la urma ma lasa. Băiatul asta chiar ma dispera. E atât de enervant. Il urăsc. Cea mai buna prietena a mea nu făcuse nimic sa ma ajute. M-am suparat:
- Te uitai ca la cinema!!
- Ba nu! Nu aveam pop corn .
Se amuză si ma abțin sa mai fac alt comentariu.
Acasa imi tot făceam griji. Daca afla mama? Tre sa ma comport cat pot de normal, desi tremur toata.
Când vine mama, spre surprinderea mea, nu observa nimic.
CITEȘTI
Dragostea Nu Are Vârstă
Romansa"Dragostea se naste cu un suras, creste cu un sarut si se Termina cu o lacrimă " Din plăcerea participării la diferite olimpiade, la o pregătire, Daria întâlneste un băiat de care se îndrăgosteste la prima vedere. Ajung sa fie împreună, dar nu e del...