8. Prima mea relație

121 11 0
                                    

Nu prea am mai stat cu Silvio. Un băiat m-a intrebat daca vreau sa fiu sora lui si am zis da, il cunosc de 6 ani. Sta pe langa blocul meu. E la moda sa iti faci familii acum. Am iesit in pauza cu Silvio si acel tiganus.

- Ce mica esti! Vrei sa fi sora mea? Zice Silvio

- Nu... Am deja un frate

Am zis nu pentru ca vreau sa ii fiu iubita si sincer o invidiez pe Tania. Faza cu am deja un frate a fost prima scuza pe care am gasit-o.

- Si ce? Hai te rog

- Nu..

- Ea e sora-sa lu Flo. Zice tiganusul.

Deja stie toata lumea?

- Asa e. Spun eu

Silvio nu mai zice nimic.

Alta zi. Vin la mine o colega din clasa cu băiatul brunet si iubitul ei, care e cu un an mai mic decat ea, dar mult mai înalt. E putin blondut si e in clasa cu Tania.

-Daria. Il sti pe Raphael? De la mine din clasa? Zice băiatul blond

-Da

De fapt habar nu am cine e. Dar ca sa nu par fraiera, am zis da.

- Nu ca e frumos?

Nu zic nimic.

- Te place. Vrea sa fie cu tine. Tu vrei?

- Nu stiu

- Haide tu! El chiar te iubeste. Vrei sau nu? Zice fata.

- Nu stiu

- Il chem? Vezi ca alta data nu te mai întreabă. Zi, il chem?

-Ok.

Am zis asta pentru ca ma cunosc eu pe mine. Sigur o sa-mi placa mai încolo si atunci măcar stiu ca am fost cu el. Pot sa ma dau mare. Plus ca cea mai buna prietena zice ca e "bun" si dupa cum mi-l descrie si mie mi se pare drăguț. Si nu am mai avut relații. Oare cum e? E timpul sa prind curaj. Si apoi, doar nu astept dupa Silvio.

Stau mai bine de 10 minute ca băiatul acela sa-si facă curaj sa vina la mine. Si intr-un final, vine:

-Vrei sa fi cu mine?

- Da

Pare uratel la față, nu prea imi place, dar nu uit ca altădată nu ma mai întreabă, deci..

Ma vede si fara un "buna" ceva, pune direct întrebarea. Eu ii răspund calm, stiam deja ce trebuie sa spun. El e rosu. Probabil sunt si eu. Uimitor e ca dupa ce răspund, pleca. Ciudat.

Am ajuns acasa, dar niciun mesaj de la "iubitul meu". Nu am vorbit deloc. Ma asteptam ca măcar sa-mi scrie pe facebook, dar nu. Tot ce a facut a fost sa-mi dea like-uri la toate pozele de pe facebook si eu i-am raspuns la fel.

Dragostea Nu Are Vârstă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum