Chapther 5 - Texts

735 30 1
                                    

Det hadde gått noen dager siden jeg hadde Niall hadde vært på besøk. I mens hadde jeg skrevet videre på sangen, og gjort andre rolige ting. Jeg kjente at babyen sparket hardt i magen. Det var tross alt ikke lenge før den var ute. Det var snaue 2 måneder igjen. Jeg smilte svakt for meg selv, og strøk meg over magen. Den var blitt ganske stor. Jeg pustet tungt. Det var hardt å være alene når man var gravid. Det var så ensomt. Jeg tok opp telefonen min. Skjekket om det var noe nytt. Inne på Twitter var det like mye hat som alltid, og avisene ble det spurt om jeg var død. Jeg fnøs av alt som stod, og gikk inn på smser. Jeg hadde fått fire smser. Jeg smilte svakt. Hvertfall noen som var venner med meg. Jeg klikket inn på den ene. Den var fra Harry. Et kort, enkelt ord stod i tekstboksen. SORRY!

Jeg så rart på smsen. Hva mente han? Jeg trykket inn på sms-en fra Liam. Jeg så spørrende på meldingen. AMY! Ikke svar!

Fra Zayn stod det: Vi klarte det ikke lenger!

Hva mente de med meldingene.

Jeg klikket inn på den siste meldingen fra Niall. Jeg så sjokkert på meldingen fra Niall. Jeg gispet svakt.

AMY! Vi klarte ikke å stoppe ham. Louis er på vei bort til deg! Du må ikke åpne opp døren. Gjem deg! Han må ikke se deg! Jeg vil ikke at han skal oppdage det..

I det samme ringte det på døren. Pulsen min steg. Hendene mine ble klamme. Han var her.

Strong Words - Season 2 (Louis Tomlinson Fanfic) NORSKWhere stories live. Discover now