Louis pov.
"Faen." Det var det eneste jeg tenkte. Alt var elendig. Alt gikk bare til helvete. Jeg som trodde det ikke kunne bli verre, men her sitter jeg. På sykehus, på grunn av jenta jeg elsker ligger med smerter. Hun brydde seg ikke om meg lenger, så hvorfor skulle jeg? Svaret var enkelt. Jeg elsker henne. Mer enn noen annen. Jeg klarte ikke å få henne ut av hodet. Hun hadde trollbundet meg. Jeg gikk bort til vinduet inn til Amy nok en gang. De andre guttene sov på hver sin stol. Jeg tittet inn til Amy. Hun sov i den hvite sykehussenga, og jeg så ansiktet hennes for første gang på et halvt år. Hun var like vakker. De perfekte trekkene. Fjeset hennes var blekt, og manglet glød. Det savnet smilet og de strålende kastanjebrune øyne. Jeg smilte svakt. Hun var hvertfall i live. Jeg hørte skritt bortover gangen, og jeg så bort på en mann med hvit frakk. Mannen så ut som en typisk lege. Han kom mot meg. Han satte brillene sine lenger ut på nesen, og han så meg rett inn i øynene.
- Du vet at du kan gå inn til henne nå? sa han lavt, og smilte forsiktig. Jeg måpte, og smilte fort rett etterpå.
- Tusen takk! sa jeg fort, og åpnet fort døren inn til rommet før jeg smatt inn. Endelig var jeg i samme rom som henne.
Jeg satte meg på en stol ved siden av henne. Jeg studerte henne nok en gang. Jeg flirte litt for meg selv. Hun så nesten gravid ut med alle de aparatene hun hadde på magen. Jeg så på henne igjen. Hun pustet tungt mens hun sov, og den lille nesen hennes krøllet seg. Jeg tok den ene hånden hennes. Holdt den hardt. Ikke for hardt selvfølgelig, men sånn at den var trygt plassert i hånden min. Jeg strøk hånden forsiktig med tommelen min.
- Alt skal ordne seg! hvisket jeg.
- Mellom oss også..
- Det håper jeg! sa Niall som kom inn døren. Jeg smilte takknemlig mot ham.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Strong Words - Season 2 (Louis Tomlinson Fanfic) NORSK
FanficFortsettelse på Strong Words Season 1. Hope u like it xx 2012-2013