Louis pov.
Jeg satt i stua med mobilen i hånden. Gikk gjennom bildene av Amy og meg. Jeg stoppet på et av bildene. Det var et bilde av oss to. Sola som skimte i bakgrunnen av skyene. Hovedfokuset var oss som stod tett inntil hverandre. Det var like før vi skulle kysse. Jeg husket at Niall hadde tatt bilde. Jeg kjente tårene presse på. Hvilken idiot jeg var som hadde forlatt henne! Hun var sikkert over meg for lenge siden. Jeg gikk videre gjennom bildene og fant et bilde av henne smilende. Hun smilte til meg og øynene hennes gnistret.
- Hun elsket meg, hvisket jeg for meg selv og la fra meg mobilen. Jeg begynte å hulke lavt for meg selv. Bare ekte menn gråter. Jeg kom på den letteste måten og få ut følelsene mine på. Det var å skrive en sang om det. Jeg smilte skjevt til meg selv, før jeg tok meg sammen. Jeg tørket tårene og gikk mot gangen. Vi hadde ikke fått rukket og lagt alt på plass enda. Jeg flakket med blikket over gangen. Hvor var gitaren min?
Amys pov.
Niall rakte meg plutselig en gitar. Jeg så rart på ham. Jeg kunne jo ikke spille gitar. Niall så meg rett inn i øynene, og pustet tungt.
- Det hjelper alltid å synge ut følelsene sine, sa han og smilte til meg. Jeg smilte svakt tilbake til ham.
- Men jeg kan jo ikke spille gitar, sa jeg svakt.
- Jeg skal lære deg, bare finn på en tekst. Deretter skal jeg hjelpe deg med det andre.
Jeg smilte til ham, og fant fram blokk og papir. Jeg hadde allerede noe i tankene. Fort skriblet jeg ned noen linjer. Niall fulgte spendt med.
I know i can't take one more step towards you.
Cause all that's waiting is regret. And don't you know I am not your ghost anymore.
You lost the love I loved the most.
And I learned to live half alive.
Jeg viste Niall teksten. Han så på meg med tårevåte øyne. Han slapp gitaren og knuste meg inn i en klem. Han var verdens beste venn. Jeg kjente tårene presse på nok en gang. Det kom til å bli hardere enn jeg forestilte meg.
Niall pov.
- Han har vært ødelagt hele touren vet du? sa jeg svakt. Hun så rart på meg.
- Det var han som slo opp med meg, den jævla hjerteknuseren, sa hun gråtkvalt.
Jeg skulle til å si noe, men hun overkjørte meg.
- Det er som han samler på knuste hjerter i ett glass!
Jeg pustet tungt.
- Han er helt knust han og! Han spørr etter deg hver dag! sa jeg og så på henne. Hun ristet på hodet. Hun hadde det virkelig hardt jeg skjønte det. Men hun måtte få vite sannheten.
- Hvis han er så jævla knust, hvorfor slo han opp med meg da?
Jeg kjente sinnet mitt bygge seg opp. Jeg var sint på dem begge. Jeg likte ikke hvordan Amy snakket om Louis. Samtidig likte jeg ikke at Louis hadde slått opp så brutalt med Amy. Generelt likte jeg ikke at de ikke var venner. Jeg elsket dem som et par. Jeg klarte ikke holde det inne lenger.
- HAN MENTE IKKE Å SLÅ OPP MED DEG AMY! ropte jeg opp i ansiktet hennes. Jeg så hun så på meg med store øyne. Hun var helt stum.
- Grunnen kan du spørre Louis om, sa jeg før jeg gikk ut av huset og slang døren etter meg.
Det siste jeg ropte var:
- Han kommer til å gjøre alt for å få deg tilbake.
Amys pov.
Jeg så sjokkert etter Niall. Hva søren hadde han akkurat sagt?
Jeg ristet på hodet og fortsatte på sangteksten. Jeg kjente enda mere tårer. Denne gangen var det smerte fra magen som lot følelsene gå i sin egen verden.
I know I can't take one more step towards you
Cause all that's waiting is regret
And don't you know I'm not your ghost anymore?
You lost the love
I loved the most
I learned to live, half-alive
And now you want me one more time
And who do you think you are?
Runnin' round leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart
You're gonna catch a cold
From the ice inside your soul
So don't come back for me
Who do you think you are?
I hear you're asking all around
If I am anywhere to be found.
ESTÁS LEYENDO
Strong Words - Season 2 (Louis Tomlinson Fanfic) NORSK
FanficFortsettelse på Strong Words Season 1. Hope u like it xx 2012-2013