Louis pov.
Jeg hadde aldri vært så lykkelig. Jeg klarte ikke å slutte å smile. Jeg hadde fått dama mi tilbake, og vi har en nydelig jente. Guttene ropte høyt av glede.
- Det var på tide! ropte Harry. Han kastet seg over meg. Han klemte meg hardt. Like etter kjente jeg alle guttene klemme meg. Det ble virkelig trangt. Og jeg fikk så vidt puste.
- Gutter! Jeg får ikke puste, sa jeg svakt. De slapp fort og alle fire smilte stort.
- Vi er så glad på dine vegne! sa Zayn og la en arm over skulderen min. Jeg smilte til ham.
- Jeg er så glad for at hun fortalte sannheten, sa Liam og gliste. Jeg nikket.
- Tenk at jeg er far, og jeg har de nydligste og beste jentene i verden! utbrøt jeg.
- Du er heldig! Men husk hun er vår venn også, sa Harry. Jeg himlet med øynene.
- Og ikke våg å såre henne igjen! sa Niall truende. Han pekte mot meg med pekefingeren sin. Jeg nikket kort.
- Men jeg har tenkt å be Amy om å bli med på date i morgen. Kan en av dere sitte barnevakt om hun sier ja.., ba jeg dem. Jeg så på dem med valpeøyne.
- Jeg vil! sa Harry ivrig.
- Jeg og! ropte Niall.
- Zayn og jeg kan ikke. Vi skal også på dater, sa Liam og smilte stort.
- Tusen takk Harry og Niall! Jeg må få litt alene tid med Amy igjen, sa jeg og gliste.
"Nå var det kun å spørre henne. Det ville ikke bli vanskelig! Deretter var det å se om kvelden ville gå perfekt!"
Amys pov.
Det ringte på døren. Jeg la forsiktig fra meg Lea i sengen sin. Lukket døren sakte bak meg og gikk ned trappen. Jeg vred om låsen til døren og dro ned dørhåndtaket. Det første jeg så var en bukett med roser. Jeg måpte. Ut på trammen stod Louis i olabukse og hettegenser med en stor bukett i hånden. Ansiktet hans strålte og smilte stort. Øynene hans lyste. Det var lenge siden jeg hadde sett glede i fjeset hans. Kun da vi kysset i går.
- Amy Daniels, vil du gå på date med meg i kveld? sa han og smilte stort. Han var så søt der han stod. Han så meg rett inn i øynene. Jeg smilte stort til ham.
- Selvfølgelig! ropte jeg. Louis strakk ut armene og jeg hoppet inn i dem. Jeg kjente den varme kroppen hans og lukten av hans veldkjente parfyme. Han la armene trygt rundt meg og presset meg enda tettere inntil ham.
- Gleder meg masse! hvisket ham, og jeg kjente jeg trakk på smilebåndet.
YOU ARE READING
Strong Words - Season 2 (Louis Tomlinson Fanfic) NORSK
FanfictionFortsettelse på Strong Words Season 1. Hope u like it xx 2012-2013