Jeg smilte for meg selv. Som Niall sa. Det hjalp å skrive ut følelsene sine. Jeg har ingen planer om å snakke med Louis igjen. Vi var over som kjærester og venner. Uansett hva! Jeg kastet bort blokken, og tok opp gitaren. Den var mørke blå og lys fra taklampene gjenspeilet seg i den.
Det var da jeg la merke til skriften på gitaren. På gitaren var det skrevet:
That's me in the corner
That's me in the spotlight
Losing my girl for a stupid reason.
Trying to keep up with this feelings.
And i don't know if i can do it.
Oh no i said to much.
How could I be that slut?
I thought that I heard you laughing
I thought that I heard you sing
I think I thought I saw you try
But that was jus a dream, just a dream.
(En litt annen versjon av sangen "Loosing my religion")
Jeg pustet tungt. Jeg gjenkjente skriften til Louis. Jeg holdt tilbake tårene. Jeg skulle være sterk. Holde følsene borte, og en dag ville de være borte for godt. Niall hadde tatt den med så jeg skulle se det som stod på gitaren. Han viste jeg kom til å prøvespille. Den lille idiotien. Han prøvde å få oss sammen igjen. Jeg var sur samtidig som jeg var glad på Niall. Han hadde i det miste vært der for meg. Men mente han det han sa om Louis? Hadde det ikke vært meningen å slå opp med meg? Jeg himlet med øynene. Louis ville kanskje prøve å gjøre alt for å få meg tilbake, men han skulle faen meg ikke klare det.
Louis pov.
Jeg hørte døren smelle igjen. En velkjent blond lugg stakk fram. Personen så meg med store blå øyne. Jeg reiste meg fort ut av sofaen.
- Hvor har du vært? spurte jeg og stirret gjennomskuende på ham. Jeg så han stresset. Han klødde seg i bakhodet og så på meg med uskyldige øyne.
- Eh.. Hos Ashton, sa han usikker og begynte å gå videre.
- Han bor i Australia! Sannheten, Nialler, sa jeg spydig og bestemt. Han snudde seg, og så på meg mens han smilte stivt til meg.
- Jeg har vært hos.. startet han sakte. Jeg kom nærmere ham.
- Amy! sa han fort, og skulle akkurat til å løpe opp trappa.
- Hva faen? ropte jeg etter ham.
Niall snudde seg og så på meg med tårevåte øyne.
- Jeg gjør i hvertfall noe for henne, enn deg din dritt! skrek han.
Jeg måpte og så sjokkert på ham. Han hatet at Amy og jeg ikke var venner. Det gjorde at hjertet mitt brast enda mer.
- Hvis du ser etter gitaren din, så er den hos Amy! Ropte Niall før han smalt igjen døren. Jeg frøs fast i bakken. Hendene mine ble klamme. Hun kom til å se teksten på gitaren. Hun ville skjønne at jeg fortsatt hadde følelser for henne!
ESTÁS LEYENDO
Strong Words - Season 2 (Louis Tomlinson Fanfic) NORSK
FanficFortsettelse på Strong Words Season 1. Hope u like it xx 2012-2013