Fortsatt Louis pov.
Jeg hadde lest gjennom teksten. Jeg satt med tårer i øynene. Det var like før de rant over kinnene mine. Jeg viste teksten var om meg. Jeg skjønte hvor mye jeg hadde knust henne. Hvor ødelagt hun hadde vært etter bruddet. Jeg tørket tårene i øyne." Hvorfor hadde jeg vært en så jævla idiot. Jeg hadde faen meg vært en hjerteknuser. Jeg hadde framstått som en løgner foran henne. Hun hadde all rett til å være sur på meg. Ikke rart hun aldri ville se meg igjen." Jeg snufset høyt, og leste i gjennom et av avsnittene nok en gang.
"I wish I had missed the first time that we kissed
Cause you broke all your promises
And now you're back
You don't get to get me back"
Jeg pustet tungt ut, og jeg kjente tårene falle. Hennes første kyss hadde vært med meg, og ikke nok med det. Jeg hadde vært hennes første. Hun var ikke "jomfru" lenger på grunn av meg. Jeg hadde vært som en player mot henne. Fy faen som jeg hatet meg selv. Jeg måtte ordne opp mellom oss, og jeg trengte hjelp.
- Jeg skal finne en måte! sa jeg gråtkvalt, og brettet sammen sangteksten. Puttet den i lommen. Deretter gikk jeg ut av utgangsdøren, og smalt igjen døren. Jeg trengte hjelp av Niall. Jeg skulle få snakke med henne. Ingenting var over mellom oss!
ESTÁS LEYENDO
Strong Words - Season 2 (Louis Tomlinson Fanfic) NORSK
FanficFortsettelse på Strong Words Season 1. Hope u like it xx 2012-2013