Chapther 13 - Feelings

747 28 0
                                    

Fortsatt Louis Pov.

Jeg sperret opp øynene. Jeg så Niall, som så på meg med forskrekket blikk.

- Louis? sa Niall sjokkert. Han tok seg sammen, og renset stemmen før han sa:

- Du er våken..

Jeg smilte svakt. Jeg så opp på Amy. Jeg begynte å smile enda større da jeg så hun var våken.

- Hey, sa jeg forsiktig og så henne rett inn i øynene. Hun smilte forsiktig tilbake. Hjertet mitt hamret hardt mot brystet. Jeg klemte hånden hennes svakt.

- Jeg lar dere være alene, sa Niall og blunket til meg. Jeg smilte takknemlig.

- Men.. , startet Amy, men Niall bare gliste og gikk ut av rommet.

Amy så surt på meg.

- Ikke tro at du får meg tilbake, hjerteknuser! spyttet hun ut. Jeg så sjokkert på henne, men nikket sakte. "Jeg viste det ville bli vanskelig, men jeg skulle klare det!"

- Hva gjør du her egentlig? spurte hun spydig. Jeg pustet dypt, og så opp på henne.

- Jeg er fortsatt vennen din, Amy!

Hun bet seg i leppen, og så meg rett inn i øynene mine.

- Du vet jeg hater deg! sa hun lavt.

- Jeg hater deg så inderlig!

Hun var ikke like bitter i stemmen. Hun hørtes mer såret ut. Hun fikk tårer i øynene.

- Alt du og jeg gjorde var kun et spill for deg!

Tårer falt nedover kinnene hennes.

- Jeg var en jævla idiot, som har stolt på deg!

Jeg åpnet munnen for å si noe, men Amy fikk ordet igjen.

- Hvofor måtte jeg møte deg? Du har ødelagt livet mitt! skrek hun og slapp hånden min.

Jeg kjente det stakk i hjertet mitt. Jeg så på henne. Såret. Jeg reiste meg opp fra stolen. Jeg kjente tårene presse på.

- Jeg gjorde en tabbe! Jeg løg til deg om hvorfor jeg slo opp, men kanskje det var til sitt beste..

Jeg stormet ut av døren, og jeg kjente tårene sile nedover ansiktet.

- Louis, hva skjer? sa Zayn og reiste seg opp av stolen. Jeg ristet på hodet, og begynte å gå bortover gangen med raske skritt.

- Louis! ropte Niall etter meg.

- Fortalte hun det? spurte ham.

Jeg frøs fast i bakken. Snudde meg mot dem, og jeg så på Niall. Han bet seg hardt i leppen.

- Fortalte hva?

Strong Words - Season 2 (Louis Tomlinson Fanfic) NORSKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora