Noen uker senere
Louis pov.
Jeg satt med Lea i fanget. Hun var helt nydelig. Jeg lagde grimaser, og jeg så hun prøvde å smile. Jeg hadde fått ansvaret for Lea i noen timer på grunn av Harry og Amy måtte ut å kjøpe flere bleier mat til Niall.
- Du er verdens søteste unge, sa jeg med babystemme.
- Ikke rart med den moren, sa jeg og klemte hånden hennes svakt.
- Hey! hørte jeg en kjent stemme si, før en dør smalt igjen. Jeg så Ashton komme opp trappen.
- Velkommen tilbake, Ashton! Fint å se deg igjen! sa jeg og smilte. Ashton smilte tilbake.
- Du har blitt pappa ser jeg, sa Ashton og slo seg ned ved siden av meg. Jeg lo høyt.
- Det er ikke min baby dessverre, sa jeg og smilte til Lea.
Ashton så på meg med hevede øyenbryn.
- Slutt å tull Lou! Man ser jo at det er din baby, sa han alvorlig. Jeg smilte til ham.
- Jeg vet jeg er flink med barn, men jeg er ikke faren.
Ashton ristet på hodet.
- Det er ikke det jeg mener. Du er det altså! Men den babyen har akkurat samme øyne som deg, sa Ashton og pekte på øynene hennes. Jeg så rart på ham deretter ned på øynene hennes. Jeg gispet svakt. Lea hadde akkurat samme blåfarge på øynene som meg selv.
- Du er faren Louis, sa Ashton og smilte mot meg. Jeg stivnet til. Alt stoppet opp. Tiden stod stille.
"Jeg var blitt far! Jeg er faren til Amys barn."
YOU ARE READING
Strong Words - Season 2 (Louis Tomlinson Fanfic) NORSK
FanfictionFortsettelse på Strong Words Season 1. Hope u like it xx 2012-2013