Chapther 18 - Home

701 36 1
                                    

Amys pov.

- Tusen takk, Harry! Setter stor pris på at du hjalp meg med innkjøpet, sa jeg smilte til ham. Harry smilte tilbake. Vi gav hverandre en kjapp klem før jeg åpnet bildøren.

- Husk Amy! Vi synes alle at Louis fortjener å vite sannheten om Lea, sa han og blunket med det ene øyet. Jeg geipet tunge til ham og gikk ut av døren. Klamret handleposen inntil brystet og smelte igjen bildøren. Jeg vinket til Harry da han startet å kjøre igjen. Jeg smilte for meg selv og snudde meg mot huset. "Deilig å være hjemme!" Jeg gikk opp mot huset. Nå var det kun å skjekke hvordan det hadde gått med Louis og Lea. Jeg tok fatt i håndtaket og vred døren opp. Jeg trådde inn i huset, og slang fra meg handleposen.

- Hallo, jeg er hjemme! ropte jeg. I det samme hørte jeg noen løpe ned trappen. Det dundret høyt. Like etter stod Louis der. Han stod der med vidåpne øyne. Det så ut som han hadde grått. Jeg bet meg i leppa. "Hadde noe skjedd med Lea?" Louis kom mot meg med bestemte skritt. Ansiktet hans var seriøst. Han stoppet opp rett foran meg. Vi var ansikt til ansikt. Jeg så redd opp på ham. "Hva skjedde nå?"

Louis pov.

Jeg hørte bilen utenfor. Hun hadde kommet hjem. Jeg tørket tårene og bet meg i leppa. Jeg så henne vinke til Harry, og at hun gikk oppover huset. Det var like før hun var inni huset. Jeg så ned på Lea. Lå rolig og sov i sengen sin. Jeg hørte håndtaket ble dratt ned.

- Hallo! Jeg er hjemme, hørte jeg Amy rope. Jeg startet fort å løpe mot trappen. I en rasende fart. Det dundret under føttene mine. Jeg nådde det siste trinnet. Jeg var nede. Jeg så Amy. Like vakker som alltid med et tykt skjerf rundt halsen og utslått hår. Jeg gikk mot henne. Hun så på meg med sjokkerende øyne. Jeg stoppet opp rett foran henne. Ansikt til ansikt. Jeg så henne rett inn i øynene. Hun så redd opp på meg. Jeg pustet fort ut.

Strong Words - Season 2 (Louis Tomlinson Fanfic) NORSKTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang