Louis pov.
Jeg så spørrende på dem. De var på vei ut. Liam ga meg et uskyldig blikk. Zayn overså meg, og Harry var opptatt med mobilen sin.
- Hva skjer? spurte jeg, og stirret på Liam.
- Eh.. , startet Liam. Han så på Harry, som deretter så opp på meg.
- Vi skal ut med noen jenter.. , sa han, og fortsatte å ta på seg jakken sin. De var virkelig raske med å kle på seg. Det var noe muffins.
- Sannheten! spyttet jeg ut og så olmt på dem. Zayn så på meg, så på dem og gulpet svakt.
- Vi skal på sykehuset, sa Liam fort og sprang ut døra med Zayn like etter.
- Hvem er på sykehus? sa jeg og så sjokkert på Harry som var på vei ut av døra. Han så ned på gulvet og bet seg i leppen.
- Amy!
Nialler pov.
Jeg satt på venterommet utenfor rommet til Amy. Jeg var så beskymret. Hva ville skje? Jeg ville ikke miste en av mine bestevenner, og barndomsvenn. Jeg pustet tungt, og prøvde å holde tårene tilbake. Jeg hørte noen komme løpende bortover korridoren. Jeg så opp. Jeg ble sjokkert over hvem det var. "Louis?" Han sprang så fort han kunne bort til glassvinduet til Amys rom. Han så fortvilet inn. Jeg hørte han hulke svakt. Jeg reiste meg opp fra stolen, og gikk bort til Louis. Jeg la en hånd over skulderen hans. Han så på meg med tårevåte øyne.
- Hva skjedde? mumlet han svakt. Jeg stivnet til. Jeg kunne ikke fortelle om babyen. Men jeg ville likevel ikke lyve.
- Det var noe med magen hennes, sa jeg og så ned. "En fin hvit løgn". Louis så på meg inn i øynene, deretter inn på Amy igjen.
- Jeg skal alltid være der for deg, Amy! Bare gi meg en sjanse til.., hørte jeg han hviske for seg selv.
YOU ARE READING
Strong Words - Season 2 (Louis Tomlinson Fanfic) NORSK
FanfictionFortsettelse på Strong Words Season 1. Hope u like it xx 2012-2013