Chapther 12 - Hallo?

733 30 0
                                    

Amys pov.

Jeg sperret opp øyne. Rommet var kritthvitt.Det tok en stund før blikket klarnet helt. "Ikke si at jeg var på sykehuset". Jeg kjente at hodet dunket, og magen var verre enn før. Samtidig kjente jeg en som holdt hånden min. Jeg smilte. Tenkte det var Niall. Han var herlig da. Jeg så ned på personen. Jeg fikk store øyne da jeg så ham.

- Louis? stammet jeg svakt frem. Ved sengekanten lå Louis å sov, mens han holdt fast i hånden min. Han hadde vært der hele natten kun for meg. Han var søt da. Jeg bet meg i leppa. Jeg skulle ikke få følelser for ham igjen. Den dritten. Jeg kom på magen. "Hva om han viste det? Jeg lå jo tross alt på sykehuset. Eller hadde guttene klart å holde det skjult på en eller annen måte.."

- Amy? hørte jeg en stemme hviske. Jeg så opp. Der stod Niall. Han hadde tårevåte øyne. Han hadde vært beskymret han og. Han kom mot meg og ga meg en kort klem. Jeg smilte til ham, men nikket mot Louis og hevet øyenbrynene. Niall ristet på hodet.

- Han vet ingenting! Ikke noe å beskymre seg over, utenom at han vil ha deg tilbake.

Niall tok en pause, og så meg rett inn i øynene.

-Mer enn noen gang...

Louis pov.

Jeg kjente det rykke forsiktig i hånden. Jeg smilte for meg selv. Jeg var midt i den beste drømmen noen sinne. "Det var Amy og jeg som var gift. Vi hadde en datter og en liten sønn. Vi var så lykkelige. Bare det kunne være virklighet." Plutselig hørte jeg Niall snakke. "Hvor kom han fra i drømmen?"

- Han vet ingenting! Ikke noe å beskymre seg over, utenom at han vil ha deg tilbake.. hørte jeg Niall si.

"Hva pratet han om? Og i det minste hvem pratet han med?" Det siste jeg hørte var Niall som mumlet:

- Mer enn noen gang...

Strong Words - Season 2 (Louis Tomlinson Fanfic) NORSKDonde viven las historias. Descúbrelo ahora