Ráno som vstala skôr a opatrne opustila teplo Timothyho perín, aby som zobudila Vanessu a oboznámila ju s mojím plánom. Zliezli sme na prízemie, ostatní doposiaľ pokojne spali. Spolupráca nepredstavovala najmenší problém, avšak výtvor...
"Aspoň môžeme povedať, že sme to vyskúšali," podotkla.
"Je to príšerné," šepla som zhrozene.
Smutne som sa pozerala na napoly rozpadnutú narodeninovú tortu. Vanessa sa situácii pokúsila pomôcť tmavou polevou a dvadsiatimi sviečkami. Nakoniec sme narodeninový nepodarok schovali do chladničky a namiesto toho sme sa naraňajkovali. Sediac za stolom a diskutujúc som zabudla na sklamanie z neúspechu. Okolo ôsmej sa spoza rohu rozospato vynoril Timothy.
"Ranné vtáčatá," oslovil nás neveriacky.
Pristavil sa pri mne a pobozkal ma na spánok. Spokojne som sa pousmiala, avšak spokojnosť ma okamžite prešla, akonáhle otvoril chladničku a objavil takzvané prekvapenie. Nemo sa na to díval. Spolu s Vanessou sme si vymenili zdesené pohľady. Vytiahol to odtiaľ a položil na stôl.
"To je... torta?"
"Vieme, vyzerá otrasne," odvetila Vanessa.
Zvonenie mobilu prerušilo ticho a ona sa s ospravedlnením pobrala prijať prichádzajúci telefonát. Mužské prsty mi opatrne nadvihli sklonenú hlavu, prekvapene som zamrkala. Orieškové zreničky náhle stretli modré farby oceánu. Usmieval sa a to ma zmiatlo.
Nakoniec sa narovnal a rozhodnutý skonzumovať kúsok toho desu ako raňajky sa pobral do príborníka pre príbor. Rýchlo som vstala od stola a schmatla krabičku zápaliek. Zarazene si ma obzeral ako zapaľujem sviečku za sviečkou.
"Toto predsa nemôžeme vynechať."
"To teda nemôžeme," uškrnul sa.
Sediac na stoličke si ma stiahol do lona a okolo pása mi obtočil svoje mohutné paže. Nahol sa ponad moje rameno a so zatvorenými očami a roztomilo nakrčeným nosom konečne sfúkol plamienky.
Nadšene ako malé dieťa som zatlieskala a vypískla: "Všetko najlepšie."
Vybrali sme odtiaľ sviečky a Timothy sa pustil do ochutnávania. Pomaly prežúval.
"Možno vyzerá akoby skončila počas prípravy párkrát na zemi, ale chuťovo na tom nie je až tak zle," konštatoval.
Ostala som potichu. Istotne to vravel iba preto, aby som nebola smutná.
Sladkou pusou zrazu obdaril moje líčko a pošepol: "Ďakujem."
* * *
Timothy práve skončil s rozprávaním zábavných príhôd zo strednej školy a momentálne kráčal popri mne úplne potichu. Ticho mi neprekážalo, práve naopak. Obzerala som si krásnu prírodu okolo nás, vysokánske stromy a trhala steblá trávy. Šťastne som sa pozrela dodola na ruku, ktorá stískala tú moju a odmietala popustiť.
Timothy mi pomohol preliezť spadnutý strom a dával pozor, aby som sa nepošmykla a nezletela na zadok. Prechádzali sme sa poriadnu dobu. Odrazu ma potiahol za bundu a odviedol k najbližšiemu stromu. Zmätene som sa prizerala tomu, ako sa oň opiera a mňa si tisne k telu. Spieval si neznámu melódiu a bozkával ma do vlasov.
"Timothy?"
"Áno?" reagoval.
"Prepáč, ale nemám pre teba darček," priznala som skleslo.
"Stále mi môžeš niečo dať."
"Ako to?" zvedavo som zdvihla zrak.
"Vieš, aké bolo moje želanie dnes ráno pri sviečkach?"
"Nie."
"Pobozkať ťa," šepol.
"Ou..."
"Ou?"
"Ou," pritakala som.
Prstom zdvihol moju prekvapenú tvár a pomaly sa začal skláňať. Mala som strach a ten sa vo mne miešal so vzrušením a nekonečnou túžbou. Vedela som, že tento okamih raz príde. Spôsob ako so mnou zaobchádzal, ako sa na mňa pozeral a to všetko ma uisťovalo, že náklonnosť je obojstranná. Azda iba slepý by si toho nevšimol.
Opatrne, akoby som sa mala rozpadnúť, priložil svoje pery na moje. Zasiahla ma podivná energia a telo mi zahorelo nezničiteľným plameňom. Rozum ma opustil, orgány prestali pracovať a jediné, čo som dokázala vnímať bolo mierne šteklenie pokožky.
Oblasť spojenia sa rozžeravila sťa samotná láva ako sa so mnou začal pohrávať. Akonáhle som spolupracovala, primkol sa ku mne tesnejšie a všetko sa stávalo vášnivejším. Nedokázala som skončiť.
Ale nakoniec sa kyslík minul a my sme sa museli oddeliť.
"Ou?" smial sa.
So smiechom som pokrútila hlavou.
"Máš pravdu, žiadne ou."
"Skôr: páni."
"Páni?"
Prikývla som.
"Páni," pripustil.
* * *
Oheň pahreby tancoval a všetci spievali veselú pieseň Happy Birthday. Timothy sedel spolu so mnou na pni odrezaného stromu a pozoroval usmievavé tváre okolo. Rodičia mu darovali značkové hodinky a sestra peknú mikinu. Timothy sa strachoval, aby som počas oslavy neprechladla a obliekol mi ju. Túlila som sa mu k prsiam a pomaly zaspávala. Naučila som sa ignorovať nepekné pohľady, ktoré naším smerom vysielal pán Adams a spokojne oddychovala.
"Ideme si ľahnúť?" tichúčko sa ozval Timothy.
Zmohla som sa iba na mierny, súhlasný pohyb hlavou. Opatrne ma od seba odtisol a vstávajúc mi pomohol vydriapať sa na rovné nohy. Ráno som vstávala príliš skoro a tak som mala teraz problém udržať oči otvorené. Prišli sme sa na poschodie a on automaticky zamieril do svojej izby. Zastala som.
"Dnes prespím u seba," povedala som.
Pousmial sa: "Dobrú noc, Jackie."
Otvorila som dvere na izbe a vkročila dovnútra. Vanessa sedela na posteli a zamyslene odpisovala na nejakú správu. Akonáhle ma zočila odložila telefón stranou a pobavene si ma prezrela. Začala som sa prezliekať a zrazu som započula: "Ty a Timothy... Sekne vám to spolu."
Kapitolu som mala uverejniť už dávno-pradávno, avšak nejako sa mi nechcelo. Prosím, prečítajte si oznam, ktorý nasleduje za touto kapitolou. Je to podstatné. Snáď sa vám osemnástka páčila, poteším sa každej odozve.
Love u
ESTÁS LEYENDO
Komplikovaní ✔️
RomanceTimothymu sa pod kožu už zopár báb dostalo, ale nikdy sa skutočne zamilovať nedokázal, a tak sa lásky úplne vzdal. Avšak milé dievča, ktoré sa po traumatickej minulosti presťahovalo do mesta mu totálne pomotá hlavu a vyvolá pocity, aké si zakázal. ...