20: Fight

3.7K 274 266
                                    

I'm gonna smile like nothing's wrong, pretend like everything's all right, act like it's all perfect, even though inside it really hurts..

פרק 20
ריב


1888
ליאם

התרחקתי מפרנק כששמעתי את קולו של זאיין ברקע.

"שלום, הוד מעלתך.." פרנק מלמל והשתחווה, נראה מובך.

"אני חושב שכדאי שאלך.." הוא לחש והביט בי.

"נתראה מאוחר יותר?" מלמל לעברי ואני השפלתי את מבטי.

"בסדר.." השבתי בשקט ופרנק התהלך בחדר, עובר לצידו של זאיין ומגיע אל הדלת.

הוא סגר את הדלת אחריו והשאיר את זאיין ואותי לבדינו.

"ל- לא רציתי ל.." הוא מלמל, בולע רוק ומביט בי במבט שלא הצלחתי לפענח.

"לא התכוונתי להפריע לכם.." לחש ומשך באפו, מלקק את שפתיו ונראה כאילו אין ספור מחשבות מציפות את מוחו.

פערתי מעט את עיניי, מופתע מכך שהוא לא מגיב כפי שציפיתי.

הוא אמר לי שהוא אוהב אותי לפני פחות מעשרים וארבע שעות, איך זה לא מטריד אותו בכלל?

"זה אפילו לא מכעיס אותך?" פלטתי והוא הביט בי ולפתע מבטו הפך כעוס.

נחיריו התרחבו ומבטו גרם לי להרגיש כאילו הוא יורה לעברי אש.

"אתה התנשקת עם בחור אחר כמה שעות אחרי ששכבת איתי. באמת נראה לך שזה לא מכעיס אותי?! או שלך יש את הזכות לשאול אותי אם זה מכעיס אותי?!" הוא התפרץ ואני בלעתי רוק.

"לפני רגע אתה היית אדיש בנוגע לזה, למה זה מטריד אותך בכלל?" שאלתי והוא שילב את ידיו וגיחך גיחוך מלא ציניות.

"אני אוהב אותך ואתה יודע את זה, ברור שזה מטריד אותי." הוא פלט ואני ליקקתי את שפתיי, משתדל להחזיק את עצמי ולא לנשק את שפתיו.

המילים האלה, שלא יגיד אותן שוב. אני אפול בשבילו עוד יותר. זה מספיק קשה לי גם בלי המילים האלה שלו.

"אמרת שאתה אוהב אותי קודם ואז ברחת.." לחשתי והוא נאנח.

"וזה גורם למילים שלי להימחק? אתה הלכת ונישקת בחור אחר למרות שאתה יודע כמה אני אוהב אותך.." הוא מלמל ואני הבטתי בו, מתקרב אליו מעט.

ליאם, תפסיק עכשיו.

המטרה הייתה לגרום לו להתאהב, לא לך.

תתרכז במטרה, לשבור את ליבו.

בסוף גם הלב שלי ישבר.

"אתה התחלת להגיד את זה ואז הפסקת.. למה?" הוא לחש והתקרב אליי גם כן, בוהה בעיניי.

"א- אני.. כי.." מלמלתי ובלעתי רוק.

"אתה לא אוהב אותי?" לא הייתה לי תשובה חד משמעית לשאלה הזו.

Royal • ZiamWhere stories live. Discover now