8.

2.2K 172 16
                                    


Събудих се от парещите лъчи на сутрешното слънце, които проникваха през широко отворения прозорец. Ах, Чарли, пак не си пуснал щорите! След няколко неуспешни опита да се върна обратно в царството на сънищата отворих очи и протегнах ръка към Чарлс, но дланта ми така и не откри стегнатото му тяло.

Изпуфтях няколко пъти и премахнах тънкото одеяло, покриващо кръста и бедрата ми, след което станах от леглото и се запътих към банята, за да извърша сутрешните си процедури. След като приключих облякох семпла тениска и накъсани дънки с висока талия и слязох долу за закуска.

- Добро утро. - поздравих, влизайки в кухнята, но там заварих само голия охлюв, който пиеше бавно и спокойно сутрешното си кафе. Отворих хладилника и извадих необходимите за гофрети продукти, след което си приготвих две и седнах пред плота, за да закуся.

- След като приключиш облечи нещо по-подходящо и ще идем в бутика, за да купим роклята за сватбата. - продума Франческа и отпи от чашата си, след което я върна обратно на плота и погледна към списанието си. Кимнах с глава и натиках голяма хапка от гофретите със сметана в устата си. - Не е зле да пазиш фигура за сватбата, ограничи храната. - смъмри ме госпожата, карайки ме да хвърля бегъл поглед на тялото си. Нищо му няма.. Тези дни също мислех, че е време да се стегна, но после се отказах.. Твърде много работа, а и човек трябва да тежи, за да не го отвлекат, нали? По-добре дебела, но поне няма да ме съберат в багажника си и да ме завлекат някъде.

След като закусих се върнах в стаята си, за да избера възможно най-подходящия тоалет, въпреки че каквото и да облека, голият охлюв все ще е недоволен. Погледът ми се спря на бяла дантелена рокля с интересни орнаменти, кафяви сандали и малка кафява чантичка с реснички.

- Готова съм. - извиках, слизайки на първия етаж. Франческа и Лидия се отзоваха на вика ми и не след дълго се намирахме в семейната лимузина, на път за сватбения магазин.

- Здравейте. - поздрави Камерън и ни покани на мястото, отредено за обсъждане на това-онова. Настаних се на дивана, стараейки се да не намачкам роклята си, тъй като това щеше да събуди негативни отзиви от страна на мис гол охлюв. - Какво решихте за роклята? - попита и се усмихна учтиво.

- Джули, иди я пробвай отново, за да те огледаме. - продума Лидия, а аз кимнах с глава и тръгнах към пробната, а Камерън ме последва, за да ми даде нея и още няколко модела.

With No Regrets | C.D.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang