Adını bilmediğim öküzün yanında oturalı 15 dk geçti ve nedense çoğunlukla dönüp bana bakıyo.Bana bir kez daha bakarken hemen ona dönüp "ne var?" dedim."Maviyi seviyor olamazmıyım?" dedikten sonra gözlerimi kırpıştırarak ne dediğini anlamaya çalıştım.Biraz daha bakınca aklıma gözlerim geldi.Tabi ya benim gözlerim mavi renkti.Bekle o az önce ne dedi yani o tm 20 dk kadır benim gözlerime mi bakıyo du yanaklarım kızarmaya başlayınca görmemesi için hemen önüme döndüm.Bu ani hareketimle oda gülüp önüne döndü.Gülüşüne yan gözle baktığım da bir an ne kadar güzel güldüğünü düşündüm.Sonra kafamı hayır derecesine sallayıp kendime gelmeye çalıştım.Zil çaldığın da Damla hemen yanıma geldi.O gelmeden de adını bilmediğim öküz sınıftan çıkmıştı.Damla her zaman ki gibi erkeklerden konuşurken yanıma sarışın,kıvırcık saçlı bi erkek yaklaştı.Damla ve ben ona baktığımız da "ben Görkem.Sen şu okula yeni geken kızsın dimi?" Derken cümlesini düzeltip "biz" dedim.Dediğimden sonra Damla'ya bakıp " aa pardon neyse,ben Görkem eğer canın sıkılırsa yanıma uğrayabilirsin" diyerek göz kırptı ve gitti.Aslında iyi birine benziyordu ama en son ki hareketi fikrimi çok az değiştirmedi değil.Ve sanki yüzü sinirliymiş te zar zor konuşuyormuş gibiy di.Damla bana dönüp "knk noluyo ya ben burda erkek buomak için savaş veriyim bunlar senin ayağna gelsin tıh" Damla'nın dediğine karşılık "off Damla hemen başka yöne çek hem zil çalmadımı ya sınıfına gitsene" dedim."öyle olsun knk bi gün benim marifetli ellerime ihtiyacın olucak ve ben sana eve gitme zamanın gelmedimi gitsen ya dicem"dediğine"senin benim evime gelmiceğin ne malum" dedikten sonra ağzını araladı ama dicek bişey bulamadıktan sonra kapıya yöneldi.Tam kapıdan çıkarken tekrar koşarak yanıma geldi "akşam bara gudicem ve sen de geliceksin o gün sana çarşıdan aldığımız elbiseyi giyiceksin" dedikten sonra koşarak çıktı.Ona 'tamam gelicem' demediğim hal de gidicektim hem bana da iyi gelirdi.Yanımdaki öküz sınıfa girerken yanında ilk gün gördüğüm çocuk vardı.Sanırım hep onunla takılıyo du.Yanında ki çocuk sınıftan çıktıktan sonra yanıma gelmeye başladı.Sıra oturduğun da "Atalay" dedi.'ne?' Dercesine ona bakarken "adım diyorum Atalay" başımı tamamen kaldırıp ona baktığım da ben de "Gizem" dedim.Tam bana bişey söylicekken sınıfta "Atalaaaay" diye cırlak bir ses geldiğin de nerden geldiğine baktım.Buraya doğru gelen mini dar elbiseli,maşalı saçları ve topuklulariyla Atalay'ın kucağına oturdu.Ve oturduğu an dudaklarına yapıştı.Bekle nee?! Dudaklarınamı yapıştı.Atalay onu çok itmese de kısa kesmek istermiş gibi geri çekildi.Kız dudağını büzdükten sonra pis bir şekilde bana baktı."hayırdır canım? Atalay'ın yanında ne işin var?"dedi."a pardon ben sizin yiyişmenizi kestim bi dakka hemen kalkıyorum." Dedikten sonra kalkmaya çalıştığım da Atalay bileğimden tutup "saçmalama" dedi."cidden emin ol şu an saçmalayan ben değilim.Çarpıştığımız da bana baykuş demişti ya belki biraz baykuş bakışı uygulayıp kimin saçmaladığını görebilirsin" dememle sıradan kalktım ve kapıya doğru ilerledim.Neden bu kadar kızdığımı ben de bilmiyordum.Ama içimde ona bi öfke vardı sanki sevgilim beni aldatmış gibi.Bi an kafamı sallayıp bahçeye çıktım.Ders zili çaldığı için dışar da kimse yoktu.Koridordan bir öğretmen "kızım git dersine gir" diye bağırdığın da 'ben şimdi sana gircem diye' fısıldayıp sınıfa ilerledim.Atalay'ın yanındaki kız gitmiş Atalay sırada tek başına oturmuştu.Beni görünce bana bakmaya devam etti.O bakmaya çalışırken ben de arkadan sürtünüp cam kenarında ki sırama geçtim.Bir an bana dönüp "niye gittin?" Dedi."neden gitmiyim?"derin bir nefes alıp "o benim kız arkadaşım değil ve ben de ona aşık değilim.Kız takmış bana sürekli yanıma gelip sevgilimmiş gibi davranıyo" ona dönüp "neden bana açıklıyosun?" Dedim."doğru neden sana açıklıyorum ki sanki" diyerek sıradan sert bir şekilde kalktı ve gitti.Yaptığı şeye ilk şaşkınlıkla bakarken sonra umursamayıp önüme döndüm.Son ders zili çaldığında Damla'yla evlere gittik.Bar için hazırlanırken üstüme beyaz ve siyah göbeği açik şekilde olan elbisemi giydim.Yüzüme fondoten ve eilener çekip birazda parlatıcı sürdüm.altıma siyah topuklularımı giydim.Şimdi bar için hazırdım.Aşağı inip Damla'yla buluştuğumuz da Damla'da üstüne göğüs kısmı açık kırmızı dar bie elbise ve altına siyah topuklularını giymişti.Bir taksi tutup adı 'crash bar' olan yere gitmesini istedik.Geldiğimiz yere vardığımız da müziğin sesleri dışarıya kadar geliyordu.Bara girdiğimiz de yiyişen çiftler,çılgınca dans edenler ve terin kokusuyla bir an kendimi tuhaf hissetmsem de Damla'nın kolumdan çekiştirip beni oturaklara götürmsiyle donaklığım geçmişti.Damla 2 içki istediğin de içkiler çok geçmeden geldi ve içmeye başladık.Ben 3 bardaktan sonra cidden sarhoş oluyordum.Ama bugün umursamadan içicektim.Yanımıza 2 erkek gelip bize dans etmemiz için seçenek sunarken ben 5. Bardağıma geçmiştim bile.Damla'yla kabul edip dans etmeye gittiğimiz de hayatım da hiç dans etmediğim kadar çılgın dans ettim.Dans ettiğim çocuk eğilip beni tam öpücekken bir el beni kendine doğru çekti.Sarhoşluğun etkisiyle zaten sersemdim.Önüme baktığım da Atalay çocuğa bişeyler söylüyodu ama ben sadece ona bakıyordum.Ne dediğini hiç umursmadan.Atalay bana baktığın da hiç bir şey demeden beni kolumdan tutup peşinden bir yere götürmeye başladı.Barın arka kısmına geldiğimiz de bana "kafayımı yedin sen! tanımadığın bi orospuyla barın ortasında dans ediyorsun! Az kalsın yicekti seni be!" Bende ona bakarak "peki ya senin yiyiştiğin sürtüğe ne demeli? Hem hem benden sana ne yaa? San-" lafımı bitiremeden dudaklarıma yapışan Atalay'a baktım.Atalay beni öpmüştü!!Atalay beni şu anda öpüyordu!.İlk baş ittirmeye çalışsam da sarhoşluğum yüzünden pek fazla güç kullanamamıştım.Beni daha sert öpmeye başladığın da ona karşılık vermeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UKALA'M
Teen FictionGüzelliğiyle dikkat çeken Gizem, Bir gün bir şekilde kendini Atalay'ın Yanında bulur. Gizem, gerçek aşkını Bulduğuna inanırken, Atalay'ın oyununu Öğrendiğinde, sıra onun oyun oynama Zamanı gelir. Peki ilerde aşkları Devam edicekmi...?