3η μερα στα Χανια!
Θα πηγαιναμε Ρεθυμνο και το βραδυ στο κλαμπακι που θα εβαζα την ολοσωμη φορμα μου!
Ημουν απο το Ρεθυμνο οποτε ξεναγησα τα κοριτσια και τα πηγα στα καλυτερα σημεια της πολης!
Δεν εγινε κατι το τρομερο,οταν γυρισαμε το απογευμα πηγαμε να φαμε βραδινο και μετα ξεκινησαμε να ετοιμαζομαστε.
Αφου εκανα το makeup σε ολο το ξενοδοχειο 😂 ντυθηκα και ημουν ετοιμη.
Οπως κοιταζομουν στο καθρεφτη ξαφνικα χτυπησε η πορτα ηταν ο Αλεξ πουβμας ζητουσε λακ, φυσικα που αλλου θα ερχοταν...
Μπηκε στο μπανιο μας τη χρησιμοποιησε και μετα εφυγε.
Πηγαμε στο κλαμπ. Ειχε χορεψει με ολους καξ ολες εκτος απο μενα. Δν ξερω πως επρεπε να αισθανθω. Τι γινοταν με αυτον τον ανθρωπο ας πουμε; σε καποια ηρθε και μου πε πως θα ερχοταν να χορεψουμε σε λιγο. Οταν ηρθε εγω μς το ενα χερι κρατουσα το κινητο γιατι ειχαμε αφησει αλλου τις τσαντες κ δν ηθελα να το χασω. Τοτε ερχεται με πιανει απο τη μεση και στο σημειο π ηθελε να μου πιασει και τα δυο χερια, μου παιρνει το κινητο και το βαζει στη τσεπη του. Ετσι με επιασε απο τα δυο χερια και χορευαμε ...εκεινη την ωρα θυμαμαι επαιζε το titanium της Sia. Σε καποια φαση ο ενας εγειρε το κεφαλι τουβστον ωμο του αλλου..
Μετα εβαλαν ενα αλλο κομματι και μετα το προχωρησαν στα ελληνικα.
Οσο χορευαμε στα ελληνικα κουνιομασταν με τον ιδιο τροπο οπως τη πρωτη μερα,αλλα δν ηταν το ιδιο γιατι κρατησε πολυ λιγοτερο. Εκει που χορευαμε ετσι σε μια δοση η κοπελα που ηταν πισω απο τον Αλεξ , η Αθηνα μου φωναζει ενα "χωσου Μαριναα"δε ξρ αν το ακουσε εγω παντως τα πηρα! Γελασα καπως κ μετα ο Αλεξ με ρωτησε τ εγινε και του πα πως νομιζα πως η Αθηνα με φωναξε.
Μετα απο λιγο ο Αλεξ εφυγε (μαζι με το κινητο μου κ μου πε πως θα ερχοταν να ξαναχορεψουμε)
Περασε αρκετη ωρα και δν ειχε ερθει σε καποια φαση τον ειδα να μιλαει με ρον Στρατο σιγουρα ελαγαν για μενα και ο Στρατος εκανε καμια βλακεια τωρα που δεν ηθελα.
Μετα απο λιγο πηγα στον Στρατο να μιλησουμε , φαινοταν καπως. Καταλαβα πως ειχε να κανει με μενα και τον Αλεξανδρο. Τα νεα δν ηταν καλα προφανως. Ο Στρατος επεμενε και μου λεγε να περασω καλα τωρα και θα μου λεγε μετα. Ηξερα ομως πως ηταν ασχημα και τον πιεσα να μου πει. Τελικα μου ειπε...Μου ειπε πως μιλησαν καθαρα για μενα και ο Αλεξ του ειπε πως δν νιωθει κατι οπως παλια. Και πως πιστευε πως ηταν σωστος απεναντι μου.
Οταν μ τα πε αυτα νευριασα απιστευτα. Τι εννοουσε σωστος ;
Ηξερε πολυ καλα πως μου αρεσε και εκεινος ερχοταν και τριβοταν κυριολεκτηκα πανω μου και εκανε τοσα και το θεωρει σωστο;;
Δν αντεξα για πολυ, ξεσπασα σε λυγμους μεσα στο κλαμπ. Δν ηθελα αλλα δν μπορουσα να κρατηθω. Οταν ηρεμησα ο Στρατος μου εδωσε το κινητο μου που οπως θυμαστε το χε ο Αλεξ. Ουτε τα κοτσια να ερθει απλα να μου δωσει το κινητο δν ειχε! Αν ηταν δυνατον!!! Εχασα πασα ιδεα γι αυτον !
Στο πουλμαν ειχα βαλει το αγαπημενο μου τραγουδι του Παντελιδη το "Λιωμα σε γκρεμο" και εκλαιγα.Δεν αντεχα...
Δν εκλαιγα γιατι δν του αρεσα πια εκλαιγα γιατι ενω το ηξερε με πλησιαζε κανοντας πραγματα που δν επρεπε και μετα ντρεποταν γι αυτο αλλα και καλα προς τα εξω παρουσιαζε πως εκεινος ηταν ενταξει.
Κατεβαινοντας απο το πουλμαν παρακαλεσα τον Γιωργο καο το Στρατο να ερθουν στο δωματιο μας γιατι χωρις αυτους δε θα αντεχα. Ηρθαν αυτοι και η Μαρια(με τη Μαρια πια ειμαστε σχεδον κολλητες ) ετσι τωρα στο δωματιο, ειχα μαζι μου ολες τις κολλητες μου και τους κολλητους μου. Εκτος βεβαια απο 2 ατομα που θα ηθελα να ειχα...ηταν η Αλεξα, η παιδικη μου κολλητη...μου ελειπε, την ηθελα πλαι μου...και η Χαρα η φιλη που ειχα γνωρισει στην ομαδικη που σας ελεγα.
Εκλαιγα για ωρα και ολοι με παρηγορουσαν. Η Ιωαννα ηταν απο κεινες που θα εβγαζε ολο τα βραδυ να με παρηγορει μεχρι που τη πηρε ο υπνος. Οπως καταλαβαινετε στη μθση εκδρομη κοιμοταν 😂 ολα τα καλα κ κακα εχασε αυτη η κοπελα 😂😂😂
Τα παιδια μου ελεγαν να του μιλησω. Οχι για να γινει κατι απλα για να μαθω γιατι μετα δε θα μαθω ποτε και θα νομιζα πως εγω εφταιγα ενω εγω δν εκανα κατι.
Η Μαρια ηταν εκεινη που με παροτρυνε και περισσοτερο γιατι ηταν καλη φιλη του Αλεξ. Εκεινη τη βραδια ολοι μαζι και εγω κακοχαρακτηριζαν τον Αλεξ. Δεν ηταν εκεινος που νομιζαμε. Ο ευγενικος, γεματος ειλικρινεια...ηταν ενας αλλος...
Η Μαρια νομιζω ηταν η μονη που σε ενα βαθμο πιστευε πως δν ηταν αυτος που εμεις τελικα κακοχαρακτηριζαμε.
Μου ειπε πως ναι ηταν μαλακια ετισ οπως τα εκανε ολα αυτα ξςροντας τα συναισθηματα μου αλλα πως σιγουρα κατι τον εκανε να μη κανει κατι και να φερθει ετσι γιατι δεν του αρεσει να πληγωνεται και γι αυτο δ θελει να πληγωνει. Μου πε επισης πως επειδη εκανε ενα λαθος δε σημαινει πως γενικα δεν ειναι το καλο παιδι που ολοι γνωρθζαμε και πως πρεπε να μιλησουμε για το λυσουμε.
Μετα απο αυτα εφυγε μαζι μετα αγορια και πηγαν στα δωματια τους. Ειχα καπως ηρεμησει. Και με το ηρεμησει εννοω πως απλα δν σπαραζα στο κλαμα.
Τελικα αποκοιμηθηκα...Γεια σαςς! Πως ειστε;
Ασχημο αυτο που εγινε με τη Μαρινα...
Πιστευετε πως θα τον ξεπερασει και θα συνεχισει τη ζωη της;
Θα ξαναμιλησουν ποτε ο Αλεξ και εκεινη;;;
Οταν εγραφα αυτο το παρτ, στο σημειο που ολοι υποστηριζαν τη Μαρινα συγκινηθηκα αρκετα. Και γι αυτο θελω να αφιερωσω αυτο το κεφαλαιο στη δικη μου παιδικη κολλητη,την AthinaRaftopoulou και στη δικη μου μοναδικη διαδικτυακη φιλη την _lazy_20
Σας αγαπω παρα πολυ και ευχαριστω που με στηριζετε!!!
Φιλακια πολλα, Πεγκυ 💋❤
YOU ARE READING
One last joke
Romance~Λενε πως οι πιο τυχαιες γνωριμιες καταληγουν στους μεγαλυτερους ερωτες...κατι τετοιο συνεβει και στη Μαρινα...Τι συμβαινει οταν γινεσαι ο ερωτας για εναν αγνωστο και στη συνεχεια τα πραγματα αλλαζουν;; Αρχικα ετσι ηταν και ο Αλεξανδος για τη Μαρινα...