Κεφαλαιο 1

168 12 7
                                    

5 Οκτωβριου...ηταν η μερα που τις 3 τελευταιες ωρες ειχε ορισει το υπουργειο να γινουν οι λεγομενες "αθλοπαιδειες" . Για οσους δεν ξερουν οι αθλοπαιδειες γινονται στην αρχη της χρονιας μερικες ωρες απο τις διδακτικες οπου δεν κανουμε μαθημα και ασχολουμαστε με τα σπορ. Παμε τωρα πισω στο θεμα...εγω και οι 2 κολλητες μου η Ιωαννα και η Αρτεμις οπως και αλλα παιδια ειτε βαριοντουσαν ειτε δεν ηθελαν γενικοτερα να ασχοληθουν με αυτο κ ετσι πηγαιναμε απο ταξη σε ταξη μεχρι ν βρουμε καμια παρεα να σπασουμε πλακα. Καναμε μερικες βολτες μιλησαμε και λιγο με τους 2 μου κολλητους τον Γιωργο και τον Στρατο και μετα πηγα με τα κοριτσια στη ταξη της Ιωαννας που ειχαν μαζευτει οι πιο πολλοι εκει.Σ αυτο το σημειο να πω πως παμε Β λυκειου και η Ιωαννα ειναι στο τμημα του Πολυτεχνιου μαζι με τον Γιωργο και τον Στρατο ενω εγω (που δεν συστηθηκα κιολας,Μαρινα με λενε )και η Αρτεμις ειμαστε στο τμημα της θεωρητικης και διπλανες.
Η Ιωαννα ειχε χασει μερικα μαθηματα κ ετσι εκεινη την ωρα πηρε να αντιγραψει μερικες σημειωσεις . Εγω και η Αρτεμις μιλουσαμε κ ζωγραφιζαμε στον πινακα. Εκει που καναμε τα δικα μας και χαζογελουσαμε μας πλησιασε ενα αγορι κ μας ρωτησε αν γινεται ν του δωσουμε το μαρκαδορο να γραψει , ζωγραφισε κατι στον πινακα κ μετα μας ρωτησε αν θα θελαμε να λεμε μια λεξη και μετα ο καθενας να τη ζωγραφιζει κ να δουμε ποιος θα τη κανει καλυτερα. Μετα απο 2-3 σκιτσα που καναμε μας συστηθηκε, τον ελεγαν Αλεξανδρο.

( ο Αλεξανδρος )

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

( ο Αλεξανδρος )

Για να πω την αληθεια τον ηξερα μονο φατσικα και το ονομα του απλα το ειχα ακουστο γιατι ημασταν φιλοι στο facebook. Βασικα δεν ηξερα τιποτα για αυτον παρολο που ηταν η 2η χρονια που εγω και αυτος ημασταν στο σχολειο . Το μονο που ηξερα ηταν πως ηταν στην ομαδα μπασκετ του σχολειου μας και πως εκανε παρεα με τους υπολοιπους μπασκετμπολιστες απο το σχολειο μας μιας και παλια ηταν συμμαθητες και ηρθαν ολοι μαζι σ αυτο το σχολειο περυσι οπως και εγω. Παμε τωρα στη περιγραφη ... δεν ειναι ψηλος , σε αντιθεση με το υπολοιπο κρου xd εχει μουσια και ματια πρασινογαλαζια και σιγουρα φαινοταν για μεγαλυτερος.
Αφου μας συστηθηκε , του συστηθηκαμε και εμεις. Ημασταν ορθιοι σε μια ακρη και λεγαμε ανεκδοτα...ετσι τον γνωρισα...
Παρατηρησα πως ερχοταν διπλα μου κ πως με κοιτουσε με ενα βλεμμα...μα τι βλεμμα... οταν καθομουν στο θρανιο καθοταν και εκεινος, οταν σηκωνομουν σηκωνοταν ...ε ενταξει απο τα πρωτα 20 λεπτα μυριστηκα τη δουλεια...
Ειχε περασει περιπου μια ωρα και κατι που καθομουν εγω και η Αρτεμις μαζι του και 10 λεπτα πριν χτυπησει το κουδουνι της ειπα να παμε στη ταξη μας να παρουμε τσαντες. Εγω και η Αρτεμις δν ημασταν ακομα τοσο κολλητες μιας και ειχαμε γνωριστει μολις 2 μηνες αλλα και οι 2 μας ειχαμε καταλαβει πως δενουμε τρομερα και πως σιγουρα το κολλητικι μας ηταν αναποφευκτο.
Εκεινη την μερα της εκανα και τη πρωτη μου εξομολογηση και ηρθαμε ακομα πιο κοντα . Οταν πηγαμε να παρουμε τις τσαντες απο τη ταξη μας ηταν αδεια κ πρωτου βγουμε ειχαμε αυτον τον διαλογο :
-Να σου πω ρε συ πως σου φαινεται ο Αλεξανδρος;
-Φαινεται πολυ καλο παιδι και εχει παρα πολυ πλακα
- ... πιστευω πως θα αρχισει να μου αρεσει σιγα σιγα γιατι αν ειδες ισως του αρεσα...
- οοοο γλυκουλα μουυυ τι ωρααιαα. Μπραβο ρε συυ μακαριιι !!!
Εκεινη την ωρα παμε να βγουμε και της λεω : "Ααα τελεια δε θα του πω και καλο μεσημεριιιι. Γαμωτοοο"
Τοτε μου λεει να παμε τουαλετα
Και ετσι οπως μπαινουμε καθομαστε για κατι δευτερα και χωρις να το καταλαβω ακουω την Αρτεμις να λεει : "3,2,1 βγεεεεςςς" και βγαινω .... και εκεινη την ωρα περνουσε αυτος!Ουτε παραγγελια να εκανα!
Μου χαμογελασε και αρχισε να μας μιλαει μας ρωτησε αν μας εχει φιλες στο fb και οταν φτασαμε στο παρκινγκ με τα σχολικα χαιρετηθηκαμε.
Η Αρτεμις μπηκε στο δικο της και εγω περιμενα την Ιωαννα ν ερθει να μπουμε στο δικο μας. Ηρθε και της τα ειπα ΟΟΟΛΑΑΑ εκεινη χαρηκε πολυ. Τοτε μπηκε στο σχολικο και ο Γιωργος του ειπα περιληπτικα τι εγινε και μετα του ειπα πως πιστευα πως θα μου εστελνε μηνυμα και εκεινος μου ειπε πως δν νομιζει και δε παιζει κατι τετοιο . Εγω απλα του χαμογελασα πονηρα και ειπα : χαχαχ θα μαθουμε συντομα

Γεια σαςς. Με λενε Πεγκυ και ειμαι εντελως καινουργια στο θεμα να γραφω ιστοριες κλπ. Ελπιζω να σας αρεσει!
Τι θα γινει με τον Αλεξανδρο και την Μαρινα ;; Θα διαψευστει ο Γιωργος ;
Τι λετε?

One last jokeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang