Η μεγαλη μερα εφτασε!Παρασκευη...εκεινη τη μερα δεν πηγα σχολειο για να κατσω να ετοιμαστω και να βοηθησω τη μαμα να συμμαζεψει το σπιτι.
Η Αρτεμις μιας που μενει μακρια απο μενα και δν θα ειχε πως να ερθει στο κλαμπ κ πως ν γυρισει, θα ερχοταν σπιτι και θα κοιμοταν εδω.
Οποτε ειχε συνεννοηθει με τη γραμματεία να αλλαξει σχολικο και να ερθει στο δικο μου το οποιο θα την αφηνε στο σπιτι μου.
2 παρα κατι και η ωρα που θα εφτανε το σχολικο.
Κατεβηκα κατω να τη περιμενω.
Το σχολικο εφτασε! Αγκαλιαστηκαμε,χαιρετηθηκαμε και τα σχετικα κ αμεσως ανεβηκαμε πανω.
Επιτελους θα περνουσαμε χρονο μαζι εκτος σχολειου γιατι οπως ανεφερα μενει μακρια.
Αφου μου πε τα νεα απο το σχολειο μιας κ δν πηγα ,συζητησαμε για τα ερωτοπροβληματα.
Μου πε τα δικα της και της ειπα κ εγω τα δικα μου.
(Εγω)- να στειλω στον Αλεξ να τον ρωτησω τελικα πως θ ερθει?
-μπα αστο μωρε
-ναι αλλα η μαμα μου πε μιαα που δν μενει και διπλα να του πως να ερθει πιο νωρις οπως και τα κοριτσια κ ν κατσουμε σπιτι μεχρι να παμε, συν πως θελω ν τον γνωρισουν κ εγω ν περασω εξτρα χρονο και τετοια
-ναι εχεις ενα point , στειλτου μωρεε,αλλα μετα, οχι τωρα που σχολασαμε κ περασε λιγη ωρα κ φανει πως περιμενεις πως κ πως ν γυρισει ν στειλεις
-ναι καλε εννοειται
Αφου περασε καμποση ωρα του εστειλα...
-γειαα, να σε ρωτησω τλκ σημερα πως θα ερθεις; με αυτικινητο η λεωφορειο εννοω
-με τα ποδια
-αληθεια τωρα?😂😂
-λεωφορεια εκεινη την ωρα δν εχει, ή με ταξι ή με τον πατερα μου
-οκ, παντως αν ειναι μπορεις να παρεις λεωφορειο(ξερω γω το τελευταιο) και ν ερθεις πιο νωρις απο δω π θα εχουν ερθει και τα παιδια. Αλλιως ελα στην ωρα που χαμε πει
-τι ωρα λες
-κατα τις 11 λεω αν ειναι ν ερθετε
-θα σπω
-οκΚαι σταματησαμε να μιλαμε,κατα τις 6.00 εγω και η Αρτεμις θα πηγαιναμε να κανουμε τα νυχια μας.
Και κατα τις 5 η Αρτεμις θα κοιμοταν λιγακι. Ειχαμε ξαπλωσει και την ωρα που η Αρτεμις σκεπαζοταν ...τσουυυπ...δονειται το κινητο και βλεπω απο πανω μηνυμα απο τον Αλεξξξ!
Αρχισα να κοπαναω σαν τρελη τα ποδια μου στο στρωμα κ η Αρτεμις με κοιτουσε ολο απορια κ μου ελεγε να της δειξω το μηνυμαα.
Αφου ηρεμησα (😂) ανοιξα το μηνυμα μου χε στειλει μια φωτογραφια με τον παντελιδη και στιχους απο το τελευταιο τραγουδι του που θα κυκλοφορουσε σε 2 μερες.
Απο κατω απο αυφη τη φωτο ηταν ενα κατεβατο με στιχους, που νομιζα οως ηταν απο το τραγουδι του παντελιδη.
Εγω αρχισα να τσιριζω κ το εδειξα στην Αρτεμις
Υστερα του απαντησα..
- ρρ αυτο ειναι το ακυκλοφορητο του παντελιδη, που το βρηκες ?
-αυτο ειναι δικο μου 🙈
-αα κατσε, η φωτο ειναι απο το ακυκλοφορητο, μισο να διαβαζω ολους τιυς στιχους
-ναιι
YOU ARE READING
One last joke
Romance~Λενε πως οι πιο τυχαιες γνωριμιες καταληγουν στους μεγαλυτερους ερωτες...κατι τετοιο συνεβει και στη Μαρινα...Τι συμβαινει οταν γινεσαι ο ερωτας για εναν αγνωστο και στη συνεχεια τα πραγματα αλλαζουν;; Αρχικα ετσι ηταν και ο Αλεξανδος για τη Μαρινα...