Κεφαλαιο 21

28 7 4
                                    

Τα θερινα ωστοσο τελειωσαν και εγω την ιδια κιολας μερα θα πηγαινα διακοπες, στο χωριο μου στην Κρητη.
Στο χωριο παλιοτερα εκανα παρεα με πολλα παιδια, τωρα ομως σπουδαζουν κ εχουν φυγει. Απο τη παρεα εχω μεινει εγω, ο Σιφης που θα παει Α λυκειου και ο Βασιλης που εδωσε πανελληνιες φετος κ ετσι ειναι 1 χρονο μεγαλυτερος μου. Και οι 2 τους ειναι απιστευτα παιδια! Εκτος ομως απο τελειο χαρακτηρα , εχουν κ αλλες τελειοτητες...ας δωσουμε εμφαση στον Βασιλη που ναι μεγαλυτερος κ ας αφησουμε τον μικρο του αδερφο.
Τα 2 τελευταια χρονια όποτε ερχεται καλοκαιρι που παω Κρητη παντα μου κανει κλικ ο Βασιλης...φετος αυτο συνεπεσε με τη σχεση μου με τον Αλεξ. Ετσι τελος παντων αυτο το "κλικ" που παθαινα μαζι του δν εγινε αυτο το καλοκαιρι . Παρολα αυτα παρεα θα εκανα μαζι με τα παιδια ετσι κ αλλιως . Και φωτο βγαζαμε και τσεκ ιν καναμε και ωραια περνουσαμε. Ο Αλεξ δεν ειναι τυπος που ζηλευει και που δν σε εμπιστευεται απλα ειναι τυπος που δινεται ολοκληρωτικα σε σενα αλλα του αρεσει κιολας και το κυνηγι..να μην τα βρισκει ολα ετοιμα, ακομα και ας ημασταν μαζι.
Θελει ομως να νιωθει πως και εσυ νιωθεις ασφαλεια μαζι του κ πως τον εκτιμας.
Ενα απογευμα οταν ημουν στη πλατεια κ απλα περιμενα τα αγορια να ερθουν να με παρουν χτυπησε το τηλεφωνο μου. Οοο ηταν ο Αλεξ. Ποοσο μου χε λειψειι. Ποσο μου χαν λειψει τα υπεροχα χειλια του. Τα ματια του,τα μουσια του, ολος...απλα ηθελα να ταν μαζι μου...

(Σηκωνω το κινητο μου)

-Ναι;
-ελα μωρακι μου, τι κανεις?
- μια χαρα ειμαι θα βγω, εσυυ?
- αα ωραια ωραια,κι εγω
-για πες τα νεα σου
- τιποτα τα ιδια μου λειπεις
-κι εσυ αγαπη

Τοτε ακουστηκε ο Βασιλης με το μηχανακι να με φωναζει.

-αγαπη μου ηρθε ο Βασιλης οποτε φευγουμε
-και το αλλο παιδι?
- Θα ερθει κ αυτο με το δικο του μηχανακι ή νομιζω ειναι ηδη εκει γτ ειχε προπονηση
-τι μηχανακι ; τι λες;
-τι εννοεις; μηχανακι...μηχανη..μοτοσυκλετα..πως αλλιως να το πω?
-ρε Μαρινα ανεβαινεις στη μηχανη οποιου να ναι?
- τι λες ρ Αλεξ? Εδω με αφησε ο μπαμπας μου ! Ποιος ο μπαμπας μουυυ κ δν μ αφηνεις εσυ; Να σου θυμισω πως δν ειναι στην ηληκια μας και πως εχει διπλωμα?
-πφφ καλα, ενταξει
- καταλαβαινω πως ανησηχεις γενικα που δν ειμαι σχετικα κοντα σου εστω, κ εγω ανησηχω για σενα κ δν ξερω ουτε με ποιους εισαι κ πως πας και που απλα θελω να σου πω πως ο Βασιλης ξερει . Οδηγαει προσεκτικα , ποσο μαλλον οταν εχει και συνεπιβατη και επισης παμε εδω διπλα.
-ενταξει αγαπη μου σ εμπιστευομαι απλα δν θελω να παθεις κατι
-το ξερω κ εγω το ιδιο για σενα
-σ αγαπω, καλα να περασεις
-κ εγω,επισης

One last jokeWo Geschichten leben. Entdecke jetzt