Κεφαλαιο 24

22 4 0
                                    

Ειχα στειλει μηνυμα στον Αλεξ αλλα δν απαντησε...χμμ..μαλλον θα βγηκε με καναν Αντρεα και την υπολοιπη παρεα...Πως και δν μου πε τιποτα; Βασικα νταξει ουτε γω του ειπα να ερθει οταν βγηκα με την Αλεξα και την Ιωαννα οποτε τον δικαιολογω...
Παντως εχουμε καιρο να βγουμε μονοι μας και να περασουμε ωρα μαζι κανοντας τα δικα μας...λογικα φταιει αυτο που του εξομολογηθηκα με τον Βασιλη. Δηλαδη τι ηθελε; Να μη το μαθει ποτε ή ακομα χειροτερα να το μαθαινε σε καμια ασχημη στιγμη;
Του το πα οταν επρεπε..

Τελικα ο Αλεξ μου απαντησε αργοτερα...
"Ελα σορρυ ημουν με τα παιδια εξω"
-δν πειραζει αγαπη μου ,του ειπα
-Μαρινα θελω αυριο να βγουμε να μιλησουμε
-ενταξει, που κ τι ωρα;
-στο σπιτι μου στις 8
-ενταξει😘

Μπορω να πω πως μπηκα σε σκεψεις...ασχημες κιολας...δν νομιζω πως ηθελε να δουμε ταινια,ουτε να "παιξουμε"
Προφανως θα ηθελε να μιλησουμε για τον Βασιλη. Αν δν με πιστευει ομως εγω τι να κανω απο κει και περα;
Του ειπα την αληθεια και ολα οσα εγιναν και ειπωθηκαν...

- - - - - - - - - - - - - - -

Αλεξ POV
Αυτο ηταν επρεπε να τη δω! Για να μιλησουμε ομως και ισως και...να χωρισουμε...ή να κανουμε διαλειμμα...
Οσο πολυ και αν ηθελα να τη δω και να την αρπαξω με σκοπο να την αρχισω τα φιλια,δν μπορουσα...
Ισως να ειναι καλυτερα ετσι και για τους 2 μας...Ετσι κι αλλιως απο οταν μου αρεσε η Μαρινα και εφαγα πορτα απο αυτη στην αρχη, φανηκε πως δεν θα δουλευαμε μαζι...Υστερα εκεινη να τρωει πορτα απο εμενα,καταληγωντας στο ιδιο συμπερασμα. Και τωρα που τελικα ειμαστε μαζι κ τρελα ερωτευμενοι,καταληξαμε για μια ακομη φορα ενα μπαχαλο! 
Απο τη μια θα μου πειτε οντως μπορει να μην πρπει να μαστε μαζι...απο την αλλη ομως...τοσες προσπαθειες δν ειναι και δυνατον να εγιναν αδικα και για το τιποτα!
"Θα δειξει" μονο αυτη τη φραση χρησιμοποιω συνεχεια για να παρηγορησω τον ιδιο μου τον εαυτο...

- - - - - - - - - - - - - -

Ετοιμαστηκα και πηρα το λεωφορειο για να παω σπιτι του. Θα επρεπε να ημουν χαρουμενη αλλα ηξερα πως θα τα ακουγα και πως θα ειχαμε εναν εντονο διαλογο οποτε δν ημουν και στα πανω μου...
Εφτασα σπιτι του. Πρωτου χτυπησω το κουδουνι πηρα μια βαθια ανασα...
Ανοιξε αυτος τη πορτα πραγμα που σημαινει πως ηταν μονος στο σπιτι.
"Γεια σου" του ειπα ξερα και μπηκα μεσα
"Γεια...εμμ..τι κανεις; " ειμαι με ενα υφος αγχωμενο. Ισως να ηταν ακομα πιο σοβαρα τα πραγματα. Οχι γαμωτο Αλεξ μη μου το κανεις αυτοοοο!
"Καλα,εσυ;" του ειπα και εκατσα στον καναπε. Τελεια ..σοβαρο υφος, τυπικοτητες ...μαλλον τελος...
Ημουν ετοιμη να βουρκωσω...

Με ρωτησε αν ηθελα να πιω ή να φαω κατι κ υστερα εκατσε διπλα μου...

"Μαρινα..να..θελω κατι να σου πω"ειπε σιγανα
-πες μου
-εκανα κατι με αλλη κοπελα
-μαλιστα...ειπα κοιτοντας χαμηλα
- και ναι στην αρχη το εκανα ως ανυιδραση απο αυτο που μου ειπες με τον αλλον, αλλα τωρα δεν ξερω τι νιωθω...
- μη το κουραζεις Αλεξ...ας τελειωσουμε
-οποτε τελος;
-ναι..ειπα με αποφασιστικο υφος αλλα με τρεμαμενη φωνη...
Κοιταχτηκαμε στα ματια και σηκωθηκα και εφυγα...
"Θα τα πουμε " μου ειπε
"Ναι..."απαντησα και εκλεισα την πορτα...
Αυτο ηταν...εγω και αυτος ειχαμε ληξει...

Γειααα σαςςς!!!
Τι μου καανεεετε;
Συγγνωμη που δν ανεβασα απλα εχω μπλεξει ηδη με τα μαθηματα (πανελληνιες 2017 😢😢)
Οποτε οπως καταλαβαινετε δν θα ανεβαζω καθε βδομαδα.
Αλλα θα βρισκω χρονο❤
Χωροσαν τα γλυκαααακιαα 😣
Τ λετε να γινειι μετα;

Φιλακια πολλα, Πεγκυ💋💋

P.S. vote vote vote 💫


One last jokeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora