Εκεινες τις μερες ανακοινωθηκε και η 4ημερη εκδρομη μας !!! Θα πηγαιναμε στα Χανια!!! Τελεια. Απλα ανυπομονουσαααα.
Ηταν τελη Μαρτιου ,τωρα πια μπορω να πω πως ενιωθα ερωτευμενη με τον Αλεξανδρο...τον σκεφτομουν συνεχεια!Εκανα τα παντα για να τον δω και να βρω αφορμη να του μιλησω. Μια μερα λοιπον αφου ειχε χτυπησει το κουδουνι για να μπουμε μεσα, ειδαμε με την Αρτεμις πως το τμημα μας και το τμημα του Αλεξανδρου δν ειχαν μπει ακομα. (Το τμημα του Αλεξανδρου ειναι διπλα στις κοριτσιστικες τουαλετες). Ετσι λεω στην Αρτεμις να παμε τουαλετα γρηγορα. Περναμε απο το τμημα του τρεχοντας και μπαινουμε στη τουαλετα. Με το που μπαινουμε ισα που παμε μπροστα απο τον καθρεφτη και ξαφνικα ακουω την Αρτεμις να φωναζει και να λεει "ελα βγαινεις " και μετα να φωναζω εγω και εκεινη να λεει "1,2 παμεεε" και βγαινουμε απο τη τουαλετα τρεχοντας...(οχι δν γιναμε ρεζιλι 😂...αλλα αξιζε τελικα ) και που λετε βγαινουμε τρεχοντας απο τη τουαλετα και με το που βγαινουμε πρωτη μουρη η πλατη του Αλεξανδρου! Υπηρχε κοσμος στον διαδρομο κ εμεις επρεπε ν τρεξουμε να μπουμε στο τμημα μας. Τοτε περναει η Αρτεμις αριστερα απο τον Αλεξανδρο κ εκεινος εκανε ακρη προς τα δεξια,που ομως τοτε απο τα δεξια του περνουσα εγω!Και εκει π ετρεχα μπαινει ξαφνικα μπροστα μου και εγω ασυναισθητα του πιανω την πλατη και του λεω "συγγνωμη να περασω" , γυρναει μου χαμογελαει κ φευγω...να κατι καλο που εγινε εκεινη τη μερα.
Τωρα πια μιλουσαμε πιο συχνα στο fb. Δεν εστελνα μονο εγω, μου εστελνε και αυτος! Λεγαμε για τα Χανια και γενικα μιλουσαμε πολυ συχνα! Γενικα εδειχνε σημαδια πως ενδιαφεροταν...
Ηταν βραδυ της 1ης Απριλιου περασμενες 12 οποτε στην ουσια 2 Απριλιου...ολοι στο σπιτι κοιμοντουσαν και εγω ειχα ξαπλωσει και μιλουσα στο fb με την Αρτεμις και μια φιλη μου που ειχα γνωρισει απο την ομαδα του Vampire diaries,τη Χαρα. Ξαφνικα εκει που μιλουσα μαζι τους μου εστειλε μηνυμα ενα παιδι απο το taekwondo (και οο ναι παω ταεκβοντο 😜 μαυρη ζωνη και ενα dan)
Ημουν αρκετα σιγουρη πως του αρεσα ηταν αρκετα φανερο. Και στο μηνυμα λοιπον που μου εστειλε ελεγε πως του αρεσα και αν θα ηθελα να τα φτιαξουμε. Εγω μιας και ειχα κολλημα με τον Αλεξανδρο δν εκανα κατι μαζι με αυτο το παιδι . Και αφου του απαντησα βλεπω στο κινητο μου να πεταγεται το εικονιδιο(του messenger) του Αλεξανδρου!!!!!!!!! Και τι ελεγε το μηνυμααα;?
"Τι θα κανεις αυριο;"
........ και μενω καγκελο ! Αρχιζω να τραβαω screenshot να τα στειλω στα κοριτσια και η καρδια μου πηγαινε τοοοοσο γρηγορα! Δε την ειχα ξανανιωσει να χτυπαει ετσι!
Του ειπα πως δεν ειχα κανονισει κατι. Ειχαμε πει απλα με παιδικη μου κολλητη την Αλεξα και την Ιωαννα πως θα βγουμε. Ετσι κ αλλιως αυτο καναμε καθε σαββατο.
Τον ρωτησα αν ηθελε ν φερω καποιον και μου πε την Αρτεμις αλλα η Αρτεμις εμενε μακρυα οποτε δε γινοταν κ μετα μου ειπε να φερω την Αλεξα που δν την γνωριζε γιατι την Ιωαννα δε τη συμπαθουσε πολυ.
Ειπα τι εγινε στην Ιωαννα και στην αρχη μου ελεγε πως δε πειραζει κι μετα αρχιζε να μου μιλαει αποτομα. Δν ηθελα να το συνεχισω για να μην τσακωθουμε ετσι αφου κανονισα με τον Αλεξανδρο επεσα για υπνο. Θα ερχοταν η μερα η οποια δε περιμενα ποτε πως θα ερχοταν!!!
Το Σαββατο το πρωι ειχα παει με τη μαμα για ψωνια και μετα θ νε αφηνε με το αυτοκινητο εκει που θα βγαιναμε... ολο το πρωι η καρδια μου χτυπουσε σαν τρελη! Σκεφτομουν πως θα τον ειχα απεναντι μου να μου μιλαει ωρες και εγω θα χαζευα τα πρασινογαλαζια ματια του...μονο αυτο φανταζομουν και μεσα μου ελιωνα! Μετρουσα αντιστροφα τις ωρες που θα βρισκομασταν. Δε με πειραζε που θα ερχοταν και η Αλεξα, με εφτανε που θα εβγαινα μαζι του...Γειαα σαςς!Πως ειστε;
Το περιμενατε αυτο που εκανε ο Αλεξανδρος;; Πιστευετε θα υπαρχουν εξελιξεις;
Φιλακιααα πολλα,Πεγκυυ 😍💘
KAMU SEDANG MEMBACA
One last joke
Romansa~Λενε πως οι πιο τυχαιες γνωριμιες καταληγουν στους μεγαλυτερους ερωτες...κατι τετοιο συνεβει και στη Μαρινα...Τι συμβαινει οταν γινεσαι ο ερωτας για εναν αγνωστο και στη συνεχεια τα πραγματα αλλαζουν;; Αρχικα ετσι ηταν και ο Αλεξανδος για τη Μαρινα...