Κεφαλαιο 13

31 6 0
                                    

Τις επομενες μερες εγω και ο Αλεξανδρος δεν πολυμιλουσαμε. Ενιωθα καπως περιεργα. Λιγο το αγχος για τα μαθηματα και τις εξετασεις, λιγο που προσπαθουσα να τον ξεπερασω..
Μια μερα που γραφαμε μονο μαθημα, λςι οχι διπλο πηγα με την Ιωαννα στη γραμματεια του σχολειου να πουμε να αλλαξουμε σχολικο εκεινη τη μερα. Στους καναπεδες εξω απο τη γραμματεια ηταν ο Αλεξ με αλλες 2 κοπελες. Ηταν κολλητες και 2 χρονια μικροτερες μας νομιζω. Αλλα του μιλουσαν που και που στο σχολασμα η οταν τυχαιανε οπως τωρα. Τη μια την ηξερε γιατι ηταν αδερφη ενος συμμαθητη του και την αλλη τη γνωρισε απο αυτην αφου οπως ανεφερα ηταν κολλητες. Γενικα ειναι απο τα κοριτσια που νομιζουν πως κατι εχουν.. δν ειναι πως το παιζουν ντιβες και ετσι απλα πιστευουν και πολυ πως ειναι κοινωνικες και κανουν και γαμω τις γνωριμιες.Τελος παντων αρκετα τις ανεφερα νμζ!
Και οπως ειπα πηγαμε στη γραμματεια κ απ εξω ηταν αυτοι.
Η Ιωαννα μπηκε μεσα κ εγω περιμενα εξω στη πορτα , με τη πλατη γυρισμενη στους καναπεδες *αρα και σ αυτους* και επειδη ηξερα πως ηταν απο πισω μου ειχα στηριξει και με στυλ και ετσι τον ωμο μου στη μια μερια του τοιχου και περιμενα. Σε καποια φαση ακουω τη φωνη του να φωναζει το ονομα μου. Ειχαμε καιρο να μιλησουμε και νομιζα πως ηταν ιδεα μου(ας κλαψουμε 😂). Μετα το ξανακουσα ...ηθελα να σιγουρευτω πως δν τα επαιξε το μυαλο μου μεχρι που ακουω το ονομα μου 3η φορα και τοτε ηταν που γυρισα. Παλι καλα βασικα που δν γυρισα αμεσως μην νομιζει πως με το που πει κατι γινομαστε και χαλι να μας πατησει..οχι κυριε...
Απλα προσπαθουσα κ εγω να μαθω να κρατησω ισορροπια. Ωστε να μην εξαρτιεμαι απο αυτον. Να μην τον νιωθω πια απωθημενο...
Οταν γυρισα μου ειπε : "σε θελω για ενα ορθογραφικο"
Εγω:"νν πες μου"
Αλεξ στη κοπελα : "ρωτα τη λεξη που θες "
Η κοπελα:" θελιομαστε"
Δν την ακουσα καλα οποτε της ειπα να την επαναλαβει.
Λοιπον ας αρχισουμε απο τα βασικα! Καταρχας αυτη η λεξη ΔΕΝ υπαρχει! Δν ξρ γιατι ας πουμε τους αρεσε...
Τελος παντων της ειπα πως δν ημουν σιγουρη (μιας και η λεξη αυτη δν υπαρχει) και της ειπα με "ο" .
Υστερα ο Αλεξ μου ειπε ευχαριστω και εγω σηκωθηκα και εφυγα.
Αφου η Ιωαννα βγηκε απο τη γραμματεια χτυπησε κουδουνι για σχολασμα και πηγαμε πανω στα σχολικα. Ειπα σε εκεινη και στη Μαρια τι εγινε.
Και η Μαρια ειπε κατι πολυ σωστο που εστεκε και δν το ειχα σκεφτει καθολου...
Πιστευε πως θα μπορουσε να ειναι και υπονοουμενο αυτο, γιατι σκεφτηκε το εξης...Γιατι ενω υπηρχε τοοοοσος κοσμος να φωναξει εμενα,συγκεκριμενα για αυτη τη λεξη ;
Σκεφτηκα πως θ μπορουσε αλλα ενταξει ο,τι εγινε, εγινε.

Μετα απο μερικες μερες οταν γραφαμε αλλο μαθημα, οταν τελειωσα κατεβηκα στον κατω οροφο να βρω κανεναν αλλον που ν τελειωσε μιας και ειχα βγει απο τους πρωτους.
Μολις κατεβηκα τοτε εβγαινε η Ελενη.
Η Ελενη ειναι στο ιδιο τμημα με τον Αλεξ😉 και ξερει τι παιζεται μαζι του μιας κ ειναι απο τις πολυ καλες μου φιλες.
Της ειπα να παμε καμια βολτα. Σε καποια φαση μπηκαμε παλι μεσα στο σχολειο, και εβγαινε ο Αλεξ.
Καθησαμε λιγο στα σκαλια και η Ελενη τον χαιρετησε.
Μετα αρχισε να μου μιλαει και βρηκα την ευκαιρια να του πω για τη μερα που θα εβγαζα τα παιδια για τα γενεθλια μου!
Του ειπα την ημερομηνια και μου ειπε πως δν θα κανονισει κατι για τοτε. Μετα αρχισαμε να μιλαμε γενικα και σε καποια φαση ανεφερε τη βιολογια και πως τα πηγα. Και αρχιζε να λεει στην Ελενη το μαθημα που μου εκανε. Μιλουσαμε για αρκετη ωρα μπορω να πω. Μετα χτυπησε για μεσα. Οταν γραψαμε και το αλλο μαθημα και βγηκαμε καθομουν και μιλουσα με τα κοριτσια και τοτε εκεινος περναει απο πισω μου,μου πιανει τη μεση και μου λεει καλο μεσημερι γιατι θα εφευγε με εναν φιλο του που ηρθαν να τον παρουν οι γονεις του, και οχι με το σχολικο.
Απο κεινη τη μερα και μετα μιλουσαμε τακτικα και στο σχολειο και στο fb. Επισης μου εστελνε και αυτος απο μονος του.
Οπως σας εχω αναφερει γραφει στιχους και μου εστελνε πολλα απο τα τραγουδια του για να του πω πως μου φαινονται.
Για τα γενεθλια μου του το ειχα πει περιπου 20 μερες πριν ετσι γενικα και αοριστα απλα για να μην κανονισει. Μαζι ομως με αυτο του ειχα πει πως εκεινο το Σκ με τα κοριτσια θα πηγαιναμε σε ενα κλαμπ στη γειτονια μου. Και οταν του το πα μου λεει: Βασικα θα πηγαινα ετσι κ αλλιως τοτε το χαμε πει με τα παιδια
Οταν μ το πε εμεινα και χαρηκα!Την επομενη μερα η Μαρια ηταν με μια φιλη της και μιλουσε με ενα παιδι κ τον Αλεξ. Τοτε το παιδι λεει στον Αλεξ : Εμαθα θα πας να κλαμπαρεις
Τοτε ο Αλεξ τον ψιλοσκουντηξε οπως μου πε η Μαρια..

Γειααα σας! Τι κανετε;
Συγγνωμη που αργω να ανεβαζω απλα εχω μπλεξει με τα θερινα και καταλαβαινετε..
Μαλλον οπως φαινεται ουτε ο Αλεξ δν ξερει τι θελει...Τι εξελιξεις λετε να εχουμε;
Φιλακιαα💋Πεγκυυ❤

PS vote vote ! 😊😘

One last jokeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora