Τελη Αυγουστου πια...επρεπε να ψιλοξεκινησει και το διαβασμα μιας και στις αρχες του Σεπτεμβριου θα γραφαμε στα μαθηματα της κατευθυνσης μας γιατι τωρα πια Γ Λυκειου. Ετσι με τον Αλεξ δεν βρισκομασταν τοσο ειτε λογω διαβασματος ειτε επειδη αυτη τη μια φορα π θα βγαιναμε θα βγαιναμε με τους κολλητους μας που ειχαμε να δουμε καιρο. Στο φβ ομως μιλουσαμε αρκετα. Αλλα σαν να μην ενιωθα και τοοση τρυφεροτητα απο αυτον...συν πως καμια φορα ανεβαζε περιεργα quotes..Αλλα δν εδινα σημασια.
Αλεξ POV
Γιατι μου το κανε αυτο; Γιατι τον αφησε να την φιλησει? Αφου με ηθελε τοσο γαμημενα πολυυυυ! Και μπορει ν αργησα να της ανοιχτω μεχρι να ειμαστε μαζι αλλα τελικα εγινε..
Τι εκανα που δν επρεπε;
Για μια στιγμη την πιστεψα...πιστεψα πως οντως δεν ηθελε να συμβει...Αλλα, πια το μονο που μου μπαινουν στο μυαλο ειναι ιδεες. Ισως να επρπε να την ξεχασω, να την αφησω, να τη ξεπερασω , να με ξεπερασει και αυτη και να τελειωνουμε γιατι πραγματικα σκεφτομαι ποσο μαλακας μπορει ν ημουν που αφησα τη Μαρινα μου, τη δικιιαα ΜΟΥ Μαρινα να το κανει αυτο! Εγω θα 'μουν αυτος που τη φιλουσε ! Και οχι απλα θα τη φιλουσε αλλα θα ημουν αυτος που θα τη κολλαγε στον τοιχο και με ενα μου φιλι στο λαιμο της θα την αναβα κ θα την εκανα να αναστεναζει το ονομα μου! Ποιος ξερει αν εγινε και κατι τετοιο με τον αλλονν!
Ξαφνικα οι σκεψεις μου διακοπηκαν απο ενα τηλεφωνημα του κολλητου μου, του Αντρεα.
(Αντρεας)- ελα ρ μαλακα,τι θα γινει θα βγουμε σημερα;
-που σαι ρ, ναι αμε, παμε κεντρο
-εγινε! Θα πω και στη Δωρα ,φερε και τη Μαρινα
-ενταξει
-θα σου στειλω για ωρα
-τα λεμεΚαταρχας ο Αντρεας δν ειναι στο σχολειο μου κ η Δωρα ειναι καλη του φιλη -σχεδον κολλητη του- και παλια της αρεσα αλλα εγω μαζι της ποτε δεν καψουρευτηκα.
Σκεφτηκα να μην πω τιποτα στη Μαρινα κ να το μαθει αργοτερα οπως αργοτερα εμαθα και γω για τις βολτιτσες της με τον Βασιλη και το και καλα μονο φιλι τους που οσο το σκεφτομουν γινομουν πυρ και μανια!
Ετσι κ εκανα!
Οταν με ειδε ο Αντρεας με ρωτησε για τη Μαρινα κ του ειπα πως δεν μπορουσε. Η Δωρα δν ηξερε πως ειχα κοπελα οποτε οταν την ειδα της εκλεισα το ματι κ το βλεμμα της ελαμψε...σιγουρα δν το περιμενε. Βασικα ουτε κ εγω, αλλα με αυτο π εγινε με τη Μαρινα ηθελα να ξεχαστω.
Κατσαμε οι 3 μας σε ενα τραπεζι, εγω και η Δωρα διπλα διπλα κ ο Αντρεας απενταντι μας. Οποτε εβρισκα ευκαιρια την ακουμπαγα τρυφερα κ εκεινη φυσικα δν κρατιοταν.
Σε μια δοση οταν η Δωρα πηγε τουαλετα μου κανει ο Αντρεας" θες να μου πεις τι κανεις?"
-τι κανω;
-πρωτα μου λες πως η Μαρινα δν μπορουσε..και πες αυτο το τρωω ή και ισχυει. Αλλα φλερταρεις κ με τη Δωρα ...τι τρεχει ρε Αλεξ; Δεν λεω ...παντα λεγαμε μαλακιες για πολλα γκομενακια κ ετσι αλλα στα λογια μεναμε. Γιατι καναμε πλακα. Εσυ ειδικα ο καψουρης μας ποτε δν θα το εκανες. Οποτε λεγε!
-κηρυγμα βλεπω...
-και τωρα θες ν αλλαξεις θεμα
-η Μαρινα μου πε πως φιλησε αλλον! Ενταξει?
- για λεγε..
-εκει στο χωριο π εκαναν παρεα παντα με ενα αγορι οπως λεει αυτη εκεινος τη φιλησε, κ λεει ηταν μονο ενα φιλι κ μου το ειπε γιατι αυτο ηταν μονο κ μαλακιες!
-εγω θα την πιστευα γιατι δεν ειναι ουτε καμια πουτανιτσα κ τοσο καιρο σε ηθελε κ περασε τοσα για σενα
-δν ξερω πραγματικα αλλα θελω ν ξεχαστω
-κανεις μαλακια κ θα φας το κεφαλι σου, στο ειπα εγω ,μετα μη λες!!Και τοτε ηρθε η Δωρα κ εκατσε διπλα μ.
Οταν φυγαμε απο το μαγαζι που ημασταν ο Αντρεας τα ειχε παρει μαζι μου κ ετσι κ εγω για να αποδειξω και σε αυτον και στη Μαρινα πως ειχαν αδικο αρπαζω τη Δωρα και τη φιλαω. Περασε τα χερια της στα μαλλια μου κ εγω τα χερια μου στη μεση της κ φιλιομασταν παθιασμενα ωσπου ο επιτηδες βηχας του Αντρεα μας διεκοψε.
"Θα τα πουμε μωρο μου "της ειπα κ εφυγε ενω ο Αντρεας ηταν ετοιμος να με δειρει.
"Κοψτο ρε Αλεξ ! Απλα το κανεις απο αντιδραση!! Και στο τελος θα πληγωθει και η Δωρα και η Μαρινα"
"Καλα θα δω" ειπα απαξιωτικα
"Το καλο που θελω να γυρισει ο παλιος Αλεξ που ολοι ξεραμε γιατι εκτος απο τα κοριτσια θα δεις ν χανεις και φιλους"ειπε με υφος γεματο απογοητευση.
Για μια στιγμη ταρακουνηθηκα και απορησα με τον εαυτο μου αλλα υστερα σκεφτηκα πως απο αυτη τη διαδικασια θα καταλαβαινα πολλα κ ετσι απλα του ειπα ξερα ενα " θα δειξει"
Χαιρετηθηκαμε και γυρισα σπιτι.Γειαα σαςςς!!!
Τι μου κανετε? Σε λιγο σχολειααα και απλα δν θελω! Δεν θελω Πανελληνιεςςς! Οπως καταλαβαινετε λογω διαβασματος-πανελληνιων δν θα ανεβαζω τοσο συχνα αλλα θα κανω οτι μπορω! Θα γραψω παρτ για να τα εχω ετοιμα και να τα ανεβαζω οταν ειναι😉😉
Πρωτη φορα εκανα το Point Of View αλλου χαρακτηρααα! Ελπιζω να ναι ικανοποιητικο !
Λετε να ομολογησει ο Αλεξ στη Μαρινα ή μηπως απλα το κρατησει κρυφο;
Για να δουμε...
Σας αγαπωω πολυυ !
Πολλα φιλιαα, Πεγκυυυ! 💋💋
Μη ξεχνατε να ψηφιζετε 🌟😈⭐⭐⭐ Vote Vote Vote ⭐⭐⭐
YOU ARE READING
One last joke
Romance~Λενε πως οι πιο τυχαιες γνωριμιες καταληγουν στους μεγαλυτερους ερωτες...κατι τετοιο συνεβει και στη Μαρινα...Τι συμβαινει οταν γινεσαι ο ερωτας για εναν αγνωστο και στη συνεχεια τα πραγματα αλλαζουν;; Αρχικα ετσι ηταν και ο Αλεξανδος για τη Μαρινα...