Μετα απο λιγη ωρα που ξαναμπηκα στο fb ειδα μηνυμα του. Μιλησαμε λιγακι και ειπαμε τα νεα μας.
Την επομενη μερα στο σχολειο εκανα βολτα με την Αρτεμις και σε μια δοση τιν ειδα απο πολυ μακρια που σηκωνοταν απο τη παρεα του. Πλησιαζε εμας και εγω φανταζομουν ποσο ωραια θ ταν αν ερχοταν σε μας. Αλλα δν επροκειτο. Πλησιαζε και πλησιαζε και προχωρουσε προς το μερος μας. Ξαφνικα χωνεται αναμεσα σε μενα και την Αρτεμις και μας πιανει αγκαζε!!!!
Και λοιπον...αυτο δν το περιμεναμε!
Μας ρωτησε τι καναμε κ μας ειπε να του πουμε τα νεα μας.
Καναμε βολτες και μιλουσαμε σε καποια φαση μου πε πως δν θα ερχοταν στο κλαμπ. Νταξει στεναχωρηθηκα καπως γτ ειχα φτιαχτει ας πουμε αλλα περασαμε χρονο μαζι τουλαχιστον κ μιλησαμε. Και εκτος αυτου θα ερχοταν στα γενεθλια ετσι ηθελα να ελπιζω τουλαχιστον...2 μερες μετα απο τοτε μου εστειλε μηνυμα! Αρχισε να μου μιλαει κ να μου πιανει κουβεντα κ μ εστελνε κ εμοτζι με φιλακια κλπ
Την επομενη μερα στο σχολειο δν ηξερα τη να βαλω και μιας κ μου χε στειλει μηνυμα ηθελα να βαλω κατι πιο ωραιο. Ετσι εβαλα μια μαξι γκρι φουστα.
Εκεινη τη μερα στο σχολειο ο Αλεξ μιλουσε με τον κολλητο μου ,τον Στρατο κ εγω περασα αναμεσα τους κ ειπα ενα ευθυμο"γειαα"
Το μεσημερι στο σχολικο ο Στρατος κ εγω ειχαμε την εξης συζητηση...:
*Στρατος*-Ρ συ τι εκανες σμρ;
-τι εκανα;?
-με τον Αλεξ οταν μιλουσα μαζι του
-Γιατι μιλησατεεε; τι λεγατε;
- καλα χαζη εισαι;
-πες μου τ εγινε γτ δε σε πιανω
-Οταν χτυπησε για μεσα εγω ημουν με τον Αλεξ και μιλουσαμε κ ξαφνικα περνας αναμεσα μας και λες ενα γεια και κοιταξες εμενα και αμεσως μας προσπερασες κ μετα γυρναει και σε κοιταει ο Αλεξ οπως περπαταγες κ με κοιταει με ενα βλεμμα σσαν να λεγε "wtf? Τι εγινεε" και με κοιταξε με απορια του ειπα οκευ και συνεχισαμε να μιλαμε.
-ααληθεια το εκανα αυτοο;?;?
-ναιιι ρρρρ
-τον προσπερασα ετσι κ εκεινος ειχε αυτο τ βλεμμα;
- ναιιι σου λεεωω
- ρρρ δν τον ειχα δει κανννν
-απο τη μια ειναι καλο βασικα
-νααι..θα δειξει κιολας. Παντως ουτε που το θυμαμαι.Το βραδυ εκει που καθομουν στο tablet ξαφνικα βλεπω ενα μηνυμα του...το ανοιγω και ελεγε "ωραιο το φουστοφορεμα σου σημερα"
Και επαθα ενα μινι εγκεφαλικο. Εκτος του ο,τι του αρεσε αυτο π εβαλα και το παρατηρησεεεεε η Μαρια μου πε πως για να μου στειλε παλι μετα απο την αντιδραση του θα καηκε εστω και λιγακι. Συν πως για αλλη μια φορα ειχε στειλει εκεινος πρωτος...
Αντε να δουμε
8 μερες ακομα για τα γενεθλια μου...Γεια σαςςςς!!!!!
Πως ειστεεεε;
ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΘΕΡΙΝΑΑΑΑΑ!
Επιτελουςςςς! Πηγα και διακοπουλες οποτε βρηκα χρονο να γραψω παρτ αν και αυτο ειναι μικρουλι αλλα τα αλλα ειναι μεγαλυτερα.
Για να δουμε τι αλλο θα γινει μεχρι τα γενεθλια της Μαρινας..
Ελπιζω ολοι ν περνατε ωραια και να εχετε ενα ομορφο καλοκαιρι!
Φιλιαα,Πεγκυ❤❤🌴🌞🌊🔥
P.S. ⭐Vote Vote Vote⭐
ESTÁS LEYENDO
One last joke
Romance~Λενε πως οι πιο τυχαιες γνωριμιες καταληγουν στους μεγαλυτερους ερωτες...κατι τετοιο συνεβει και στη Μαρινα...Τι συμβαινει οταν γινεσαι ο ερωτας για εναν αγνωστο και στη συνεχεια τα πραγματα αλλαζουν;; Αρχικα ετσι ηταν και ο Αλεξανδος για τη Μαρινα...