Μια μερα πριν ο Αλεξανδρος μου κανει μαθημα.
Μου εστειλε στο snapchat να μιλησουμε και προσπαθουσαμε ν βρουμε τροπο να ερθει. Παρολο π ειχε λεωφορειο δν ηθελε ,γιατι θα επρεπε να αλλαξει 2 στασεις. Και μετα αρχιζε να με ρωταει τη διευθυνση του σπιτιου μου για να ερθει λεει με ταξιι! Και εμεινα! Φυσικα και του ειπα να μη παρει ταξι και μετα δωσαμε ενς σημειο σε εναν κεντρικο δρομο και ωρα. Μου τονισε μαλιστα να ειμαι εκει 5 λεπτα πριν για να μην τον στησω 😂
Την επομενη μερα ξυπναω να ετοιμαστω για να παω να παρω τον Αλεξ απο το σημειο π ειπαμε και να παμε για μαθημα σε καμια καφετερια.
Αφου ετοιμαστηκα ανοιξα το κινητο μου να ελεγξω για τυχον μηνυματα κλπ. Ο Αλεξ μου ειχε στειλει και στο fb και στο snapchat αν ξυπνησα...οταν τα διαβασα πραγματικα γελουσα μονη μου😂
Το γλυκακι ειχε εννοια μην δν παω χαχαχαχ
Σιγα που θα εχανα ευκαρια καλεεε!
Και λοιπον εφτασε η ωρα...στον δρομο ειχα παρει τηλεφωνο την Αρτεμις να μιλησουμε γιατι δν τα παμε καθολου μιας και ετοιμαζομουν και ετσι μεχρι να φτασω με ηρεμουσε λιγακι😂
Εφτασα περιμενα κανα 3λεπτο εντοπισα ενα ταξι και της ειπα να με κλεισει.
Ηταν αυτος...στο απεναντι πεζοδρομιο.. αμεσως ο ενας εντοπισε τον αλλον και αυτοματα χαμογελασαμε. Αφου περασε τον δρομο, με αγκαλιασε και χαιρετηθηκαμε. Ειπαμε τα νεα μας, οταν φτασαμε στη πλατεια κατσαμε σε μια καφετερια. Στην αρχη τον ρωτησα σε ποια ηθελε και μου πε πως ηθελε αυτη που δν θ εχει κοσμο πολυ. Τον πηγα στην καφετερια που μ αρεσει και του ειπα πως μιας και δν θελει κοσμο να παμε στον πανω οροφο που σιγα μη καθοταν κανεις με ωραιο καιρο. Και οπως το φανταστηκα, ηταν μονο αλλη μια κοπελα που διαβαζε... τελεια ημασταν σχεδον μονοι μας. Δν θα ταν τοσο αβολο.
Κατσαμε σε ενα στρογγυλο τραπεζακι. Πρωτου κατσω στη καρεκλα μου ειπε να κατσω διπλα του και οχι απεναντι του για να μου δειχνει. Εγω τοτε εβγαζα τ βιβλια και του ειπα να περιμενει μισο λεπτακι κ τελικα εφερε τη καρεκλα του διπλα στη δικη μου.
Πριν αρχισουμε μου ειπε πως για να κανουμε δουλεια θα ναι διαφορετικος απεναντι μου. Δηλ πιο αυστηρος χωρις πλακιτσες και σε ο,τι καναμε στο τελος θα με εξεταζε.
Αρχισε να μου εξηγει. Εγω στην αρχη δν πολυακουγα αυτα που ελεγε και προσπαθουσα να συνειδητοποιησω αυτο που γινοταν...Εγω και αυτος.Οι 2 μας σε ενα τραπεζι, διπλα διπλα ,να μου κανει μαθημα βιολογιας...
Σε καποια φαση με ρωτησε να του πω κατι...και εγω καθως δν τν προσεχα εντελως αρχισα να του λεω ο,τι να ναι ριχνοντας κλεφτιες ματιες στο φυλλαδιο. Τοτε βαζει το χερι του μπροστα στο φυλλαδιο και εγω ξεφυσηξα. Αρχιζε να μου τα ξαναεξηγει. Εκεινη τη φορα τον προσεχα οσο πιο πολυ μπορουσα...μετε με ξαναρωτησε το ιδιο κ αρχισα να το λεω. Αυτη η διαδικασια γινοταν σχεδον σε καθε σελιδα. Δηλαδη ... πρωτα μου τα ελεγε γενικα μετα σε ενα τετραδιο μου υπαγορευε να γραφω τα πιο σημαντικα και σαν σχεδιαγραμμα και μετα μου τα ξαναλεγε και στο τελος του τα ελεγα και εγω. Στος 2 πρωτες σελιδες μεχρι να παρω μπρος στο τετραδιο εγραφε αυτος.
Οπου ειχε ενωσεις (με πολυπεπτιδικους δεσμους και τετοια....τι σας λεω και σας τωρα😂) μου τους εγραφε κ μετα μου εδειχνε κολπα για να τις μαθω. Το ιδιο μου εκανε και στα σχηματα.
Καπως ετσι κυλουσε η ωρα γενικοτερα..Σε καποια φαση ενω μου μιλουσε το στυλο αρχιζε να τσουλαει..ετοιμο να πεσει..το βλεπω και βαζω το χερι μου για να το πιασω..κανει και αυτος ακριβως το ιδιο με αποτελεσμα το χερι του να βρισκεται πανω στο δικο μου...
Αχχ ηταν οπως στις ταινιιιεςς😍
Χαμογελασαμε και οι 2 και συνεχισαμε.
Θα καναμε γυρω στις 2 ωρες μαθημα ...τελικα...καναμε...4!
Οχι νταξει δν με χαλασε το 4ωρο μαζι του! Αυτο ελειπε. Οταν γυρισα σπιτι το κεφαλι μου το νιωθα τοσο φουλαρισμενοοοο ομωως!
Οταν φυγαμε πηγα και πληρωσα εγω να τον κερασω για τον ολο κοπο που μπηκε και μετα πηγαμε πανω στο δρομο να παρει ταξι. Αφου αγκαλιαστηκαμε,πηγαμε να φιληθουμε σταυρωτα στο μαγουλο και τουε εκεινος περνει τη μπροστινη τουφα των μαλλιων μου,τη βαζει πισω και με φιλαει κανονικα στο μαγουλο...
Ναι ξερω περιμενατε κατι αλλο..εγω δν το περιμενα..ειχε ξεκαθαρισει η θεση μας μετα τα Χανια..σιγα μη γινοταν κατι τετοιο.
Τελος παντων..μαρεσε που μετα το περιστατικο στην εκδρομη ηρθαμε πιο κοντα και δν απομακρυνθηκαμε.
Οπως σας ανεφερα το κεφαλι μου νομιζα πως θα εσκαγε απο τις τοσες πληροφοριες ! Δν ειχα ξανανιωσει ετσι. Σε καποια φαση με επιασε το αγχος μου, ημουν ετοιμη ν βαλω τ κλαμματα,δν ηθελα ν τον απογοητευσω, το χα παρει καπως πατριωτικα. Ηρθε κ με ηρεμησε η μαμα μου λεγοντας μου πως διαβασα κ εκανα ο,τι μπορουσα κ πως νταξει απο το να γραφα κανα 10 τωρα μς τον Αλεξ θα εγραφα ενα βαθμο παραπανω και πως δν πειραζε αν δν εγραφα τελεια. Με καθησηχασε. Μετα μου στεικε μηνυμα και εκεινος και με ηρεμησε κ αυτος . Μου εξηγησε 2 αποριουλες κ μετα μου πε να μη διαβασω αλλο και πως τα ξερω πολυ καλα.
Αφου τελειωσα την επαναληψη και αυτα επεσα για υπνο. Εγραψα την επομενη μερα αρκετα καλα. Θα μπορουσα και καλυτερα ...δε λεω αλλα νταξει. Παλι καλα που επεσαν αυτα που μου τονισε εκεινος. Να ναι καλα!😍
Αφου τελειωσα το διαγωνισμα,βγηκα απο τη ταξη και πηγα τουαλετα. Βγηκα απο τη τουαλετα και τον βλεπω απ εξω. Με βλεπει και αμεσως με ρωτησε πως τα πηγα μιλησαμε και καναμε βολτες στο προαυλιο και μετα μου πε πως θα πηγαινε λιγο στη παρεα του και ετσι πηγα κ εγω πανω να δω αν βγηκε η Ιωαννα και η Αρτεμις.
Οταν βγηκαν τους ειπα τι εγινε χθες με λεπτμερειες κ τι ειπαμε στο διαλειμμα και μετα σχολασαμε.Γειααα σας!!!! Τι κανετε;
Ειμαι στη 2η βδομαδα των θερινων... πφφ απλα αντε να τελειωνω! Το μονο που με παρηγορει ειναι πως εχω γενεθλια το Σαββατο και τη Παρασκευη θα βγαλω τη παρεα μου σε κλαμπ να το καψουμε🔥❤xdΜηπως η Μαρινα αρχιζει να τον βλεπει φιλικα ή κολλαει κι αλλο;
Ο Αλεξ τελικα τι θελει;
Σας ευχαριστω πολυ για την μεχρι τωρα υποστηριξη σας!
P.S. vote vote vote
Αστερακι αστερακι αστερακιι 😊❤
ESTÁS LEYENDO
One last joke
Romance~Λενε πως οι πιο τυχαιες γνωριμιες καταληγουν στους μεγαλυτερους ερωτες...κατι τετοιο συνεβει και στη Μαρινα...Τι συμβαινει οταν γινεσαι ο ερωτας για εναν αγνωστο και στη συνεχεια τα πραγματα αλλαζουν;; Αρχικα ετσι ηταν και ο Αλεξανδος για τη Μαρινα...