Κεφαλαιο 30

8 2 0
                                    

Εχει περασει μισος μηνας απο τοτε π τα εφτιαξα με τον Πανο..μεχρι στιγμης ολα καλα. Τελεια θα ελεγα βασικα.
Σαββατο πρωι...η μερα που μπορείς να κοιμηθεις ΟΟΟΟΣΟ θεεςςς!
Αλλα οοοοοοχιιι ! Μην ευχαριστηθω λιγο ύπνο αμεσως να μου τον διακοψουν !
Μανταψτε λοιπονν
Εκει που εβλεπα το 108ο ονειρο, χτυπαει το κινητοοο! Το οποιο ΜΙΑ γαμημενη φορα δεν το εβαλα στο αθορυβο και χτυπησε!
Ανοιγω και εγω τα ματια με το ζόρι βριζοντας καθε ζωντανο ον και πιανω το κινητο να δω τι εγραφε και αυτο που  αντικριζω δν περιγραφεται...
Με ελουσε κρυος ιδρωτας! Ηταν το πιο unexpected !
" Αλεξ "
.....
Και συνεχισε να χτυπα ενω εγω το κοιταγα...αποφασισα να το σηκωσω...
- ναι....
-καλημερα Μαρινα. Ο Αλεξ είμαι
-ναι το ξερω , ειπα κοφτα
- θελω να σε δω
- Αλεξ τα εχουμε πει αυτα...
-Μαρινα οχι! Δεν με νοιαζει πρπει να σου μιλήσω!
-καλα...
-θες να ερθεις σημερα στην περιοχη μου;
- οκευ. Απλα ισως χρειαστει να με γυρισεις γιατι οι γονεις μου εφυγαν χθες βραδυ για το εξοχικο
- ο Πανος;
-δεν θελω να τον ανακατεψω. Αν δν μπορεις αστο τοτε θα γυρισω μονη
-οχι εννοειται θα σε γυρισω
-οκευ
- τα λεμε στις 8 στο γνωστο μερος
-τα λεμε

Έκλεισα το τηλέφωνο αναυδη....
Δεν πίστευα τι εγινε...
Παιζει να ταν και ο πρωτος μας διαλογος απο τοτε που χωρισαμε...ποσο μου χε λειψει η φωνη αυτη...τον χρειαζομουν...απλα...δεν ξερω..δεν ξερω αν ειναι σωστο...
Θεε μου! Τι θα κανω τωρα;

Πηγα στο μπανιο πλυθηκα κ αλλαξα και υστερα αρπαξα παλι το κινητο και πηρα τηλεφωνο την Αρτεμις και της ειπα τι εγινε!

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Αλεξ POV

Πρππει να κανω κατι. Και αν ειναι να κανω κατι ας ξεκινησουμε απο μια φιλική εξοδο...Εξαλλου θα συζητησουμε ηρεμα και ποιος ξερει; Μπορει να βρουμε μια λύση...
Την θελω γαμωτο! Θελω τοσο πολυ να την αρπαξω και να την κάνω δικη μου με καθε τροπο!!!
Και αυτο θα της το δειξω αποψε !
Ή τωρα ή ποτε!
Ή που θα τα βρουμε ή που θα παραμεινουμε ετσι. Ομως πρπει να γινει το πρωτο! Πρπει να ειμαστε μαζι και θα ειμαστε μαζι! Το απογευμα θα τα δουμε ολα...

Γεια σαςςς
ΚΑΙΙΙ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΕΛΕΛΕ😂😂😂😂
Πως μου ειστε;
Λετε να τα βρουν παλι τα γλυκακια;
Με τη Μαρινα και τον Πανο τι θα απογινει τοτε ; 😲

Φιλακια πολλα, Πεγκυυ ❣💋

One last jokeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora