Το Σαββατο κανονισαμε να βγουμε οι δυο μας. Θα ταν στην ουσια και η πρωτη μας εξοδος ως ζευγαρι!(κιουυτ)
Θα ερχοταν στην περιοχη μου. Φυσικα και στους γονεις μου ειπα πως θα βγω με την παιδικη μου κολλ, την Αλεξα. Εγω και ο Αλεξ θα πηγαιναμε καπου ρομαντικα κ ωραια κ μετα στο σπιτι της Αλεξας για ταινια.
Κανονισαμε κατα τις 7.00
Κατσαμε σε ενα τραπεζι με καναπε διπλα διπλα και παραγγειλαμε. Η ωρα κυλουσε πολυ ευχαριστα. Μιλουσαμε και περνουσαμε πολυ ωραια. Βγαινοντας απο το μαγαζι βγαλαμε και φωτογραφιες μαζι. Πηγαιναμε τωρα στο σπιτι της Αλεξας. Ετσι οπως προχωρουσαμε σε καποια φαση μου πιανει τη μεση. Εγω σε μια δοση σταματησα να φτιαξω το κουμπωμα του παπουτσιου μου και μολις το εφτιαξα και σηκωθηκα ορθια με αρπαζει και με φιλαει. Τυλιξα τα χερια μου γυρω απο τον λαιμο του. Με πηγε πισω στο πεζουλι και με ανεβασε πανω. Φιλιομασταν τοσο παθιασμενα. Ωσπου...χτυπησε το τηλεφωνο...κλασσικο..
Ηταν η Αλεξα που νομιζε πως τη ξεχασαμε.
-ελα ρ που ειστε?
-στο δρομο καλε σε 5 ειμαστε εκει
-αα παλι καλα
Και το κλεισαμε.
Υστερα ο Αλεξ: "θα προσπαθησω να βρω ευκαιρια μια μερα που θα λειπουν ολοι απ το σπιτι μου να ερθεις"
"ναι αμε" του απαντησα.
Συνεχισαμε να πηγαινουμε σπιτι της. Αφου φτασαμε κ τακτοπιοιηθηκαμε βαλαμε τη ταινια. Θα βλεπαμε το Friends With Benefits.
Η Αλεξα εβαλε την ταινια να παιζει και καθησε στην πολυθρονα ενω εγω με τν Αλεξ διπλα διπλα στον καναπε.
Μπορω ν πω πως προς το παρον αισθανομουν ανετα που ηταν τοσο διπλα μ αλλα ειχα την απορια τι θ γινει στις ερωτικες σκηνες καθως ειχα ξαναδει την ταινια 10 φορες αφου ειναι η αγαπημενη μου. Αφου η ταινια επαιζε κανα 20λεπτο η Αλεξα πεταγεται και λεει:
- Πωω γαμω ξεχασα τα ποπ κορν να βαλω στην κατσαρολα, παω!
Εμεις με τον Αλεξ γελασαμε πνιχτα με την αντιδραση της και συνεχισαμε ν βλεπουμε την ταινια.
Μεχρι στιγμης ολα πηγαιναν καλα και γελουσαμε ολοι σαν μια ωραια παρεα. Σε καποια φαση ειχε περασει λιγο η ωρα και ακουγα περιεργους ηχους..
(Εγω):Αλεξα τι ακουγεται? Μηπως ειναι τα ποπ κορν;
(Αλεξα): αμαν!!! ναι καλε τα ξεχασα ! τρεχω θ γινει ποπ κορν ολη η κουζινα!
Την ωρα που η Αλεξα ετρεξε στην κουζινα γυρναω το κεφαλι μ στν τηλεοραση και τι ν δω; Αυτους που συζητανε οτι θελουν ν το κανουν και τν επομενη στιγμη τους δειχνει στο κρεβατι..
Αρχισα ν ζεσταινομαι και δν νμζ οτι ηταν απο κατι αλλο περα απο την ταινια και εναν Αλεξ ν με τρωει με τα ματια του...
Τν ενιωθα λες και ηθελε ν μου ορμηξει
Και οντως το εκανε..Την ωρα που συνεχιζοταν η ερωτικη σκηνη με πλησιασε δαγκωνοντας μου αισθησιακα το λοβο και στη συνεχεια φιλουσε το λαιμο μου..
Ενιωθα οτι ειχα αναψει για τα καλα
Χωρις ν το καταλαβω τν ωρα που μου εκανε πιπιλια αναστεναξα λεγοντας το ονομα του..
Αλεξ: ναι μωρο μου... Σαρεσει αυτο που κανω;
Εγω εκεινη τη στιγμη ειχα παραλιρησει καθως το χερι του ταξιδευε στη μεση μου μεσα απο τη μπλουζα και ειχα ανατριχιασει. Το μονο που εκανα ηταν ν κουνησω το κεφαλι μου καταφατικα.
ESTÁS LEYENDO
One last joke
Romance~Λενε πως οι πιο τυχαιες γνωριμιες καταληγουν στους μεγαλυτερους ερωτες...κατι τετοιο συνεβει και στη Μαρινα...Τι συμβαινει οταν γινεσαι ο ερωτας για εναν αγνωστο και στη συνεχεια τα πραγματα αλλαζουν;; Αρχικα ετσι ηταν και ο Αλεξανδος για τη Μαρινα...