Ηρθε και η Παρασκευη, η ημερα του παρτυ.
Θα ερχοταν σπιτι μου η Μαρια και η Αρτεμις να ετοιμαστουμε μαζι και μετα θα κοιμοντουσαν κιολας εδω.
Εκείνη τη μερα με τον Πανο δν μιλησαμε πολυ ουτε εγινε κατι ιδιαίτερο. Αλλα συνειδητοποιησα πως στο παρτυ λογικα θα ταν και ο Αλεξ.
Αφου ετοιμαστηκαμε με τα κοριτσια ο μπαμπας μου μας πηγε στο σπιτι οπου θα γινοταν αυτο το παρτυ.
Χαιρετισαμε την εορταζουσα και οσα παιδια γνωριζαμε και αφου βρηκαμε τη παρεα μας κατσαμε σε μια μερια και αρχισαμε να μιλαμε. Δν ειχαμε παει απο τις πρωτες, ετσι οι περισσότεροι ειχαν ερθει. Εψαχνα τον Πανο αλλα πουθενα. Οποτε υπαρχουν 2 σεναρια ή αλλαξε γνωμη και δν θα ερχοταν ή απλα καθυστερησε οπως εμεις.Ξαφνικα ειδα ενα αγορι να ανεβαινει και αναρωτηθηκα ποιος ηταν. Κατευθυνθηκε στη κοπελα που γιορταζε και χαιρετησε μερικά παιδια και υστερα ερχοταν προς τα εμας.
Οταν αρχισε να ερχεται σε μας καταλαβα πως ηταν ο Πανος!!!
Τον πλησιασα χαμογελοντας και τον αγκαλιασα.
Εκεινη ομως την ωρα εντοπισα τον Αλεξ!!!
Και ετσι την ωρα που ημασταν αγκαλια το ματι μου επεσε τυχαια σε αυτον και εγω πηρα αμεσως το βλεμμα μου απο πανω του για να μη νομιζει τιποτα.
Στη συνεχεια εγω, ο Πανος και η υπολοιπη παρεα μιλουσε και ψιλοχορευαμε ωσπου εβαλε Παντελιδη!
{Εδω να πω ενα συγγνωμη σ εκεινους που δν ακουνε παντελιδη και γενικοτερα δεν τους αρεσει }
Να θυμισω πως ο Αλεξ ειναι φαν του Παντελιδη και πως απο την 4ημερη και μετα η Μαρινα αρχισε να ακουει και να πορωνεταιΜετο που ακουσα το τραγουδι αρχισα να τρελαινομαι γιατι ηταν ενα απο τα αγαπημενα μου. Ηταν το " Πυρκαγια "
Τα κοριτσια αρχισαν να ψιλοτραγουδανε ενω ο Πανος μετα την αντιδραση μου , με επιασε απο το χερι και με απομακρυνε απο τη παρεα για να χορεψουμε.
Βασικα εκεινη την ωρα ο Αλεξ πρπει να τα πηρε γιατι εκτος του οτι θα χορευα με τον Πανο , θα χορευα και το τραγουδι του αγαπημενου του καλλιτεχνη που μετα απο την εκδρομη αρχισα να τον λατρευω κι εγω, μαζι με αλλον κ οχι με αυτον.Με εκανε στροφες στην αρχη ..κατι που μου θυμισε τον Αλεξ. Βασικα σχεδον τα πάντα μου τον θυμιζαν αλλα η ζωη συνεχιζεταιιι!
Τοποθετησε τα χερια του στη μεση μου και τα δικα μου γυρω από τον λαιμο του. Βασικα ημασταν οι μονοι που χορευαμε ετσι μονοι μας γιατι ολοι οι αλλοι ηταν πηγαδακια με τις παρεες τους. Ετσι τραβηξε τα βλεμματα ολων, συμπεριλαμβανομενου και του Αλεξ.
Αφου με ξανακανε μια στροφή με εριξε στην αγκαλια του, κατι που με τιποτα δεν το περίμενα.
Τωρα εγω μπροστα του και εκεινος απο πισω μου, να με εχει αγκαλιασει και να εχει το κεφαλι του στον λαιμο μου τραγουδοντας μου τους στίχους και εγω κουνοντας τη μεση μου στον ρυθμο να ειμα ετοιμη να τον αρχισω επιτοπου στα φιλια!
YOU ARE READING
One last joke
Romance~Λενε πως οι πιο τυχαιες γνωριμιες καταληγουν στους μεγαλυτερους ερωτες...κατι τετοιο συνεβει και στη Μαρινα...Τι συμβαινει οταν γινεσαι ο ερωτας για εναν αγνωστο και στη συνεχεια τα πραγματα αλλαζουν;; Αρχικα ετσι ηταν και ο Αλεξανδος για τη Μαρινα...