Medyada Sırasıyla Betül Ve Merve
YİĞİT' TEN DEVAM CANLAR
Hastaneden çıktık. Telefon çalmaya başladı. Annem arıyordu.
"Efendim"
"Gelmiyor musunuz yemeğe oğlum? "
"5-10 dakikaya oradayız anne geliyoruz. "
"Tamam oğlum "dedi bende kapattım.
Bahçeye gelmiştik, babam duraksadı."İyi kız. " dedi bir yere bakarak baktım Eylül ve yanında bir kız vardı. Sigara uzattı, ama almadı. Kafa salladım. Babam ilk kez bir kız beğendi bende buna dahil. Arabaya binip eve geldik. Yemeğimizi yemeğe başladık.
"Hanım bugün hastanede bir kız vardı kız valla bizimkini bile ağzı açık baktırdı. "
"Babaaa!"
"Kimmiş bu kız merak ettim, sen sus baban konuşuyor. "
"Hastanede doktor adı Eylül, ama Eylülde Eylül dimi oğlum. Konuşması, duruşu, tavrı, giyimi her şeyiyle "dedi babam. Tabağıma döndüm düşündüm gerçekten de öyleydi her şeyiyle tavrı duruşu, konuşması, fiziği her şeyiyle...
"Tanışmak isterim oğlum kızımla"
"Ne tanışması anne ya offf hastanede bir kız işte"dedim masadan kalkıp odama çıktım. Yatağa yüzüstü yattım. Düşünüyorum da bu kız bir başkaydı. Bir araştırma yapsam iyi olacaktı. Faruğu aradım ismini ve hastaneyi söyledim birde aramızda kalacağını o halleder artık diyip üstümü değiştirip yatağa girdim, telefonumu alıp sosyal medya hesabı var mı diye bakacaktım. Ama soyadını bilmiyorum. Eylül yazdım bir sürü kişi geldi. Biraz sonra mail geldi baktım benim istediğim Eylülün hayatıydı. Hemen çalışma odasına gidip maili çıkarttım. Odaya tekrar geldim baktım. Okudum ve gerçekten de bayağı yaralı bir kızdı. Kimseyi istemiyormuş sevgili olarak. Sevgilisi yokmuş. Yaşı 27 miş hiç göstermiyor valla. Soyadıda Polatlıydı. Eylül Polatlı. Eylül Karaman uydu valla. Hemen yazdım. Dördüncü sıradaydı. Girdim profiline gizliydi. Offf yaaa profil resminde çok güzel çıkmıştı. Instagrama girdim. Adını yazdım, ama çıkmadı. Neyki bu kızın kullanıcı adı. Kağıtlara baktım. Yazıyordu.
YouLost@ farklıydı. Bir insan neden sen kaybettin yapar ki. 18 yaşında ayrılmış ailesinden ama detaylıca bir bilgi yok. İnstagrama baktım orada da gizliydi. Facede "YouLostbenimsin"diye durum attım. İnstagramada "YouLostbenimsin" yazdım. Yavşak olan kızlardan ben seni kaybetmem diye falan yazmaya başlamıştı bile ama fazla takmadım. Telefonu şarja takıp kâğıtları da çekmeceye koydum. Yorganı üzerime çektim ama kapım açıldı.
"Dayı beyde senye uyuyum mu? " dedi masum masum Melek. Yorganı kaldırdım geldi üzerime çıktı göğsüme başını koydu. Bende ona ayak uydurup düz yatı verdim. Acaba benim ne zaman çocuğum olacak ya ,ne zaman evleneceğim, bende ailem olsun istiyorum ve ben bunları Eylülle yapacağım onu biraz daha takibe alayım bakalım nasıl biri. Bundan sonra o benim kalbimi çaldı, bende onunkiyi, bundan sonra o Eylül Polatlı değil Eylül Karaman olacak.
Sabah kalktım. Meleğin üzerini örtüp duşa girdim. Kısa bir duş aldım. Çıktığımda Melek gözlerini ovuşturuyordu. Yanına gidip öptüm.
"Günaydın Meleğim iyi misin? "
"Sayada dayı günaydıy iyiyim. "
"O zaman üstümüzü giyinip kahvaltıya ama ondan önce elini yüzünü yıkamayı unutma tamam mı? "
"Tamam dayı." diyip yanağımdan öptü. Bende üzerimi giyinmeye başladım. Siyah takımlarını giydim, kravat bağlamıcam gerek yok. Saçlarıma da şekil verdim Eylülle belki konuşurum. Beğensin beni. Parfümüde sıkıp, siyah saatimi taktım. Merdivenlerden ıslık çalarak indim. Maailem toplanmıştı. Masaya gidip oturdum.
"Günaydın. " dedim daha sonra kahvaltıya başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA'NIN PRENSESİ
Teen FictionYorum ve beğenilerinizi bekliyorum... 😊 Düzeltmemi istediğiniz yerler varsa söyleyin😊